Ik heette vanaf 2005 ......... Dik lang gespeeld dat spel

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

''A person is like a union'' Zei Sigmond Freud ooit.
Mij word niets te heet onder de voeten. Zoveel heb ik niet te verbergen hoor..
Ik heette vanaf 2005 shendrik. Dik lang gespeeld dat spel![]()
Ik ken al die namen niet meer uit mn hoofd..
Big T had het opgesplitst.. De eer wel aan de goede persoon geven.
Nee maar wel mooi, dat ik je een paar jaar later tegenkom op een bodybuilding forum![]()

Ben ik dan de enige die xyzyx wel een lieve jongen vindt? Cyber pesten.. inb4 cyber police

Maar redelijk wat van DBB hebben wel me fotos gezien.Helaas geen lvl 99 irl
Nog niet
---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 20:10 ----------
Nee die had eric later aangepast..
---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 20:10 ----------
Ik ben wel benieuwd wie sky is in t echt

Accept me facebookrequest dan!
Ookal heb ik wel alles afgeschermd voor jouMaar redelijk wat van DBB hebben wel me fotos gezien.

De troll- en relzondagen, elk weekend weer genieten.
ik ook maar sky was toch gister bij dat project x gebeuren misschien kan je hem daar mee naaien als hij beetje te bijdehand gaat doen![]()

Big T had het opgesplitst.. De eer wel aan de goede persoon geven.
I Xyzyx I,
Ik vind dat je eigenlijk best wel een knappe jongen bent. Trek je niks aan van al die haters hier want jij, en ik ook, weet wel beter. Je lach is echt prachtig en volgens mij heb je van die hele lieve kraaloogjes.. Laat het me zeker weten als dit topic je even teveel wordt want je mag gerust even uithuilen op mijn (brede) schouder..
Liefs,
Rob
Je bent heus niet schuldig om daar aanwezig te zijn.ik ook maar sky was toch gister bij dat project x gebeuren misschien kan je hem daar mee naaien als hij beetje te bijdehand gaat doen![]()

Als hij geen drol gedaan heeft valt er niet zoveel te naaien![]()