Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ey xyzyx maak je nog steeds van die dierencoïtus filmpjes ?
met paarden enz of niet dan?

Wacht maar! Ik zal iedereen vertellen dat het geen echt paard was
Net toch wel lekker getrained, 15 reps 45 kilo BOR, ging beter dan verwacht
Moet eigenlijk nog setje 65 kilo deadlift maar stond @ 55 al te shaken op mn benen, volgende week beter
Nu nog eten.. ff 1500 kcal ergens vandaan toveren. Bak aardbijenkwark is al 500, oats + whey shake 400.. Dus 600 kcal left to find.

Heb je alleen bors gedaan dan? De stang is ook 20 kilo he

zet het wel gewoon hier in. Moet eigenlijk Big T is vragen of die weer het grote i xyzyx i topic van maakt 
Haha ja ik tel het gewicht van de stang ook mee
En nee wel meer maar mag schema van Big T niet plaatsen omdat: persoonlijke begeleiding regels
Bor was 12x 35, 12x 30 en 14x 45
---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 20:38 ----------
Gaat nogal lastig omdat ik schema's niet mag plaatsenzet het wel gewoon hier in. Moet eigenlijk Big T is vragen of die weer het grote i xyzyx i topic van maakt
![]()
vet sneaky. Ultra gain excercises
zeker niet als je mee rekent dat ik tijd slecht heb lopen eten. Denk dat ik met 100% inzet wel de 70 kilo had gehaald @ eind deze maand. Nouja het kan nog, episch junken..

Phaggot
11 juni 53.4 kilo
nu 64.1
En zelfde vet%
Zal niet heel slecht zijn dan denk ikzeker niet als je mee rekent dat ik tijd slecht heb lopen eten. Denk dat ik met 100% inzet wel de 70 kilo had gehaald @ eind deze maand. Nouja het kan nog, episch junken..
Oh die 30 moet 40 zijn trouwens![]()
Rustig maar, ik bedoel om het feit dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt. Er zijn maar een beperkt aantal oefeningen echt goed. Dus ik begrijp niet waarom zo mysterieus. Zou wel voor de noobs zijn ofzo

Jammer Xixyzxy nu zul je nooit Zyzz #2 worden, hooguit een feggut.inzet moet 100% zijn, anders zit je bij de verkeerde sport
srs

inzet moet 100% zijn, anders zit je bij de verkeerde sport
srs
Ga me na de rechtszaak er weer helemaal op gooien.