XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Heeft je zusje een pony?

ey xyzyx maak je nog steeds van die dierencoïtus filmpjes ?
met paarden enz of niet dan?

:trollface:

ey xyzyx maak je nog steeds van die dierencoïtus filmpjes ?
met paarden enz of niet dan?

:trollface:

Wacht maar! Ik zal iedereen vertellen dat het geen echt paard was :trollface:

Net toch wel lekker getrained, 15 reps 45 kilo BOR, ging beter dan verwacht :o

Moet eigenlijk nog setje 65 kilo deadlift maar stond @ 55 al te shaken op mn benen, volgende week beter :(

Nu nog eten.. ff 1500 kcal ergens vandaan toveren. Bak aardbijenkwark is al 500, oats + whey shake 400.. Dus 600 kcal left to find.

Wacht maar! Ik zal iedereen vertellen dat het geen echt paard was :trollface:

Net toch wel lekker getrained, 15 reps 45 kilo BOR, ging beter dan verwacht :o

Moet eigenlijk nog setje 65 kilo deadlift maar stond @ 55 al te shaken op mn benen, volgende week beter :(

Nu nog eten.. ff 1500 kcal ergens vandaan toveren. Bak aardbijenkwark is al 500, oats + whey shake 400.. Dus 600 kcal left to find.

Maak anders een log ofzo. Niet offtopic gaan.

Heb je alleen bors gedaan dan? De stang is ook 20 kilo he

1 setje of wat? Vaag verhaal

Heb je alleen bors gedaan dan? De stang is ook 20 kilo he

Haha ja ik tel het gewicht van de stang ook mee

:(

En nee wel meer maar mag schema van Big T niet plaatsen omdat: persoonlijke begeleiding regels :p

Bor was 12x 35, 12x 30 en 14x 45 :p

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 20:38 ----------

Maak anders een log ofzo. Niet offtopic gaan.

Gaat nogal lastig omdat ik schema's niet mag plaatsen :p zet het wel gewoon hier in. Moet eigenlijk Big T is vragen of die weer het grote i xyzyx i topic van maakt :o

of het grote paardrij topic xxxx

Haha ja ik tel het gewicht van de stang ook mee

:(

En nee wel meer maar mag schema van Big T niet plaatsen omdat: persoonlijke begeleiding regels :p

Bor was 12x 35, 12x 30 en 14x 45 :p

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 20:38 ----------

Gaat nogal lastig omdat ik schema's niet mag plaatsen :p zet het wel gewoon hier in. Moet eigenlijk Big T is vragen of die weer het grote i xyzyx i topic van maakt :o

Nou dat zal wel een magisch goed schema zijn dan :roflol: vet sneaky. Ultra gain excercises

Nou dat zal wel een magisch goed schema zijn dan :roflol:

Phaggot :roflol:

11 juni 53.4 kilo
nu 64.1

En zelfde vet%

Zal niet heel slecht zijn dan denk ik :p zeker niet als je mee rekent dat ik tijd slecht heb lopen eten. Denk dat ik met 100% inzet wel de 70 kilo had gehaald @ eind deze maand. Nouja het kan nog, episch junken..:rolleyes:

Oh die 30 moet 40 zijn trouwens :o

11 juni 2009? :trollface:

En het eet schema dat ik gekregen had heb ik al helemaal verkracht, eet nu eigenlijk gewoon waar ik zin in heb en tel de kcal bij elkaar op dat het ongeveer 3500-4000 is :p

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 20:45 ----------

Nog ff en ik laat je weer dat paarden pak aantrekken ja:mad:

Phaggot :roflol:

11 juni 53.4 kilo
nu 64.1

En zelfde vet%

Zal niet heel slecht zijn dan denk ik :p zeker niet als je mee rekent dat ik tijd slecht heb lopen eten. Denk dat ik met 100% inzet wel de 70 kilo had gehaald @ eind deze maand. Nouja het kan nog, episch junken..:rolleyes:

Oh die 30 moet 40 zijn trouwens :o

Rustig maar, ik bedoel om het feit dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt. Er zijn maar een beperkt aantal oefeningen echt goed. Dus ik begrijp niet waarom zo mysterieus. Zou wel voor de noobs zijn ofzo

Rustig maar, ik bedoel om het feit dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt. Er zijn maar een beperkt aantal oefeningen echt goed. Dus ik begrijp niet waarom zo mysterieus. Zou wel voor de noobs zijn ofzo

Denk dat hij gewoon wilt dat mensen voor zijn schema's betalen in plaats van t uit een log halen :p

inzet moet 100% zijn, anders zit je bij de verkeerde sport

srs

inzet moet 100% zijn, anders zit je bij de verkeerde sport

srs

True, maar begin school en die rechtszaak.. Ff lastige periode :p Ga me na de rechtszaak er weer helemaal op gooien.

Maar goed, denk dat het ook wel voordeel heeft dat ik af en toe niet zo goed eet.. Gewoon soort van tussentijdse cut periode. Heb mijn vet% toch aardig laag weten te houden

Terug
Naar boven