MuscleMeat

Het grote ik draag Allstars schoenen topic!

All Stars.. heb het nooit begrepen.

Check, zwart met lage zool, hebze alleen pas geleden kapot gelopen na een half jaar gebruik.wil wel nieuwe, relaxe schoentjes die er prima uit zien.

Allstars.. naa Air Jordan:cool:

Ongeveer 20 jaar geleden de laatste keer denk ik...

Ik draag converse ook goed??

één paar gehad, toen ik 16 was ofzo. totaal niet comfortabel, net zoals die skate-schoenen van tegenwoordig

Zelfde vorm, zijn Diesels. Wel k*t dat je ze moeilijk aan en uit kan trekken. Daarom draag ik nu altijd mijn Hugo Boss of Prada's.

Kan me niet voorstellen dat je fatsoenlijk kunt squatten met allstars, keertje geprobeerd, de zool is gewoon heel slecht.

vans

Zelfde vorm, zijn Diesels. Wel k*t dat je ze moeilijk aan en uit kan trekken. Daarom draag ik nu altijd mijn Hugo Boss of Prada's.

vond die van diesel beetje waardeloos.

zien er wel meteen 'oud' uit, maar voor die prijs..

heb nu van die allstars met dubbele rand
kan geen pics vinden

maar zijn vet

Heerlijke schoenen.

Ongeveer 20 jaar geleden de laatste keer denk ik...

Jeugdzonde T., maakt niet uit hoor.

Dat heb ik dus nooit begrepen waarom mensen die schoenen dragen, vind ze er echt kotslelijk uitzien. (no offence)

Dit.

Hahahahaha idd en dan haten op Allstars... :roflol:

Jij weet niet wat haten is.

Zo schoenen droegen ze 5 jaar geleden hier ???

Wat is je punt?
Allstars droegen ze 50 jaar geleden al.

Je noemt jezelf swagger, maar je draagt allstars? Come on, half "ik weet niet welke schoenen ik moet nemen dus ik neem maar allstars want die heeft de rest ook" Nederland draagt ze.

Jeugdzonde T., maakt niet uit hoor.
Was toen helemaal in, droeg ze bij het skateboarden ook al ging dat stof bijna onmiddellijk stuk zodra je tegen het grip kwam. Na een paar weken waren ze rijp voor de vuilbak, maar ik droeg ze veel langer.

Marcel, je qoute iemand die jouw schoenen kots lelijk vindt en daar onder zet je 'dit'?

Terug
Naar boven