XXL Nutrition

Het Grote Metaltopic !!!!!

Gorefest ten tijde van 'False' album...

Deze cd speelt hier nog bijna dagelijks, killer-album

gorefest_01.jpg

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gorefest
waar is de tijd

kent iemand Tool?
ik ben helemaal weg van de nummers The Pot en Vicarious; de moeite waard om te luisteren
Eerste keer denk je dat et rommel is maar de volgende keren luisteren wordt et steeds mooier en ga je em beter voelen

ik vind vooral de ouwe heavy metal ten tijde van helloween, maiden en manowar het beste

Hehe stelletje hardcore gasten hier
Ik ben de enige die naar de pussys luistert :D

ik vind vooral de ouwe heavy metal ten tijde van helloween, maiden en manowar het beste

hehe de max! Keeper of the seven key's ligt hier net op mijn platenspeler!

AND IT'S HELLOWEEEEEEEEEEEEN...TONIGHT!:D

Trouwens iemand al de nieuwe Deicide en Suffocation gehoord? Beiden beenhard en katterap!

Qua hardcore ben ik nu terug in de Belgische roots aan het gaan: Sektor, Solid, sinds kort nu ook Congress (want dit is onlangs gestopt, was gisteren de laatste farewell show in Ieper dacht ik met niemand minder dan LENGTH OF TIME!!)

Kon jammergenoeg wel niet aanwezig zijn.

En bullets for my valentine, plz ga niet te emo :) want dan wordt het wel hoog tijd om wat zwaarder metaal te gaan versleuren!

ik hoor alles wat progressive is zeer graag zoals dream theater, opeth, pain of salvation, axamenta, ... :)

Zeg cal.:

Nakend ligt zij wijdgespreid
Haar snee nat van de spetterschijt
Die gleuf wil ik al lang niet meer
Het is haar ster waar ik mijn zwans in peer

Dit is toevallig niet van K*tschurft? :D

Laatst bewerkt:
Element Eighty is ook vet :rocker:.

Element Eighty - Texas Cries, lekker nummer.

Van de huidige metal kan ik de black en/of folk metal uit de oostbloklanden erg waarderen. Politiek erg fout maar muzikaal zetten ze een uberlekker sfeertje neer. Bands als Drudkh, Nokturnal Mortum en Temnozor.

oldskool heavy methal baby!!!!:rocker: :bierbang:

ik hoor wel ook graag sommige "specialere" metalbands, in al die benaming van stromingen ben ik niet thuis

bijvoorbeeld Haggard vind ik echt goed, wat toch niet echt iedereen vind:D

Terug
Naar boven