AndroidHealthClinic

Het grote Naruto Topic

ano_71021

Advanced Bodybuilder
Waardering
316
eerlijk wie kijkt deze serie?

ik heb hem net tot de laatste aflevering gekeken en ik heb nog nooit zo'n zieke tekenfilm als dit gezien:D

Jaren geleden gekeken, jammer van de hoeveelheid fillers tegen het einde.

Is het nog een beetje leuk?
Heb het denk ik 6 jaar geleden voor het laatst gekeken..

jammer van de hoeveelheid fillers tegen het einde.

Precies, daarom haakte ik ook af uiteindelijk. Maar ging ook een beetje te lang door over hetzelfde. (Orochimaru geloof ik?..)

Ik kijk het nu denk ik een jaar. Eerst alles ingehaald en daarna elke donderdag (vandaag weer een nieuwe ^^!) Alleen laatste paar maanden idd heel veel fillers, allemaal terugblikken en shit.

Nu is de nieuwe 'ninja-wars' begonnen, dus komen er wel weer leuke battles aan hoop ik.
Ga meteen kijken :D!

• Topic Starter Topic Starter
juist nu begint het echt een zieke serie te worden. Xeker voor de mensen die al een tijdje niet meer gekeken hebben is het echt een aanrader om weer te gaan kijken. En ja die fillers zijn k*t maar daar moet je effe doorheen bijten.

Verwittig mij als aflevering 267 er is !

Dank bij voorbaat !

Is het nog een beetje leuk?
Heb het denk ik 6 jaar geleden voor het laatst gekeken..

Precies, daarom haakte ik ook af uiteindelijk. Maar ging ook een beetje te lang door over hetzelfde. (Orochimaru geloof ik?..)

Jullie moeten juist nu kijken. Shippuuden is echt Champions League niveau in vergelijking met de oude afleveringen

Toen ze met pratende kikkers kwamen aanzetten stopte ik met kijken. Still waiting for hajime no ippo season 3..

Toen ze met pratende kikkers kwamen aanzetten stopte ik met kijken. Still waiting for hajime no ippo season 3..

haha, die kikkers zijn fokkin baas. Als je mij had verteld dat je kikkers zou laten vechten in een tekenfilm had ik je vierkant uitgelachen maar toen ik ze eenmaal zag vechten dacht ik echt: wow, zo horen kikkers te vechten.

juist nu begint het echt een zieke serie te worden. Xeker voor de mensen die al een tijdje niet meer gekeken hebben is het echt een aanrader om weer te gaan kijken. En ja die fillers zijn k*t maar daar moet je effe doorheen bijten.

fillers moet je gewoon compleet negeren, zijn echt te slecht voor woorden:roflol: op het einde vd fillers gewoon hier kijken in welke afleveringen shit voorkomt die te maken heeft met de echte storyline:)

^ kan ook, Ik heb overigens hier gekeken: http://naruto.wikia.com/wiki/Plot_of_Naruto

ik heb ze wel gekeken maar ze hebben weinig tot geen toegevoegde waarde op het verhaal. Tippie van Flippie: gewoon die fillers niet checken.

k*tzooi nieuwe aflevering heeft vertraging... even een voorproefje voor de mensen die lang niet hebben gekeken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kennen jullie deze nog?

Heb het nooit begrepen waarom volwassenen naar anime kijken...

Terug
Naar boven