MuscleMeat

Het grote Naruto Topic

Hij steelt de krachten van Orochimaru en heeft zijn kennis.
Hij beheerst ook de techniek edo tensei om doden terug te halen en voor hem te laten vechten.

Laatst bundelde hij zijn krachten met Tobi.

• Topic Starter Topic Starter
en hij gaat zieke mensen terugbrengen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

thread saved with true manliness

DBZ_0cec69_1679251.jpg

DBZ_0cec69_1679251.jpg

grappig, deze discussie had ik laatst ook met een maat van mij. Wie is er beter DBZ of naruto? het gevolg is dat we nu dikke battle simulaties aan het houden zijn met fictieve gevechten. Denk hierbij aan Goku vs Naruto, Vegeta vs Sasuke, Gohan vs gaara etc. etc.

DBZ_0cec69_1679251.jpg

Dit dus.

Ik snap niet dat mensen natuto beter vinden dan dbz.

Heb een stuk of 100 episodes van Naruto gezien maar het is hem toch net niet.

Welke episode zitten ze nu ? Bleach vond ik trouwens beter.

ze zitten nu in aflevering 269, de vorige serie had 220 aflevering waar overigens een dikke 100 afleveringen wel echt troep was. Ik zeg je eerlijk dat shippuuden wel vele malen harder is als het eerste deel van de serie.

grappig, deze discussie had ik laatst ook met een maat van mij. Wie is er beter DBZ of naruto? het gevolg is dat we nu dikke battle simulaties aan het houden zijn met fictieve gevechten. Denk hierbij aan Goku vs Naruto, Vegeta vs Sasuke, Gohan vs gaara etc. etc.

naruto=sterkste character in naruto: kan in sage-mode een grote steen opheffen
goku=sterkste character in dbz: laat 10x grotere stenen in de lucht vliegen met zijn ki wanneer hij zich gewoon oplaadt, kan planeten doen ontploffen zonder moeite,....

Best stom om battle simulaties te doen tussen characters waarvan de ene ontworpen zijn om belachelijk-WTFOMFGBBQ!!!-sterk/snel te zijn, en de andere gewoon NET iets sterker/sneller dan normale mensen. doesnt make sense:scratch:

Kijken de serie al een hele tijd enige waar ik altijd ziek van word is het tempo. Filler hier filler daar soms hooguit 5 min leuke gevechten maar goed verwacht er veel van komende eps! The great ninja war fuaaaaaaark!

Ik kijk echt al jaren naar Naruto, heb alle afleveringen gezien behalve als de fillers echt TE schandalig slecht waren :). Op dit moment is het best vet alleen het terug laten komen van de doden is wel erg simpel verzonnen -_-

naruto=sterkste character in naruto: kan in sage-mode een grote steen opheffen
goku=sterkste character in dbz: laat 10x grotere stenen in de lucht vliegen met zijn ki wanneer hij zich gewoon oplaadt, kan planeten doen ontploffen zonder moeite,....

Best stom om battle simulaties te doen tussen characters waarvan de ene ontworpen zijn om belachelijk-WTFOMFGBBQ!!!-sterk/snel te zijn, en de andere gewoon NET iets sterker/sneller dan normale mensen. doesnt make sense:scratch:
j
nou zo simpel is het allemaal niet. Kijk naar personages als pain die een complete maan weet te bouwen of de 9tails die een tailed beast ball ter grootte van een spirit bomb kan maken. Het begint ons steeds meer op te vallen dat DBZ heel beperkt is in de manier van vechten. hand to hand combat, teleporten en energie ballen creeren houdt het mee op, in naruto kunnen ze daarintegen subsitution jutsu's, chakra wegnemen en uitschakelen, mensen in gen jutsu's plaatsen etc. etc.

Ik vind het crappy hoe ze de afleveringen nu zitten te fillen in de ninja wars met die dode characters die gerezzed worden. Allemaal herrineringen ophalen.... More fighting less crap.

Hoop op n dikke fight van naruto nu.

Wanneer komt de volgende aflevering uit ?

aankomende donderdag

@rickyNL geduld zal beloond worden er gaan nog een paar dikke gevechten komen met o.a itachi, madara en naruto in een zieke vorm.

****! en ja hoor er komt weer een filler arc aan.

****ing fillers , echt GVD

Is deze filler het een beetje waard of gewoon skippen?

ik heb hem wel gekeken maar het heeft geen toegevoegde waarde voor het verhaal, je kan um dus veilig skippen.

your choise...

0 toegevoegde waarde skippen imo

Bijna alle afleveringen gezien nog 1 seizoen te gaan

Terug
Naar boven