MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

'Terugtredingssyndroom' treft jongeren Zweden: 'ze vallen weg uit de wereld'
Cookies op AD.nl | AD.nl
eFl8CdTm.jpg

een opmerkelijke foto van twee meisjes die aan het 'Resignation Syndrome' lijden, een mysterieuze ziekte die alleen in Zweden lijkt te bestaan
WTF. Dit is in feite niks meer dan een middel om een verblijfsvergunning af te dwingen?
Thuis noemen we dat gewoon 'zondag'.
 
'Terugtredingssyndroom' treft jongeren Zweden: 'ze vallen weg uit de wereld'
Cookies op AD.nl | AD.nl
eFl8CdTm.jpg

een opmerkelijke foto van twee meisjes die aan het 'Resignation Syndrome' lijden, een mysterieuze ziekte die alleen in Zweden lijkt te bestaan
WTF. Dit is in feite niks meer dan een middel om een verblijfsvergunning af te dwingen?

Niet slecht eigenlijk. Van mij zouden er meer jongeren mogen zijn die uit de wereld wegvallen.
 
Doet mij denken aan een schandaaltje decennia terug. Een of andere Roma familie kreeg 300.000 guldens, en in plaats van te vertrekken (zoals overeengekomen) kochten ze er een dikke Mercedes en caravan van. Ze lieten zich daarover ook rustig interviewen. De gemeente was uiteraard verbijsterd, zo naïef..

Ik moest meteen denken aan maatschappelijk werker Jacques 'Sjakie' van Kooten uit Flodder :D
 
Na de Zweedse ziekte de ‘Sargentini trend’;

Trend in Duitsland: asielzoekers zeggen lid van terreurorganisatie te zijn
Het heeft er onder meer mee te maken dat justitie een onderzoek start tegen mensen die zeggen dat ze terrorist zijn. Gedurende dat onderzoek kan iemand niet worden uitgezet. Daar komt nog bij dat in het land van herkomst door de aangifte bekend kan worden dat iemand een terrorist zegt te zijn.

Duitsland zet niemand uit die het risico loopt om gemarteld of gedood te worden. "Dus door te zeggen dat ze in het land van herkomst terreurdaden hebben gepleegd, zorgen ze ervoor dat ze niet uitgezet kunnen worden, dat is de gedachte erachter", zei Wollaars.
 
Gelijk het land uit als ze zeggen dat ze terrorist zijn klaar.
 
Afstaan ter adoptie is ook een optie.
 
Kansloos idd, abortus als anticonceptiemiddel. Vindt in A'dam doorgaans gretig aftrek bij donkere vrouwen.
Ja omdat die gasten hem altijd boeken nadat ze hun chick zwanger hebben gemaakt. Zal wel een cultuur dingetje zijn ofzo.
 
Back
Naar boven