MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Interessant zou zijn als er een groep wordt verteld dat er een verblijfsvergunning is en onderzoeken wat dat doet met het "herstel". Een andere groep nemen en vertellen dat het een uitzetting wordt. Een derde groep kan dan in twijfel worden gelaten.
Inderdaad, leuk idee voor een psychologie scriptie.

Ik ben ook benieuwd wat er zou gebeuren als je 1 miljoen cash voor hun neus legt en zegt dat ze het mogen houden als ze het binnen 60 seconden pakken. En als ze het niet op tijd pakken dat het dan naar de Zweedse variant van de IND gaat.

Inderdaad, leuk idee voor een psychologie scriptie.

Ik ben ook benieuwd wat er zou gebeuren als je 1 miljoen cash voor hun neus legt en zegt dat ze het mogen houden als ze het binnen 60 seconden pakken. En als ze het niet op tijd pakken dat het dan naar de Zweedse variant van de IND gaat.
Doet mij denken aan een schandaaltje decennia terug. Een of andere Roma familie kreeg 300.000 guldens, en in plaats van te vertrekken (zoals overeengekomen) kochten ze er een dikke Mercedes en caravan van. Ze lieten zich daarover ook rustig interviewen. De gemeente was uiteraard verbijsterd, zo naïef.

Hier een ander voorbeeld, waarbij zes ton werd gegeven (meerdere gezinnen) in ruil voor vertrek uit Driebergen.
Uitkoop Roma levert alleen maar verliezers op - Archief - Voor nieuws, achtergronden en columns

Ik wed dat als je er actief naar op zoek gaat dit soort "vertrekpremies" schering en inslag waren c.q zijn.
vertrekpremie roma familie

Gehonoreerde+Projectvoorstellen+Roma Gemeenten
Check sowieso pdf eerste link bovenaan. Project "wisselgeld".. Wat een problemen.

Laatst bewerkt:
Video – Dotan zegt sorry
'Ik was niet eerlijk, dat is heel fout' - 'Sorry' - Zanger stopt met social media

Ben ik de enige die een hekel heeft aan het woord sorry? :dunno:

Wanneer zal groenlinks sorry zeggen

Aha jahaha :thinking:

Kijk eens wat minder NPO

LIke for like by te way<<

Geef daar nu eens antwoord op

Wanneer wordt er eindelijk sorry gezegd

Wij zouden meer sorry moeten zeggen

Sorry voor ons slavernijverleden

Sorry voor wo2

Sorry voor onze religieuze achtergrond

Sorry voor ons oninteressante kleurtje

Sorry dat we besparen op de geestelijke gezondheidszorg.

En je snapt wel dat die behandeld dienen te worden in een top notch neurologisch centrum ipv een psychiatrische kliniek

Terug
Naar boven