- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Je bent niet links genoeg om het te begrijpen. Eigenlijk ben je gewoon een xenofoob. In Zweden zou je nu strafbaar bezig zijn.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent niet links genoeg om het te begrijpen. Eigenlijk ben je gewoon een xenofoob. In Zweden zou je nu strafbaar bezig zijn.

Wanneer je dieren uit hun natuurlijke habitat haalt gaan ze zich ook gek gedragen.
Moet je opletten hoe snel hun toestand verbetert als je ze weer dropt in de zandbak.
Ja sorry, ik las 'vluchtelingen'. Sinds wanneer zijn gelukszoekers uit de Balkan vluchtelingen?
Inderdaad, leuk idee voor een psychologie scriptie.Interessant zou zijn als er een groep wordt verteld dat er een verblijfsvergunning is en onderzoeken wat dat doet met het "herstel". Een andere groep nemen en vertellen dat het een uitzetting wordt. Een derde groep kan dan in twijfel worden gelaten.
Doet mij denken aan een schandaaltje decennia terug. Een of andere Roma familie kreeg 300.000 guldens, en in plaats van te vertrekken (zoals overeengekomen) kochten ze er een dikke Mercedes en caravan van. Ze lieten zich daarover ook rustig interviewen. De gemeente was uiteraard verbijsterd, zo naïef.Inderdaad, leuk idee voor een psychologie scriptie.
Ik ben ook benieuwd wat er zou gebeuren als je 1 miljoen cash voor hun neus legt en zegt dat ze het mogen houden als ze het binnen 60 seconden pakken. En als ze het niet op tijd pakken dat het dan naar de Zweedse variant van de IND gaat.
Spijt is een zinloze emotie. Sorry is zo vaak verkracht dat het zalvend aanvoelt.Ben ik de enige die een hekel heeft aan het woord sorry?![]()
Geef daar nu eens antwoord op
Nou ik ken een man
Geef daar nu eens antwoord op
Wanneer wordt er eindelijk sorry gezegd
Wij zouden meer sorry moeten zeggen
Sorry voor ons slavernijverleden
Sorry voor wo2
Sorry voor onze religieuze achtergrond
Sorry voor ons oninteressante kleurtje
Dat moet ook wel hè er zijn immers meer schrijnende gevallen van de Zweedse ziekte dan daadwerkelijke gevallen van krankzinnigheidSorry dat we besparen op de geestelijke gezondheidszorg.
ben je er zo eentje
Ik heb er nog 2 te goed van je oude.