Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Lekkere sfeer daar bij defensie.

Of zit op dbb te spammen.

Grapje :kiss:

Lekkere sfeer daar bij defensie.
Dit wisten we al 5 jaar. Zelf nog niets van gemerkt, directe collega's ook niet. Ik heb op Gilze en 5 jaar op Woensdrecht gewerkt en werk nu op de KHK. Ben benieuwd of de daders gepakt worden.

Tussen 11 en 15 procent, afhankelijk van scenario.

Dat is 11 tot 15 procent teveel. In percentages verschillen we niet veel met Zweden. Dat land is inmiddels een turd world shithole geworden doordat linkse mensen niet begrijpen dat wanneer je de turd world importeert je de turd world wordt. De islam is geen buddhisme of hindoeïsme, het is een totalitaire middeleeuwse ideologie gefundeerd op angst met als doel verovering. Net als het Christendom, maar dan nog achterlijker. Zo een sekte moet je geen ruimte geven in je land.

En betreffende de 'lage' percentages:
"There is no greater danger than underestimating your opponent"

We schelen de helft met Zweden in het hoogste percentage. En ik maakte alleen een punt dat binnen 30 tot 40 jaar echt niet iedereen met een hoofddoek rondloopt. Wat betreft islam, er is onder een groter wordende groep sprake van secularisering. Moskee bezoek wordt minder enzovoorts. Er is een kleinere groep die daar recht tegenover staat.

We schelen de helft met Zweden in het hoogste percentage. En ik maakte alleen een punt dat binnen 30 tot 40 jaar echt niet iedereen met een hoofddoek rondloopt.
Ik heb het over de 'huidige' uit 2016, niet de mogelijke scenario's.
Screenshot_20191116-000233_Chrome.jpg

Polen minder dan 0,1%. Heerlijk lijkt me dat.

Jij begon over 40 jaar. Dan moet je uitgaan van scenario's. Wat ik of jij denken is niet zo relevant.
Klopt, maar ik heb het geen moment over populatie grootte gehad.
Als in, kijk naar Zweden nu. Een laag percentage en daar gaat het al helemaal fout. Een hoog percentage moslims is dus niet per se nodig voor drastische veranderingen in je maatschappij.

Klopt, maar ik heb het geen moment over populatie grootte gehad.
Wat bedoelde je dan precies? Met dat kleindochter met hoofddoek rondloopt. Daar spreekt toch een vrees of verwachting in uit? Ik zie dat alleen gebeuren als er een bepaalde stroming zodanig dominant kan worden dat het straatbeeld drastisch gaat veranderen. Waardoor mensen buiten die stroming worden "aangestoken".

Terug
Naar boven