AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Denk dat er meer aan vastzit voor een hoop mensen. Niet eens zozeer de snelheid. Er is toen met veel tamtam 130 van gemaakt en wat was dat toch belangrijk. Nu een korte tijd later naar 100, wist men toen van niks? Geeft een beetje de teneur van de politiek aan, weinig lange termijnvisie. Al zal het meer discipline vereisen. In luxe wagens voelt 100 als 70.
Was 130 ook niet meer een sneaky manier om de staatskas te spekken door meer accijnzen te innen?

Ik rijd op de autobaan altijd lekker achter trucks in de slipstream

Apart ventje ben je ook. Moet wel lachen om alle VVD'ers die het zo'n rot maatregel vinden, rationeel gezien gaat het nergens over. En over 10j speelt het niet meer en mogen we weer 130. Dan gaat de discussie enkel of mensen die zelf sturen ook zo hard mogen.

Wat is het probleem? Beter dan mensen die compleet onnodig op de middelste baan blijven hangen zonder in te halen of het begrip spitsstrook niet begrijpen.
Het probleem is dat je totaal geen zicht hebt van wat er voor je gebeurt, en dat als je in een kettingbotsing komt je vaak gesandwitcht wordt door twee vrachtwagens.

Wat is er zo moeilijk om 100 te rijden waar 100 is toegestaan? inhalen doe je met 120 en daarna zsm weer opdonderen naar rechts??

Het probleem is dat je totaal geen zicht hebt van wat er voor je gebeurt, en dat als je in een kettingbotsing komt je vaak gesandwitcht wordt door twee vrachtwagens.

Wat is er zo moeilijk om 100 te rijden waar 100 is toegestaan? inhalen doe je met 120 en daarna zsm weer opdonderen naar rechts??
Ik vind helemaal niets lastig en ik rijd nooit beneden de 100 en hinder anderen niet, waarom zou ik, maar ik laat wel anderen in hun waarden en als iemand graag met het vrachtverkeer meerijdt, is dat zijn/haar zaak. Ik heb het gevoel dat jij vrij opgejaagd bent in het verkeer (en niet alleen in het verkeer).

Ik vind helemaal niets lastig en ik rijd nooit beneden de 100 en hinder anderen niet, waarom zou ik, maar ik laat wel anderen in hun waarden en als iemand graag met het vrachtverkeer meerijdt, is dat zijn/haar zaak. Ik heb het gevoel dat jij vrij opgejaagd bent in het verkeer (en niet alleen in het verkeer).
Ik geef mijn mening, en onderbouw die en jij betrekt het direct weer op jezelf. :scratch: Ik heb het gevoel dat jij denkt dat alles om jou draait

Wat is het probleem? Beter dan mensen die compleet onnodig op de middelste baan blijven hangen zonder in te halen of het begrip spitsstrook niet begrijpen.
Keihard beboeten die mong*len. Grote ergernis van veel weggebruikers. Mensen die constant op phone kijken ook en appen. Of zich niet houden aan regels zoals ritsen en dan anderen er niet tussen laten.

Ik geef mijn mening, en onderbouw die en jij betrekt het direct weer op jezelf. :scratch: Ik heb het gevoel dat jij denkt dat alles om jou draait
Ik lees nergens een mening en het gaat niet alleen om deze post. Je reageert de laatste tijd in het algemeen nogal negatief of irritant naar sommigen hier. Wellicht zie ik het verkeerd.

Keihard beboeten die mong*len. Grote ergernis van veel weggebruikers. Mensen die constant op phone kijken ook en appen. Of zich niet houden aan regels zoals ritsen en dan anderen er niet tussen laten.
Eens . Een beetje sociaal rijgedrag mag van mij wel.

De Speld mag nu wel weer stoppen het is duidelijk.

Hahahah je zal dit geblèr elke dag/week aan moeten horen :roflol:

Terug
Naar boven