Fitness Seller

Het grote waar ga jij dit jaar naartoe op vakantie topic

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Ook om tips uit te wisselen.

Zelf denk ik dat ik ga kamperen bij een van de Italiaanse meren en daarna een paar dagen Rome. Kroatië is ook een optie.

Renesse jonguah

In Augustus ben ik vrij (zit tussen twee banen in), we gaan 1 week naar Italie

madeira055c.jpg

Madeira.

• Like
Waarderingen: Ryu
Ik blijf thuis :(

sirimione in italie .vorig jaar naar kroatie geweest echt heel erg mooi mits je aan de kust zit en het levensonderhoud is daar echt super goedkoop.

ik weet nog niet naar waar. ik wil wel kunnen snorkelen (waar het de moeite is om te snorkelen hé :) )

Kroatië ben ik al geweest en twas daar prachtig onder water :D

Ik en mijn vriendin proberen een last minute te krijgen.... is een site als vakantieveiling dan iets?

spanje naar mn oma :D

Nergens heen, geen vakantie.

Ws niet meer, mss een weekje Zuid-England.

volgende week 5 dagen Moskou, einde augustus 2 weken Belek in Turkije

Weekendje citytripping of zo. Zit te denken aan Berlijn, Praag, Wenen, zoiets. Hebben de auto vervangen dus ja.

Nu nog nergens maar maybe dat ik naar spanje ga :P

Weekendje citytripping of zo. Zit te denken aan Berlijn, Praag, Wenen, zoiets. Hebben de auto vervangen dus ja.

Een weekendje is voor dat soort grote steden toch te kort, 4 dagen is toch wel het minimum om een stad goed te ontdekken. Praag is wel lekker compact overigens maar geen stad om doorheen te jagen.

Ik ga volgende week een weekje naar Terschelling met wat maten, en in oktober 3 weken naar Nepal ^^

Een weekendje is voor dat soort grote steden toch te kort, 4 dagen is toch wel het minimum om een stad goed te ontdekken. Praag is wel lekker compact overigens maar geen stad om doorheen te jagen.

Zal eerder een klein weekje worden inderdaad, we hebben nog niets gepland behalve vrij genomen :)

Terug
Naar boven