MuscleMeat

Het grote "waar gaan de bb'ers vanavond heen?" topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
678
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hip!

:)

Ff naar een maat, beetje chillen, potje gamen of misschien een potje risk of catan of zo. Lekker rustig aan.

feest > uit

voel me niet helemaal lekker maar ik wil gewoon stug heen. :o

feestje en een zaaltj hier in de buurt

niets overdreven vandaag

(al loopt het daar meestal wel scheef :D )

Gister naar Benjamin Bates geweest, die draaide hier in de buurt. Een beetje te laat geworden, dus vandaag gaat er alleen een dvd'tje gedraaid worden.

Niks, noppes, rien. Morgen vroeg opstaan om te trainen.

Nergens heen, vandaag benen getraind dus vanavond lekker vroeg (0:30 uur) naar bed.

Languit op de bank Man on fire kijken zo :)

Gisteren Highstreet (Bassleader: Dark E, Super Marco May, Coone,... -> Hardstyle :p )
vandaag de Barclés in Emblem

greetz

hmm niet verwacht van de jonge feestbeesten hier. Hier nu ook languit op de bank .. Beetje msn.. gisteren de helenacht in standaard rotterdam gehangen met 2 erg mooie vriendinnen :D

rustig aan, morgen spaans leren en samenvattingen maken. :rolleyes:

de echte diehard blijft thuis om optijd zijn voedsel binnen te krijgen :cool:

En als ik wel ga dan ben ik bewapend met een paar proteine repen..

Had vanavond zin om eerst ff wat TV-series te kijken en daarna chilluh DBB doornemen. Morgen vroeg opstaan om te trainen, en vervolgens mijn her leren (en uiteraard DBB spammen :p )

benchMarc zei:
Nou? :)

Deze avond gaat ik naar Lunenburg (www.lunenburg.nl)

Misschien kunnen er op deze manier nog meet & greets worden geregeld :P

Wahahahaaaa Lunenburg...wat een boeren-klote tent zeg :D

1 keer was meer dan genoeg :p

Vanavond: niks...

Normaal: Matrixx in Nijmegen of soms De Hoeve in Groesbeek en soms Amsterdam (van alles en nog wat)

Pumpin' zei:
Wahahahaaaa Lunenburg...wat een boeren-klote tent zeg :D

1 keer was meer dan genoeg :p

Vanavond: niks...

Normaal: Matrixx in Nijmegen of soms De Hoeve in Groesbeek en soms Amsterdam (van alles en nog wat)

idd kwam er vroeger ook wel eens, maar aangezien de lekkere wijven op 1 hand te tellen zijn kom ik er eigenlijk niet meer. idd altijd matrixx of hoeve en soms brothers, verder alleen grote feesten. owjaa en elke donderdag een studenten stad ondersteboven zetten (vaak nijmegen)

Hee Lunenburg, ben ik ook 1 keer geweest, was wel lachen. Je hebt daar 1 klein hokje waar je van die grote pullen bier kan halen, dat heb ik geweten ook :D

Hee, ben jij dat op de achtergrond :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

link doet het niet....

Terug
Naar boven