MuscleMeat

Het grote "waar gaan de bb'ers vanavond heen?" topic

Nou ja, foto v/d week dan, klote site :P

• Topic Starter Topic Starter
M@rsel zei:
Hee Lunenburg, ben ik ook 1 keer geweest, was wel lachen. Je hebt daar 1 klein hokje waar je van die grote pullen bier kan halen, dat heb ik geweten ook :D

Hee, ben jij dat op de achtergrond :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lol, **** u. Nee :)

Ik ga vanavond braaf op visite bij mijn mamma... :D

EricR zei:
Nergens heen, vandaag benen getraind dus vanavond lekker vroeg (0:30 uur) naar bed.

Same here, heb net na het trainen al 3 uur liggen pitten (was echt helemaal kapot van het trainen) en ga dr vandaag zeker rond een uur of 22:30 in :o

gister heel tilburg en daarna omdat alles om 4.00 dicht was (behalve de nacht (of terwijl de tietenbar) tot 6 uur denk en daarna naar rotterdam . de revolution ...maar was mij iets te donker daar binnen allemaal en beetje rare peepz (nouja anders als ikke ..ken ook aan mij liggen natuurlijk) om 8.00 weer thuis. ohja highstreet (hoogstraten(BE) kom ik ook weleens ..vroeger heel vaak maar vind er nie zoveel meer aan

vanavond waarschijnlijk op stap in leuven

het zware studentenleven...

Trainen en verder lui zijn...

ben vrijdag bij zeelen geweest
zaterdag in PM te Moers (duitsland)

Axis in gemert, een of andere hardstyle party ofzo.

naar me bed.. broke as hell... helemaal kapot

na ik geet noar dene achterhoek arena! kiek es an! :D
haahhahaha i'ma join the farmers, hittin' on dem cows?
veel plezier vanavond guys!

Ik blijf vanavond heel gezellig thuis. Moet morgen 3,5 uur rijden (en ook weer 3,5 uur terug).

Ff schuren in de Bombastique in Rdam :D

kom net terug van een boksgala in rotterdam. don diego poeder knockt m out in de 4e :thumb:

En het was weer top :cool:

Ben gister om 18.00 :eek: in slaap gevallen om nu net wakker geworden te zijn...

Was niet echt gepland, ik moest nog best wel dingen doen enzo...

Dit lange weekend lekker relaxen. Gisteravond bij de buren geweest en een paar dvdtjes gekeken (allemaal zeer nieuwe films).

Assault on precint 13
Madhouse
Into the sun

De eerste 2 vond ik zelf goed. Daarnet nog ff seed off chucky gekeken. Ook wel leuk.

Volgend weekend weer ff stappen in rotjeknor :cool:

Terug
Naar boven