AndroidHealthClinic

Het grote waardeloze fietsen topic

dont **** with Spiertje...

zijn ze nu nog bezig over die ^%$#(*&^^%&%$%$#@&*())_~@#$@fiets??
hoe moet dat dan als ie een scoot koopt?dan lancert ie een kruistocht om zn puch zip terug te vinden

nofear train! zei:
Als je nu nog een keer zo loopt te mekkeren om die k*tfiets van je, zorg ik er via mijn connecties persoonlijk voor dat je niet eens door de voordeur komt, laat staan door de conditietest van de politie

HATER:mad:

zie je nou wel?:D

spiertje16 zei:

nee geen hater, eerder kriticus

Alle fietsenhokken in Nederland worden verdomme geplunderd door allochtonen, en dan word er eens een keertje een fiets van een allochtoon gejat en gelijk moeten we dat 5 weken aanhoren;)

nofear train! zei:
nee geen hater, eerder kriticus

Alle fietsenhokken in Nederland worden verdomme geplunderd door allochtonen, en dan word er eens een keertje een fiets van een allochtoon gejat en gelijk moeten we dat 5 weken aanhoren;)

EEN KEER NOU DACHT HET NIET
8 KEER
beat that:mad:

nofear train! zei:
8 of 1 wat maakt het uit, net of allochtonen het zo nauw nemen met het aantal kinderen dat ze opgeven bij de gemeente.

Ok dat slaat dus nergens op :rolleyes:

Omdat er veel fietsen zijn gejat door allochtonen mag spiertje er niet over klagen? Right.. en die 'connecties' van je ..laat me niet lachen.

[Link niet meer beschikbaar]

Toen was ie al stoer. :roflol:

maargoed zie hier spiertje z'n fiets:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
nofear train! zei:
Als je nu nog een keer zo loopt te mekkeren om die k*tfiets van je, zorg ik er via mijn connecties persoonlijk voor dat je niet eens door de voordeur komt, laat staan door de conditietest van de politie
:roflol: :roflol:

WHAHAHAH :roflol: goed topic !! :D:D

mijn eigen fiets scoort hier eigenlijk ook wel een plaatsje. De achterband is al zo vaak lekgestoken dat ik na 2 nieuwe buitenbanden begonnen ben om de grote sneden te dichten met 3 lagen binnenband, en met mijn 100kg+ komt de hele lading er maar nauwelijks uitsteken! :D

gewoon een houten bakfiets aanschaffen ZZ :D

Terug
Naar boven