- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nofear train! zei:Als je nu nog een keer zo loopt te mekkeren om die k*tfiets van je, zorg ik er via mijn connecties persoonlijk voor dat je niet eens door de voordeur komt, laat staan door de conditietest van de politie

RobertHosper zei:zijn ze nu nog bezig over die ^%$#(*&^^%&%$%$#@&*())_~@#$@fiets??
hoe moet dat dan als ie een scoot koopt?dan lancert ie een kruistocht om zn puch zip terug te vinden
spiertje16 zei:

nofear train! zei:nee geen hater, eerder kriticus
Alle fietsenhokken in Nederland worden verdomme geplunderd door allochtonen, en dan word er eens een keertje een fiets van een allochtoon gejat en gelijk moeten we dat 5 weken aanhoren![]()

spiertje16 zei:
nofear train! zei:8 of 1 wat maakt het uit, net of allochtonen het zo nauw nemen met het aantal kinderen dat ze opgeven bij de gemeente.
nofear train! zei:Als je nu nog een keer zo loopt te mekkeren om die k*tfiets van je, zorg ik er via mijn connecties persoonlijk voor dat je niet eens door de voordeur komt, laat staan door de conditietest van de politie