AndroidHealthClinic

Het Hof zet streep door rookverbod

Peiling Peiling Het rookverbod een last of een zegen

• Last

Stemmen: 15 21,1%
  • Zegen

Stemmen: 40 56,3%
  • Maakt niet uit

Stemmen: 16 22,5%

• Totaal stemmers
    71
Ophoeren met die stink rokers!

Mij boeit het zo niet. En ik kan begrip opbrengen voor de kleine zelfstandige die een pak
klanten ziet verdwijnen door het rookverbod en het dus wil zien verdwijnen.

Zelf ging ik vroeger wel eens naar de Brusselse Poort in Maastricht. Na het bezoekje aan
de AH en nog wat rondlopen gingen we dan ook iets drinken daar. Er was echter zelden
plaats. Sinds het rookverbod is er plaats zat. Tja, voor mij een voordeel, voor de uitbaters
een streep door de rekening.

In de danscafees/discotheken in België wordt er trouwens nog zat gerookt. Stoort het mij?
Helemaal niet. Het is immers zo altijd geweest. En zelf heb ik vroeger ook gerookt.

Stoort je de rook? Blijf er dan gewoon weg. Je gaat toch ook niet een coffeeshop binnen en klagen
dat er weed verkocht wordt zeker.

Hoef ik mijn kleren niet telkens in de was te gooien omdat ze stinken naar rook :thumbs: een goede zaak dus.

roken is gezond

Enige nadeel is wel, als ik vroeger een ruft liet in de kroeg werd daar weinig rückbaarheid aan gegeven.
Nu draaien ogen met walging mijn richting in wanneer ik mijzelf ontlast in de kroeg.

Is er ooit een rookverbod geweest dan?

Als mensen willen roken, laat ze lekker roken. Mensen tegenwoordig janken om veel te veel.

Laat die mensen....

mensen die roken stinken en moeten op******** bij mij

Lekker consequent zeg!Het paddo verbod wouden ze ook weer terug draaien..

Het paddoverbod is ook belachelijk.
Van paddo's eten heeft niemadn last. Roken is gewoon smerig.

Gaat niet eens zo zeer om het roken of de paddo's.Maar de overheid laat weer zien hoe consequent ze zijn,het verbod is er niet eens 2 jaar geweest geloof ik.

En dan willen ze ook nog de coffeeshops het liefst verbieden ,tja...:o

Gaat niet eens zo zeer om het roken of de paddo's.Maar de overheid laat weer zien hoe consequent ze zijn,het verbod is er niet eens 2 jaar geweest geloof ik.

En dan willen ze ook nog de coffeeshops het liefst verbieden ,tja...:o

Voor zover ik had begrepen heeft de overheid geen afstand gedaan van het rookverbod, maar het hof.
Het enige waar de overheid schuldig aan is is een wet niet goed opstellen, waardoor het hof kan beslissen dat het rookverbod voor sommige uitbaters niet geldt.

Is opzich prima, want de uitbaters van kleine cafés krijgen het anders gewoon erg lastig.

Broeken die je 3 weken kunt dragen zonder te wassen is natuurlijk top!

Grotere tenten met veel publiek..niet roken graag!!

Maarrr....laat mij in dat kleine cafe van dat sigaretje genieten..Glaasje Hertog Jan, wat nootjes en een lekker sigaretjes in de bruinkroeg..100% gelukzalig gevoel.

Maakt mij niet uit, maar het lijkt mij een soort van poging van de overheid om geld te verdienen.

Terug
Naar boven