XXL Nutrition

Het is naar de *******

MnRugOp

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Hey allemaal,

Vandaag vernomen van mn therapeute en de psycholoog.
Dat als er vandaag geen verbetering in de zaak komt, de therapie niet meer doorgaat en mijn enige overgebleven optie "vrijwillige" opname in een instelling is :(

Sadness is coming over me.

THE ****? Praat ons bij? Waar gaat dit over?

Sterkte kerel maar misschien even een toelichting waar het precies over gaat.

heb ik wat gemist?

Wreng wreng.
Doe er wat aan.

En in de kliniek heb je geen toegang tot internet?

Dat is klote voor je, kan het alleen niet zo heel erg goed plaatsen. Kan je misschien wat uitleg geven?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben gediagnoseerd met lichte borderline en daarboven op ook de beginfase van schizofrenie.

Sinds mn ex het heeft uitgemaakt na 3 jaar zit ik al een hele tijd ups en downs te maken met alle effecten tot gevolg...

Dus mn andere aandoeningen leiden daar ook onder...
Maar zolang ik nog momenten heb dat ik voor mezelf kan denken, mogen ze me niet in dwang opnemen.

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

En in de kliniek heb je geen toegang tot internet?

Nee, geen internet :( dus geen DBB.

Borderline?
Kende een chick die dat had.
Sneed zichzelf enzo, maar was ook coïtus verslaafd.

• Topic Starter Topic Starter
Borderline?
Kende een chick die dat had.
Sneed zichzelf enzo, maar was ook coïtus verslaafd.

ja dat is voor iedereen anders he.
Ik heb vooral last van psychoses... rare shit :s

Het ene moment sta ik ergens,
en dan vergeet ik ineens gewoon echt alles... wie ik ben,waar ik ben, wat ik doe, wat alles is... en na een tijdje komt alles terug.... heel vreemd. heb zo mn vingertoppen verbrand aan de kachel.

Drugs ook??

ja dat is voor iedereen anders he.
Ik heb vooral last van psychoses... rare shit :s

Het ene moment sta ik ergens,
en dan vergeet ik ineens gewoon echt alles... wie ik ben,waar ik ben, wat ik doe, wat alles is... en na een tijdje komt alles terug.... heel vreemd. heb zo mn vingertoppen verbrand aan de kachel.

doet pijn he?
hoor je ook stemmen?

Ik ben gediagnoseerd met lichte borderline en daarboven op ook de beginfase van schizofrenie.

Sinds mn ex het heeft uitgemaakt na 3 jaar zit ik al een hele tijd ups en downs te maken met alle effecten tot gevolg...

Dus mn andere aandoeningen leiden daar ook onder...
Maar zolang ik nog momenten heb dat ik voor mezelf kan denken, mogen ze me niet in dwang opnemen.

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Nee, geen internet :( dus geen DBB.

Wat is het probleem?
Vind je je leven zo goed dan? Of wil je liever beter worden?
Ik zeg ga er lekker heen, zoek je shit bij elkaar! En zorg dat je over redelijke tijd gewoon weer kunt leven man! Misschien nu k*t, maar ooit zul je toch aan je zelf moeten werken! Je hebt nu al 3 jaar weg gegooid niet voldoende ?

En dit allemaal door een vriendinnetje die het heeft uitgemaakt...

awww... sterkte

oei iets minder drugs gebruiken he

sterkte!

klinkt echt niet leuk gozer, veel sterkte, hopelijk mag je daar nog met ijzer spelen als je opgenomen wordt..

Terug
Naar boven