AndroidHealthClinic

Het is naar de *******

Mag ik vragen, gewoon omdat ik het een erg interessant onderwerp vind, heb je veel wiet gerookt in je leven? Of had je andere vormen van obsessief gedrag? En heb je wel eens woede aanvallen tegen sommige mensen of dingen?

Ik wens je sowieso sterkte man! Je komt er wel weer uit.

• Topic Starter Topic Starter
doet pijn he?
hoor je ook stemmen?

Nee hoor geen stemmen, alleen begin ik soms heel anders tegen mezelf te praten dan ik zelf ben....

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

+1, jij begrijpt het in ieder geval.

Mag ik vragen, gewoon omdat ik het een erg interessant onderwerp vind, heb je veel wiet gerookt in je leven? Of had je andere vormen van obsessief gedrag? En heb je wel eens woede aanvallen tegen sommige mensen of dingen?

Ik wens je sowieso sterkte man! Je komt er wel weer uit.

Nee, ben nooit een drugsgebruiker geweest. Ik heb vroeger gewoon een slecht leven gehad. Veel problemen met mn zelfbeeld. Veel in mezelf opgesloten geweest omdat ik niet buiten kwam.

Obsessief gedrag? Mmmh ja, als ik met iemand samen was, hing ik daar soms wel wat aan vast... dat is voor de andere persoon natuurlijk ook niet zo leuk.

En het zal allemaal wel helen, het moet gewoon stap per stap gaan. Therapie vandaag was tof. Met een hele groep gekken opstap gaan...:D

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

En dit allemaal door een vriendinnetje die het heeft uitgemaakt...
Nee, zij heeft het alleen maar erger gemaakt.... :mad:

Ik begin eigenlijk net te beseffen dat het allemaal jullie schuld is [Link niet meer beschikbaar]

Dit forum zo interresant maken voor een intellectueel als mij.

Over een paar jaar eindig ik hier als de volgende klaaswitz :( (no offense klaas)

Je moet blij zijn dat je opgenomen kan worden. Iemand die zijn been breekt wordt ook opgenomen. Enkel in een andere setting.

succes daar kerel

Het opnemen is nog niet 100% zeker. En ik hoop dat het ook niet zo ver zal komen ;( al staan we er wel dicht bij. Het zou dan zijn voor oktober en november (enorme wachttijden)

Ps: al gefixt, zodat jullie me niet moeten missen.

Als ik niemand vermoord met mn laptop, mag ik hem houden daar. Heb ook een stickje gekocht voor internet :) (u mad haters?)

Therapie vandaag was heel positief. Als het zo doorgaat, zal ik hier nog vele jaren ongestoord kunnen spammen.

Ben ook heel blij dat er zoveel mensen met me meeleven :)

laat je opnemen! langdurige behandeling is noodzakelijk als ik dit zo lees. En er zijn echt genoeg mogelijkheden om te werken aan je borderline binnen zoon instelling. Je psychotische kwetsbaarheid zal ook omlaag gaan met de juiste structuur en mogelijk medicatie! Het zal vast een enorme drempel zijn om over heen te stappen, maar als je nog iets uit je leven wilt halen moet je nu investeren!

Sterkte, de enige die je kan helpen ben jijzelf denk ik wel, laat niemand anders je wijsmaken dat je zwak bent...

good luck!

Sterkte, de enige die je kan helpen ben jijzelf denk ik wel, laat niemand anders je wijsmaken dat je zwak bent...

good luck!

tnx dude.
allemaal heel erg bedankt.

Ik denk dat deze week die nu moet komen wel een goeie week zal worden. Eindelijk weer school! (al zeg ik het niet graag); maar dan heb ik weer iets te doen. :)

interessant topic.

Laatst bewerkt:
Ik begin eigenlijk net te beseffen dat het allemaal jullie schuld is [Link niet meer beschikbaar]

Over een paar jaar eindig ik hier als de volgende klaaswitz :( (no offense klaas)

lol :D

priceless:D

ot sterkte

Heel veel succes ermee, bekijk het zo: Als je wordt opgenomen, is je probleem als je terugkomt in ieder geval weer opgelost. En dan kun je weer verder met je leven!

Troep verwijderd. Normaal reageren of opdonderen uit deze sectie.

Sterkte....ik heb zelf geen borderline maar weet uit ervaring uit mijn omgeving dat het niet altijd even gemakkelijk is om hiermee te leven. Therapie is heel erg belangrijk en kan je inzicht geven in je eigen handelen en wanneer dit niet rationeel is.

Veel sterkte

ik snap niet hoe het zo mis kan gaan nadat het uitgaat met je vriendin of was daarvoor al iets aan de hand, eventuele symptonen al aanwezig bijvoorbeeld

Terug
Naar boven