Fitness Seller

Het live de K1 finale kijken topic!

Nou de body van peter Aerts was toch ook niet misselijk? 1.92m en boven de 100kilo... en kon zelfs aders over zijn borst zien lopen. En dat op 40jarige leeftijd..

Ik zei toch, heb alleen maar respect voor Peter Aerts, alleen naar mijn mening sprong Alistair er boven uit.:)

Allistair heef gewoon enorm veel massa.
Die biceps van 'm!
Wat een beest man...
Peter zag er fantastisch uit, en niet alleen voor iemand van 40!

Spong was trouwens idd goed zeg.
Heb nu alles gezien. ;)

Dus Overeem heeft jou finale verspoiled, lijkt mij sterk maar goed.
Als je alleen al kijkt naar het AFGETRAINDE lichaam van Alistair en dan naar de lichamen van de andere vechters, zegt al genoeg.

De beste, sterkste, heeft gewonnen, HOERA!!!!!!!!!!

hij is de beste/sterkste dit weekend , maar laten we niet vergeten door afwezigheid van badr mag hij zich een jaartje k1-winnaar noemen
zijn manier van vechten vind ik gewoon niks - pure kracht , en meer niks

ik hoop dat hari gauw weer mee mag/gaat doen en allistair ( er is maar een ali he laten we dat niet vergeten ;) ) weer op zijn plaats zet .

Vind Overeem inderdaad ook helemaal niets aan. Die partij tegen Saki heeft ie bijvoorbeeld een hele stevige dekking, met die enorme armen van 'm, maar verder gebeurt er helemaal niets.

Volgend jaar Badr er weer bij, Saki wat meer ervaring, wordt een genot! Kijk tot die tijd wel lekker K1-Max, is eigenlijk veel leuker ;)

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Nou de body van peter Aerts was toch ook niet misselijk? 1.92m en boven de 100kilo... en kon zelfs aders over zijn borst zien lopen. En dat op 40jarige leeftijd..
Aerts was bruut! Zeker op die leeftijd. Maar wat lijkt ie klein naast Schilt :D
Gewonnen op overtuiging. Die laatste ronde is een van de mooiste (niet beste) die ik de laatste tijd gezien heb.

Net even overnieuw alles gekeken, vandaar het enthousiasme ;)

Dus Overeem heeft jou finale verspoiled, lijkt mij sterk maar goed.
Als je alleen al kijkt naar het AFGETRAINDE lichaam van Alistair en dan naar de lichamen van de andere vechters, zegt al genoeg.

De beste, sterkste, heeft gewonnen, HOERA!!!!!!!!!!

Vind Overeem inderdaad ook helemaal niets aan. Die partij tegen Saki heeft ie bijvoorbeeld een hele stevige dekking, met die enorme armen van 'm, maar verder gebeurt er helemaal niets.

Volgend jaar Badr er weer bij, Saki wat meer ervaring, wordt een genot! Kijk tot die tijd wel lekker K1-Max, is eigenlijk veel leuker ;)

ik ben het helemaal met je eens
gezien de leeftijden van een aantal deelnemers was dit toernooi voor mij behoorlijk gedevalueerd , met alle respect natuurlijk voor aerts etc.....

Overeem is zonder meer de terechte winnaar. Zijn manier van vechten past perfect bij zijn postuur. Ik had liever Aerts zien winnen. Gokhan Saki heeft bij mij ook een hele goede indruk achtergelaten dit jaar.Altijd van die precieze stoten en naar voren toe vechten net als Aerts. Ik hou ervan. Hij hield heel goed stand tegen Overeem met een arm blessure. Hij vocht gewoon alleen met zijn linkerarm en benen.

Iedereen lijkt klein naast Schilt.
Peter is een flinke knaap hoor. ;)

De grootste en sterkste zijn niet de meest spectaculaire vechters, maar wel het meest effectief.

Overeem is zonder meer de terechte winnaar. Zijn manier van vechten past perfect bij zijn postuur. Ik had liever Aerts zien winnen. Gokhan Saki heeft bij mij ook een hele goede indruk achtergelaten dit jaar.Altijd van die precieze stoten en naar voren toe vechten net als Aerts. Ik hou ervan. Hij hield heel goed stand tegen Overeem met een arm blessure. Hij vocht gewoon alleen met zijn linkerarm en benen.

saki vecht met zijn hart , maar ook gectrl en er zit een idee achter
mooi vechter om naar te kijken - dit is kickboksen zoals het moet zijn
zo zijn er nog een paar vb te noemen
jerommeke la banner was ook pure kracht - ernesto hoost wist daar ook wel raad mee toendertijd

Wat een heerlijk gevecht tussen Aerts en Schilt. Voor mij was Peter de man van die avond.

hij is de beste/sterkste dit weekend , maar laten we niet vergeten door afwezigheid van badr mag hij zich een jaartje k1-winnaar noemen
zijn manier van vechten vind ik gewoon niks - pure kracht , en meer niks

ik hoop dat hari gauw weer mee mag/gaat doen en allistair ( er is maar een ali he laten we dat niet vergeten ;) ) weer op zijn plaats zet .

Tja meningen verschillen Ove, dat maakt het nou zo leuk, alleen dat eeuwige gezeik over Hari komt mij nou wel de...... uit! Als, als,als steeds weer als Hari er bij was, maar Hari was er niet bij, Hari had het te druk met domme dingen doen, en moet nu eerst maar eens laten zien dat hij veranderd is want bij mij heeft hij respect verloren.

Overeem vecht tenminste vooruit, de beuk erin, heeft keihard getraind EN is op meerdere fronten WERELDKAMPIOEN. Ja ik houd van zulke vechters.

Hollanders zijn zeikers. ;)

De grootste en sterkste zijn niet de meest spectaculaire vechters, maar wel het meest effectief.

Precies je kan wel lekker spectaculair gaan doen met flying kicks, high kicks en noem het maar op, maar is het effectief?. Het is een toernooi je weet dat als je de finale wilt halen je af moet rekenen met 3 tegenstanders, en die tegenstanders zijn nou bepaald niet de minste in de sport. Beter direkt een KO in de eerste ronde, spaart kracht en energie.
Het gaat om keiharde dollars.

Tja meningen verschillen Ove, dat maakt het nou zo leuk, alleen dat eeuwige gezeik over Hari komt mij nou wel de...... uit! Als, als,als steeds weer als Hari er bij was, maar Hari was er niet bij, Hari had het te druk met domme dingen doen, en moet nu eerst maar eens laten zien dat hij veranderd is want bij mij heeft hij respect verloren.

Overeem vecht tenminste vooruit, de beuk erin, heeft keihard getraind EN is op meerdere fronten WERELDKAMPIOEN. Ja ik houd van zulke vechters.

dat is ook leuk - verschillende meningen - en vergis je niet - ik heb wel respect voor overeem ( alleen zijn vechtstijl spreekt mij minder aan )

de andere vechters zullen hier de komende jaren maar mee moeten dealen
en gewoon beter zijn , willen ze aanspraak maken op de titel

en dat zal nog een hele kluif worden

en hari , moet idd gewoon doen waar hij goed in is , en dat is knokken maar dan wel binnen de lijnen die hiervoor bedoeld zijn

dat is ook leuk - verschillende meningen - en vergis je niet - ik heb wel respect voor overeem ( alleen zijn vechtstijl spreekt mij minder aan )

de andere vechters zullen hier de komende jaren maar mee moeten dealen
en gewoon beter zijn , willen ze aanspraak maken op de titel

en dat zal nog een hele kluif worden

en hari , moet idd gewoon doen waar hij goed in is , en dat is knokken maar dan wel binnen de lijnen die hiervoor bedoeld zijn

Ah oke Ove duidelijk, ik heb mijn hele leven geleerd respect te hebben voor vechtsporters of dit nu op amateur basis, c klasses, b klasses of dat het professionele top vechtsporters zijn, maakt niet uit.

Bepaalde vechtstijlen spreken je aan, b.v. omdat je op het puntje van je stoel zit. En bepaalde vechtstijlen weer wat minder.
Het is alleen bij mij zo dat ik een hekel heb of ga krijgen aan "foute vechtsporters" ( zo had ik vroeger respect voor Brilleman, maar ging fout doen en dan heb ik geen respect meer voor zo'n... ondanks dat ik van hem heb genoten, snap je?)

Anyway we zullen weer een jaartje moeten wachten, wie er dan weer in de final8 staan. Denk dat ik vast een topic hierover ga maken: "wie denk jij wie in 2011 in de final8 staan?"

blijven lachen man.:)

Ah oke Ove duidelijk, ik heb mijn hele leven geleerd respect te hebben voor vechtsporters of dit nu op amateur basis, c klasses, b klasses of dat het professionele top vechtsporters zijn, maakt niet uit.

Bepaalde vechtstijlen spreken je aan, b.v. omdat je op het puntje van je stoel zit. En bepaalde vechtstijlen weer wat minder.
Het is alleen bij mij zo dat ik een hekel heb of ga krijgen aan "foute vechtsporters" ( zo had ik vroeger respect voor Brilleman, maar ging fout doen en dan heb ik geen respect meer voor zo'n... ondanks dat ik van hem heb genoten, snap je?)

Anyway we zullen weer een jaartje moeten wachten, wie er dan weer in de final8 staan. Denk dat ik vast een topic hierover ga maken: "wie denk jij wie in 2011 in de final8 staan?"

Mischien kun je nu al zo'n topic openen. :D

Badr Hari heeft het nog steeds in zich om een keer de K1 te winnen.Hij is nog 27 .Hij is zo gepassioneerd dat hij soms waas voor zijn ogen krijgt waardoor hij soms onsportieve/onnodige dingen doet. Is niet nodig, als hij echt een keer de K1 wilt winnen dan moet hij zich gewoon sportief en proffesioneel opstellen. Mischien wel volgend jaar. :D

Dit was alles over Hari van mij. ;)

idd gewoon weer een topic aanmaken - het is gewoon leuk - ik miste dit jaar souwer in de k1 max , en ik hoop dat er een aantal nieuw jongens opstaan in de k1 - als spong zich zo doorontwikkeld dan gaat hij ook een kans maken , maar dan moet hij nog wel wat aankomen en geen vet

we blijven het weer volgen duracell ;)

Is die finale ergens terug te zien?

Terug
Naar boven