AndroidHealthClinic

Het merk Revolutions

maniac

Puny human
Elite Member
Waardering
54
Iedereen hier is wel bekend met het merk Revolutions. Wat ik zo raar vind is dat het bedrijf in Amerika gevestigd is maar dat ik geen enkele Amerikaanse reviews kan vinden.
Sowieso kan ik hun produkten alleen in Europese shops vinden.

Raar?

[Link niet meer beschikbaar]

revolutions is een dekmantel voor louche amerikaanse nepsups maffia

• Topic Starter Topic Starter
revolutions is een dekmantel voor louche amerikaanse nepsups maffia

Of het huismerk(eigen merk) van Prometeus waarvan ze willen doen voorkomen dat het een Amerikaans topmerk is.
Ondertussen is het gewoon hun eigen bedrijf waardoor ze een grotere marge hebben=meer winst.

K ben ze eigenlijk ook nog niet in een usa shop tegen gekomen

Zelfs GNC & The vitamin shoppe verkopen het merk niet

Praat aub geen onzin, als je het niet kan onderbouwen.

Ontopic:

Revolutions produceert prima whey, met de rest van de producten heb ik geen ervaring.

whey en revenge zijn goed, de rest trekt op niks! onderbouwen? testosting, en die andere bullshit

Iedereen hier is wel bekend met het merk Revolutions. Wat ik zo raar vind is dat het bedrijf in Amerika gevestigd is maar dat ik geen enkele Amerikaanse reviews kan vinden.
Sowieso kan ik hun produkten alleen in Europese shops vinden.

Raar?

[Link niet meer beschikbaar]

Doe eens een search op whois.com. Draait op een nederlandse server. Is een lijn van Prometeus denk ik zelf. Ze posten dat het een rage in de states is en geweldige supps zijn, duidt duidelijk op eigen belang.

Of het huismerk(eigen merk) van Prometeus waarvan ze willen doen voorkomen dat het een Amerikaans topmerk is.
Ondertussen is het gewoon hun eigen bedrijf waardoor ze een grotere marge hebben=meer winst.

x2. Heb verder ook geen problemen ermee dat ze dit doen. Slimme zet, alleen op hun forum doen ze het anders voorkomen dan het is, boeren bedrog, en dat is niet netjes.

vind t sowieso niet echt een topmerk. revenge is goed maar de whey is ook niet echt topkwaliteit laat staan als we t hebben over hun paradepaardje testosting

mar wel bizar ja.. zou t dan een grote marketingstrategie zijn? vind de layout van de site wel overeenkoment met prometeus (of beeld ik me nu van alles in:D)

Olé eerste post :-). Ik ben al een tijdje op het board aanwezig maar hou me altijd bezig met lezen, maar ik heb iets leuks gevonden over insu-stim en endo-stim.

Zoals gezegd klopt er iets niet met revolutions, die producten insu-stim en endo-stim zijn hetzelfde als anabolic pump en powerfull(nieuwe versie) van USP labs. Je moet maar eens op usplabsdirect (hun website) gaan kijken. Daar zie je dezelfde foto's en tekst en zelfs customer reviews als voor insu-stim en endo-stim.

De supplemeten zijn ook van dezelfde stoffen gemaakt.

Enkele quotes van het prometeus forum:

We krijgen inmiddels al zeer veel test resultaten binnen uit Amerika. Die zijn allemaal zeer positief. Wij zitten ook echt enorm te wachten. Powerfull is absolut een van mijn favoriete supps. Zeker met de combinatie Insu-Stim wordt dit een absolute topper!

Ik heb er al na gezocht op amerikaanse site's maar vind er niets van terug. Het is precies een groot geheim die endo-stim!!

Dat is de bedoeling ook!

Trouwens, zoals we al aangegeven hebben wordt Endo-Stim in India gemaakt. Dat is de enige plek ter wereld waar men de juiste concentraties kan produceren.

Dat is een teken dat je Groeihormoon spiegel verhoogd is.

Er zijn testen naar gedaan alleen mogen wij om juridische redenen niet de uitslagen posten. Endo-Stim verhoogd wel degelijk de GH speigel vergelijkbaar met 3IU's!

Deze laatste quote is gewoon echt erg, vergelijkbaar met 3iu's HGH. Wat een onzin zeg.

Olé eerste post :-). Ik ben al een tijdje op het board aanwezig maar hou me altijd bezig met lezen, maar ik heb iets leuks gevonden over insu-stim en endo-stim.

Zoals gezegd klopt er iets niet met revolutions, die producten insu-stim en endo-stim zijn hetzelfde als anabolic pump en powerfull(nieuwe versie) van USP labs. Je moet maar eens op usplabsdirect (hun website) gaan kijken. Daar zie je dezelfde foto's en tekst en zelfs customer reviews als voor insu-stim en endo-stim.

welcome :wave:

top eerste post! :thumbs:

Ja ik vind het ook al op zijn minst opmerkelijk dat ik geen enkele reviews van bv Revenge V3 kan vinden op US boards.

Beetje vaag allemaal inderdaad. Maar de whey is wel oke verder. Smaakt ook prima.

prometeus is k*t, en ze houden de prijzen van supplementen kunstmatig hoog....en nu met hun eigen fake merk willen ze nog eff extra cashen.....

• Topic Starter Topic Starter
Doe eens een search op whois.com. Draait op een nederlandse server. Is een lijn van Prometeus denk ik zelf. Ze posten dat het een rage in de states is en geweldige supplementen zijn, duidt duidelijk op eigen belang. Wat dus helemaal niet waar is want er is niets te vinden over de produkten van Revolutions in de USA. Niet netjes van ze en ze vallen uiteindelijk door de mand

x2. Heb verder ook geen problemen ermee dat ze dit doen. Slimme zet, alleen op hun forum doen ze het anders voorkomen dan het is, boeren bedrog, en dat is niet netjes.

Juist door teksten op hun forum ben ik me af gaan vragen hoe het zit.

Dat is interessant. Ga ik ook eens bekijken.

inderdaad het is gewoon een merk van prometeus. er staat namelijk een foto van rene groenen op de homepage. www.revolutions-nutrition.com.

Wordt het weer duidelijker.

Volksbedriegerij!:D

jep heb de whey er van goed te doen

De whey shake is erg lekker vooral chocola.

Terug
Naar boven