Fitness Seller

Het merk Revolutions

• Topic Starter Topic Starter

Leuk, maar nog geen verklaring voor het feit dat er geen enkele review te vinden is. Of mag dat niet aangezien in de USA de produkten niet op internet verkrijgbaar zijn??

Omdat wij van Prometeus Revolutions verdelen, moeten wij dus ook alle advertenties maken. Ook de site van Revolutions USA hebben wij gemaakt. Puur vanwege het feit omdat niet iedereen Nederlands spreekt en een Engelsman of Italiaan ook wil weten wat Testo-Sting is.

Die snap ik niet. Nederlanders maken een website in het Engels omdat niet iedereen Nederlands spreekt???

Ed van Amsterdam staat op de Ultimate Nutrition site....
Ooooooh Ultimate Nutrition is.... Nederlands.....?
Met andere woorden, who cares waar de foto's/atleten vandaan komen. Ultimate heeft vast een goede deal gemaakt met de Nederlandse verdeler.

Interactive Nutrition heeft als een van de modellen een Duitser.... etc...

Ok, de website is dus gemaakt door Prometeus. Niet raar dan dat ze een eigen atleet gebruiken aangezien dat goedkoper is. Maar om dan de vergelijking met Ed te maken... Eh, Edje is een pro die op de Olympia heeft gestaan en wordt gesponsord door UN, dat is algemeen bekend. Is geen vergelijking IMO.

Een italiaan moet toch ook testo sting kunnen bestellen, dan is het wel makkelijk dat je een engelstalige uitleg daarover hebt.

Een model is een model of ed nou 2x zo groot is als rene groenen maakt toch nie uit?

pfff ze zijn wel lekker offensief daar bij prometeus:rolleyes:

kan door problemen op de comp jammer genoe niet inloggen.aanmelden op het prometeusforum maar komen paar vraagtekens naar boven

Ook de site van Revolutions USA hebben wij gemaakt. Puur vanwege het feit omdat niet iedereen Nederlands spreekt en een Engelsman of Italiaan ook wil weten wat Testo-Sting is.

prometeus doet hier in de uitleg overkomen alsof t alleen in nedeland verkrijgbaar is.... vind m maar wat vreemd dat prometeus de site voor een amerikaans topmerk moet maken omdat ze zogenaamd de verdeler zijn......

en waarom staat er op de homepage van revolutions geen link naar prometeus?? goede reclame:rolleyes:

De winkeliers zagen namelijk hun marges dramatsich dalen als gevolg van grote internet sites. De winkeliers wilden een merk/merken die NIET op Internet verkocht worden.
USP Labs voor Internet verkoop en Revolutions voor de winkel verkoop.
allemaal leuk en aardig maarreuhm als revolutions alleen voor winkels is... waarom verdelt prometeus t dan ook naar de online shops??

USP Labs geeft veel geld uit aan reclame. revolutions niet. Die besparing wordt geinvesteerd in sterkere formule's.
laat me niet lachen haha wat ik hier in de bladen lees (dxl, advertenties in bladen) is dat toch zeker wel de omgekeerde wereld

Revolutions is NIET van Prometeus. Het is dan ook de bedoeling dat het nergens in Amerika op Internet staat.
Er zijn in Amerika tientallen merken waar niemand in Europa ooit van gehoord heeft; en dat is ook precies de bedoeling. Revolutions is zo'n merk.
en de gedachte achter revolutions te ontwerpen was toch:
Toen deze Amerikaan de Internet oorlog en de winkels in Amerika zag, besloot hij een aantal winkeliers een voorstel te doen.
De winkeliers zagen namelijk hun marges dramatsich dalen als gevolg van grote internet sites. De winkeliers wilden een merk/merken die NIET op Internet verkocht worden.

daarbij is t toch logisch dat er in amerika veel merken zijn waar wij nooit van gehoord hebben? zelfde geld andersom voor mdy en gotic nutrition maar hey dat zijn nederlandse merken dus dat klinkt logisch maar vanuit welk commercieel oogpunt (!!) zou revolutions niet in amerika verkocht mogen worden laat staan dat het daar uberhaupt bekend is???

klinkt allemaal leuk dat weerwoord op t forum van prometeus maar mij hebben ze nog steeds niet overtuigd. heb t idee dat er wel degelijk veel eigenbelang (aandelen?) speelt bij prometeus.

Laatst bewerkt:
K kom regelmatig in de USA en in de winkel ligt Revolutions ook niet zover ik weet. Niet in GNC, niet in The Vitamin Shope en in Walmart ook niet...

T kan me niet scheleen van waar het komt. Maar een grote HYPE in amerika? Laat me niet lachen..

Allemaal marketing natuurlijk....

rare zaakjes

Wat een kloothommels daar bij prometeus. Je leest gewoon tussen de regels door wat hun klanten denken of willen weten hun geen moer interesseert en ze enkel maar op geld belust zijn.

Dat zijn uiteindelijk alle bedrijven.
Maar ze konden idd beter hun best doen om te overtuigen en gerust te stellen.

Ach een bedrijf dat Testo-Sting, Insu-Stim en Humanobol verkoopt vertrouw ik nog minder dan een paar Nigeriaanse scammers die mij een fortuin beloven. Waarom maken ze die troep toch, gewoon omdat ze weten dat er toch wel genoeg domme mensen zijn die in de marketingpraatjes trappen.

Een italiaan moet toch ook testo sting kunnen bestellen, dan is het wel makkelijk dat je een engelstalige uitleg daarover hebt.

Ja, maar dan nogmaals de vraag: waarom maken Nederlanders een engelstalige website voor een Amerikaanse fabrikant? Zijn zij hun eigen taal niet meester ofzo? Klinkt nogal onlogisch:rolleyes:
Maar jij bent nogal tevreden over hun supps.

Enfin, ze zijn in ieder geval weer een stuk minder geloofwaardig geworden. Zeggen dat er veel positieve gebruikerservaringen zijn vanuit Amerika terwijl er in Amerika niemand bekend is met de produkten van Revolutions. Een werkelijk goed produkt maakt gebruik van de meeste waardevolle reclame, namelijk mond-op-mond reclame. Zo is het met creatine ook gegaan, maar dat is geen vergelijking aangezien creatine wel z'n werk doet.

Ja, maar dan nogmaals de vraag: waarom maken Nederlanders een engelstalige website voor een Amerikaanse fabrikant? Zijn zij hun eigen taal niet meester ofzo? Klinkt nogal onlogisch:rolleyes:
Maar jij bent nogal tevreden over hun supplementen.

Enfin, ze zijn in ieder geval weer een stuk minder geloofwaardig geworden. Zeggen dat er veel positieve gebruikerservaringen zijn vanuit Amerika terwijl er in Amerika niemand bekend is met de produkten van Revolutions. Een werkelijk goed produkt maakt gebruik van de meeste waardevolle reclame, namelijk mond-op-mond reclame. Zo is het met creatine ook gegaan, maar dat is geen vergelijking aangezien creatine wel z'n werk doet.

x2

Iedereen die een beetje thuis is in marketing weet dat het een bullshit verhaal is, de amerikaanse markt is nl zo ontzettend groot. Als je daadwerkelijk een amerikaans fabrikant bent wil je die markt er ook bij pakken.

Die ''boss'' van prometeus heeft in zijn sig ''the revolution has begun'', dat zegt al genoeg lijkt me.

De reden waarom deze hetze ontstaan is, omdat bepaalde lieden in deze business NIET Revolutions paralel kunnen importeren. Dat maakt ze pissig en dus gaan ze negatief praten.

Zegt Prometeus.

Ik heb nog nooit iets gemerkt van een hetze. Jullie?

ik neem altijd de coco whey. heel goed.

een lekkere whey concentraat van 70% wat als whey isolaat/concentraat wordt verkocht ja ??? ???

Voedingswaarde
Grootte dosering: 1 Maatschep (30 g)
Aantal doseringen per verpakking : 75

Hoeveelheid per dosering % ADH*

Caloriën 117

Caloriën uit vetten 17

Vet 1.9 g 0%

Waarvan verzadigd 0 g 0%

Cholesterol 30 mg 10%

Koolhydraten 4.1 g 0%

Waarvan vezels 0 g 0%

Waarvan suikers 4.1 g

Eiwit 21 g 45%

-------

70% van de dosering is eiwit

Voedingswaarde
Grootte dosering: 1 Maatschep (30 g)
Aantal doseringen per verpakking : 75

Hoeveelheid per dosering % ADH*

Caloriën 117

Caloriën uit vetten 17

Vet 1.9 g 0%

Waarvan verzadigd 0 g 0%

Cholesterol 30 mg 10%

Koolhydraten 4.1 g 0%

Waarvan vezels 0 g 0%

Waarvan suikers 4.1 g

Eiwit 21 g 45%

-------

70% van de dosering is eiwit

En hoe leidt je daar dan concentraat van 70% van af?

Terug
Naar boven