Fitness Seller

Het mooiste logo?

Peiling Peiling Welk logo is het beste?

• Totaal stemmers
    39

Ano_41490

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
65
Lengte
1m63
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Beste dbb'ers,

Ik moet voor school een logo maken dat hoeft te dienen voor de onderzoekscel van mijn hogeschool(Economische hogeschool = ECHO). Nu had ik er 4 gemaakt en nu wil ik van jullie eens horen welke de beste is..

Rekening houdend met kleuren, vormen, lettertype..
Het moet er niet alleen mooi uitzien maar ook een boodschap hebben.

Dit is voor de les logocreatie en gemaakt met adobe illustrator.
Mijn niveau is zeker nog beginner maar tog even geprobeerd.

Alvast bedankt !

Pic 1:
oh0lx.gif

Pic 2:
fk1cue.gif

Pic 3:
24e6gwx.gif

Pic 4:
a4bwvr.gif

Laatst bewerkt:
Pic 3 gaat wel. Alleen zou ik die driehoek helemaal rood maken. Anders wordt het te druk.

Ik bedoel de rand van de driehoek daarmee

Laatst bewerkt:
werk je in paint ofzo?

Eigenlijk allemaal niet echt mijn smaak, maar als ik moest kiezen dan nr3

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk allemaal niet echt mijn smaak, maar als ik moest kiezen dan nr3

Ja smaken verschillen natuurlk.. Het rood moest verplicht gebruikt worden en dat groen heb ik gekozen voor er een wat "ecologischer" tint aan te geven..

Pic 1 kan echt niet man :roflol:

Nr 2 maar dan vooral voor de duidelijke tekst en omdat de andere nog minder leesbaar zullen zijn als ze klein worden geprint. Heb publiciteit en grafische vormgeving gestudeerd en kan je nu al zeggen dat die kleine tekst nooit werkt.

Vind ze allemaal vrij belabberd maargoed je bent nog een beginner :D

Nr 2 maar dan vooral voor de duidelijke tekst en omdat de andere nog minder leesbaar zullen zijn als ze klein worden geprint. Heb publiciteit en grafische vormgeving gestudeerd en kan je nu al zeggen dat die kleine tekst nooit werkt.

Ja dat dacht ik ookal.. Heb je nog andere tips ofz? Aangezien jij er tog wel wat verstand van hebt? Toevallig ook met illustrator gewerkt?

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 16:21 ----------

Vind ze allemaal vrij belabberd maargoed je bent nog een beginner :D

Ik kan je geen ongelijk geven maar meer kreeg ik er niet uit :p

Ja dat dacht ik ookal.. Heb je nog andere tips ofz? Aangezien jij er tog wel wat verstand van hebt? Toevallig ook met illustrator gewerkt?

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 16:21 ----------

Ik kan je geen ongelijk geven maar meer kreeg ik er niet uit :p
Logo's ontwerpen was mijn zwakste vak hehe, was beter in tekenen, schilderen etc.

Mijn tip voor logo's is: hou het zo simpel mogelijk. Dat zijn meestal de beste logo's.

Laatst bewerkt door een moderator:
Logo's ontwerpen was mijn zwakste vak hehe, was beter in tekenen, schilderen etc.

Mijn tip voor logo's is: hou het zo simpel mogelijk. Dat zijn meestal de beste logo's.

Ja daar heb je wel een punt.. Maar ik bn gwn niet creatief genoeg denk ik voor het simpel en goed te maken :(

2 is toch prima!

Pak pic 2 en verwerk die vergrootglas als een O. Denk dat je dan al een redelijk simpel en goed logootje hebt.

34npcom.gif

Op verzoek van Peanuthead95 ..

Is dit beter?

Laatst bewerkt:
Die je net hebt gepost vind ik de beste, vind alleen het lettertype nog niet echt mooi..

Optie 3 , alleen moet ie wat beter faden IMO..........

Blijven stemmen aub !

Terug
Naar boven