Fitness Seller

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben ook echt een mongool.
Help je iemand financieel omdat hij het moeilijk heeft.

Zie je op Instagram. Ff brunchen. Andere dag kibbeling. Nu pizza bestellen. 😂😂😂


En as woensdag wanneer ze iets terug moeten betalen hebben ze geen geld gok ik.
Halve tamme dat ik ben
Ken het, terrasje hier en daar van jouw geld en tank volgooien en terugbetalen ho maar
 
ik ben ook echt een mongool.
Help je iemand financieel omdat hij het moeilijk heeft.

Zie je op Instagram. Ff brunchen. Andere dag kibbeling. Nu pizza bestellen. 😂😂😂


En as woensdag wanneer ze iets terug moeten betalen hebben ze geen geld gok ik.
Halve tamme dat ik ben
Zijn vast anderen zoals jij die deze arme stakker wat te eten toestoppen omdat ie het zo zwaar heeft....
 
ik ben ook echt een mongool.
Help je iemand financieel omdat hij het moeilijk heeft.

Zie je op Instagram. Ff brunchen. Andere dag kibbeling. Nu pizza bestellen. 😂😂😂


En as woensdag wanneer ze iets terug moeten betalen hebben ze geen geld gok ik.
Halve tamme dat ik ben
Fool me once shame on you, fool me twice shame on me..
 
ThaWasteland precies dit heb ik ook eens gehad dit zijn echt de stumperds van de samenleving. Snel afscheid van nemen en het geld vergeten. Werkt ze wel en heeft ze wel inkomen?
 
Dat klopt maar dit zijn best wel luxe dingen. Als ik zo krap zat zou ik geen kibbeling kopen. Pizza met discount zou nog wel kunnen maar dat was het ook niet. In het dorp ff happie eten is ook niet echt goedkoop 😂
Hier rijden de mensen zonder geld en met financiële problemen in een Mercedes. Rara politiepet.
 
Wie heeft er welke wet overtreden?
Geweld met geweld oplossen is inderdaad niet goed (sarcasme natuurlijk), beter maken ze OV gratis, dan hebben ze ook minder personeel nodig en is er ook geen agressie meer tegen de controleurs.
 
Hey een zwartrijder!
 
Heb het ook toevallig ergens gelezen. Ik zou wel het verhaal willen weten hoe dit nu tot stand is gekomen. Ik lees dat dit mogelijk is als twee mannen vrij snel na elkaar de vrouw zouden moeten gedaan hebben ofzo :roflol:
 
Heb het ook toevallig ergens gelezen. Ik zou wel het verhaal willen weten hoe dit nu tot stand is gekomen. Ik lees dat dit mogelijk is als twee mannen vrij snel na elkaar de vrouw zouden moeten gedaan hebben ofzo :roflol:
Ik ben niet van plan het te gaan uitproberen ;)
 
Als het dan toch moet, dan liever als eerste, want :brew:
Hij is daar wel voor gemaakt hè.

De penis van een ander, concurrerend mannetje is namelijk heel eenvoudig in staat de daar aanwezige zaadcellen te verwijderen. Hoe? Ze blijven tijdens de daad simpelweg achter de rand van de eikel ‘plakken’. Beeldend uitgedrukt: meneer 2 harkt als een volleerd croupier de zaadcellen van meneer 1 naar buiten, om er vervolgens zijn eigen spermatozoïden voor in het spel te brengen.

 
Collega’s die hun broodtrommel in de koelkast zetten. 🙅🏻
 
Back
Naar boven