AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Lijkt weer op faalbeleid ook icm asielbeleid. Fouad L lijkt me niet in Nederland geboren
Ook deze valt onder faalbeleid

Waarom willen we mensen zoals Michael P redden? Denk oprecht dat niemand dit wilt
Bij Michael P. is er iets goed fout gegaan. Mogelijk ook uit capaciteitsproblemen (geld).

Er was laatst ook een geval van iemand die hier een misdrijf pleegde waarvan later bleek dat er van de eilanden in de West een verzoek tot behandeling was gekomen en dat werd afgewezen vanwege de kosten.

Volgens mij is dat de zaak die @Bullshark aanhaalt.

Straffen is te laat en niet alles wat je noemt zijn altijd geestelijk ongezonde daden, wel verwerpelijk, maar dat is niet hetzelfde. Ook is het niet altijd heel zwart/wit. Juist geestelijk ongezonde daders moet je behandelen, hoe eerder hoe beter.
Niet alles wat ik noem is geestelijk ongezond? In de medische vaktermen zal dit allicht kloppen maar reflecterend naar de maatschappij kun je toch niet zeggen dat iemand die voor de fun een op een hond springt geestelijk gezond is man.

En ik ben ook niet tegen behandeling. Zolang de behandeling gericht is op het volledig genezen en de maatschappij hier op geen enkele manier last van heeft. Dus hij keert niet terug met alle risico's van dien en we hoeven er niet voor te betalen.
Begin eens met het opvolgen van vroegsignalering. Dierenmishandeling is vaak een teken aan de wand en een voorspeller van nog meer ellende. Hij kreeg gewoon z'n konijnen terug...
Hier ben ik het mee eens, voorkomen is stukken beter dan genezen. Vandaar ook mijn 1e oplossing, ze überhaupt buiten je maatschappij houden en lekker laten waar ze zaten.
Politie-agenten zijn geen hulpverleners en niet zo geschikt voor de aanpak van "verwarde" personen. Toch zijn zij het die ermee te maken krijgen.
Ook mee eens, de agenten treft uiteraard geen blaam.

Verlof is voor mensen die mogelijk nog wel te redden zijn een belangrijke stap.
Ja dat hebben we gezien aan de inmiddels talloze keren dat er tijdens dit verlof gewoon een volgend onschuldig slachtoffer viel.

Ik zei al, we moeten een beetje afstappen van het hele iedereen toe laten en iedereen een 19e kans geven. Sommige ( tegenwoordig helaas vele) moet je simpelweg afdanken.

Degene die het verlof toekennen die zijn al incapabel om dit te beslissen, zij zijn degene die beslissen of een patiënt op verlof mag.
Vaak gaat begeleid verlof goed, en zelf daar gaat het vaak al fout. onbegeleid verlof gaat veel te vaak mis, en de gevolgen van 1x misstap is in veel gevallen al fataal.

Lijkt weer op faalbeleid ook icm asielbeleid. Fouad L lijkt me niet in Nederland geboren
Fouad kan ook een Marokkaan die hier al zn hele leven woont. Nog nergens gelezen dat het een asielzoeker is. Dan kan je nog over het immigratiebeleid spreken vanaf de jaren 60 wat geheel mislukt is.

Fouad kan ook een Marokkaan die hier al zn hele leven woont. Nog nergens gelezen dat het een asielzoeker is. Dan kan je nog over het immigratiebeleid spreken vanaf de jaren 60 wat geheel mislukt is.
Het kan ook een geboren vrouw zijn die nu is omgebouwd

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Boca
Heb de post van hem over FvD niet gezien maar hij schreef wel uitgebreid sympathiek (wie niet?) over hitler/nazis, great replacement, al die incel shit, waaruit ook de ondergrondse aanhang van FvD aldaar bestaat dus zou wel passen.

Tevens een verwarde noord afrikaanse arabier die 3 blanken (zeg ik dat goed?) vermoord.

Heb de post van hem over FvD niet gezien maar hij schreef wel uitgebreid sympathiek (wie niet?) over hitler/nazis, great replacement, al die incel shit, waaruit ook de ondergrondse aanhang van FvD aldaar bestaat dus zou wel passen.

Tevens een verwarde noord afrikaanse arabier die 3 blanken (zeg ik dat goed?) vermoord.
Hier geboren dus niet de dokter of tandarts uit Aleppo die nog nooit iemand is tegen gekomen.

Terug
Naar boven