Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

You.gif

a cat says meow
a cow says moo
a pig says...

FREEZE NIGGER, LAPD!

We zijn jullie Oostenrijkers. Rechts en onverstaanbaar.😏
En de "grote leider", Guy Verhofstadt komt er vandaan. Die stond lekker te blaffen op het Maidan plein met Van Balen als Mussert erachter.
:trollfacex:

En serieus..was al 2x asiel geweigerd en 3e keer toegestaan want een priester had aangegeven dat hij nu een Christen is.

JA WANT DAT MAAKT JE INEENS GEEN CRIMINEEL MEER JOH.
Klopt, echte Christenen (Katholiek, Oosters Orthodox, Koptisch, en nog een paar kerken) kunnen geen crimineel zijn.

Anders is het geen echte Christen, maar een protestant, atheïst, of andere afsplitsing van na 1054.

En de "grote leider", Guy Verhofstadt komt er vandaan. Die stond lekker te blaffen op het Maidan plein met Van Balen als Mussert erachter.
:trollfacex:
Maar die Mussert, aan de Maliebaan, bleef wel met z'n dikke kont daar zitten. Het was toch zijn schuld dat mijn vader NSBer werd. Het was toch zijn schuld... die duizenden jonge jongens... in de godverdomme... naar de godverdommenis gingen... Dat was 'houzee' dit en 'houzee' dat en fuhrer dit... en Heil Hitler en heel de reutemeteut

Klopt, echte Christenen (Katholiek, Oosters Orthodox, Koptisch, en nog een paar kerken) kunnen geen crimineel zijn.

Anders is het geen echte Christen, maar een protestant, atheïst, of andere afsplitsing van na 1054.
Kunnen geen functie in de kerk bekleden , echter stelt de big boss himself aka Jezus
Jesus said to the repentant thief “To day shalt thou be with me in paradise.” (Luke 23:42–43) Our Lord assured him that today—that very day, after they breathed their last—the criminal would be with him in paradise
Verder maakt hij het verschil tussen een moed willig moordenaar en moordenaar door omstandigheden.
Neemt niet weg dat de katholieke kerk van de huidige tijd behoorlijk verdorven is

Kunnen geen functie in de kerk bekleden , echter stelt de big boss himself aka Jezus
Jesus said to the repentant thief “To day shalt thou be with me in paradise.” (Luke 23:42–43) Our Lord assured him that today—that very day, after they breathed their last—the criminal would be with him in paradise
Verder maakt hij het verschil tussen een moed willig moordenaar en moordenaar door omstandigheden.
Neemt niet weg dat de katholieke kerk van de huidige tijd behoorlijk verdorven is
Waarom denk je dat voor veel Katholieken bij de ziekenzalving de absolutie zo belangrijk is. Mijn grootvader zaliger had afasie, maar kon nog wel het Onze Vader en Wees Gegroet. Hij wist de priester van de ziekenzalving nog "Absolutie! ABSOLUTIE!" te vragen. Na de absolutie spuugde hij bloed over het shirt van een oom en is hij vredig heen gegaan.

Laatst bewerkt:
Waarom denk je dat voor veel Katholieken bij de ziekenzalving de absolutie zo belangrijk is. Mijn grootvader had afasie, maar kon nog wel het Onze Vader en Wees Gegroet. Hij wist de priester van de ziekenzalving nog "Absolutie! ABSOLUTIE!" te vragen. Na de absolutie spuugde hij bloed over het shirt van een oom en is hij vredig heen gegaan.
Rip Opa Mentat
Mijn opa was op van de kanker toen de priester binnen kwam moest mijn vader een fles jonge genever halen vervolgens heeft hij onder genot van ,zijn leven en wandaden besproken met de priester ( die twee kenden mekaar van kleins af aan ) .Ik weet nog dat hij de priester vroeg : denk je dat ik binnen kom daar boven ? .
Waarop de priester zei : die paar Duitsers die je de nek heb omgedraaid daar doet de heer niet moeilijk over .
Pracht vent van een priester zo maken ze niet meer .

Back
Naar boven