- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Sie können uns unterdrücken. Sie können uns meinetwegen töten. Kapitulieren werden wir nicht!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sie können uns unterdrücken. Sie können uns meinetwegen töten. Kapitulieren werden wir nicht!

Omdat jouw man je slaat?Of nja, ik draag 'm niet dus geen idee hoe lang het mee kan![]()
Ik zou jou slaan als Johnny Depp.
En de "grote leider", Guy Verhofstadt komt er vandaan. Die stond lekker te blaffen op het Maidan plein met Van Balen als Mussert erachter.We zijn jullie Oostenrijkers. Rechts en onverstaanbaar.😏

Klopt, echte Christenen (Katholiek, Oosters Orthodox, Koptisch, en nog een paar kerken) kunnen geen crimineel zijn.En serieus..was al 2x asiel geweigerd en 3e keer toegestaan want een priester had aangegeven dat hij nu een Christen is.
JA WANT DAT MAAKT JE INEENS GEEN CRIMINEEL MEER JOH.
Maar die Mussert, aan de Maliebaan, bleef wel met z'n dikke kont daar zitten. Het was toch zijn schuld dat mijn vader NSBer werd. Het was toch zijn schuld... die duizenden jonge jongens... in de god***domme... naar de godverdommenis gingen... Dat was 'houzee' dit en 'houzee' dat en fuhrer dit... en Heil Hitler en heel de reutemeteutEn de "grote leider", Guy Verhofstadt komt er vandaan. Die stond lekker te blaffen op het Maidan plein met Van Balen als Mussert erachter.
![]()
Kunnen geen functie in de kerk bekleden , echter stelt de big boss himself aka JezusKlopt, echte Christenen (Katholiek, Oosters Orthodox, Koptisch, en nog een paar kerken) kunnen geen crimineel zijn.
Anders is het geen echte Christen, maar een protestant, atheïst, of andere afsplitsing van na 1054.
Waarom denk je dat voor veel Katholieken bij de ziekenzalving de absolutie zo belangrijk is. Mijn grootvader zaliger had afasie, maar kon nog wel het Onze Vader en Wees Gegroet. Hij wist de priester van de ziekenzalving nog "Absolutie! ABSOLUTIE!" te vragen. Na de absolutie spuugde hij bloed over het shirt van een oom en is hij vredig heen gegaan.Kunnen geen functie in de kerk bekleden , echter stelt de big boss himself aka Jezus
Jesus said to the repentant thief “To day shalt thou be with me in paradise.” (Luke 23:42–43) Our Lord assured him that today—that very day, after they breathed their last—the criminal would be with him in paradise
Verder maakt hij het verschil tussen een moed willig moordenaar en moordenaar door omstandigheden.
Neemt niet weg dat de katholieke kerk van de huidige tijd behoorlijk verdorven is
Rip Opa MentatWaarom denk je dat voor veel Katholieken bij de ziekenzalving de absolutie zo belangrijk is. Mijn grootvader had afasie, maar kon nog wel het Onze Vader en Wees Gegroet. Hij wist de priester van de ziekenzalving nog "Absolutie! ABSOLUTIE!" te vragen. Na de absolutie spuugde hij bloed over het shirt van een oom en is hij vredig heen gegaan.