MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Iemand tips ideeën om een schutting dicht te maken. Gaat om een stuk van zo’n 6 mater.

Ja met hout dichtmaken kan ook maar heeft iemand nog andere ideeën?
IMG_0303.jpeg

Iemand tips ideeën om een schutting dicht te maken. Gaat om een stuk van zo’n 6 mater.

Ja met hout dichtmaken kan ook maar heeft iemand nog andere ideeën? Bekijk bijlage 621876
Mooiste en meest langdurige optie is gewoon met hout dichtmaken, gewoon wat planken er op en klaar, zal met de tijd wel vergrijzen. Wss goedkoopste ook

• Like
Waarderingen: K82

Ja met hout dichtmaken kan ook maar heeft iemand nog andere ideeën? Bekijk bijlage 621876
Er zijn tuin/balkon/schutting schermen of zogeheten "zichtbreekschermen". In allerlei verschillende soorten en maten alleen weet ik niet of er in deze betreffende hoogte iets is maar dan zou je dat moeten afsnijden misschien.

Ik heb een paar linkjes gepost ter inspiratie;

of

De afmetingen zijn natuurlijk niet helemaal wat je in jouw geval zoekt, maar zoals ik als zei zou je iets kunnen kiezen wat je of een beetje in die hoogte kan bestellen of zelf moet snijden.

Succes!

Dichtmetsen jonguh.
Goedkoopste lijkt me gewoon een kunststof of houten plaat (eventueel met een tekening/motief oid erop) ertussen zetten? Buizen zijn ook standaard in 6 meter lengte te bestellen. Enkele buizen tussen steken :D

Ventje van 14-15j ?

• Like
Ja, hij was zijn zakmesje vergeten thuis te laten.
Kan me ook voorstellen dat je het niet in de gaten hebt als dat ongemerkt in je joggingbroek blijft hangen.

• Like
Het was ook geen zakmesje, maar Machete. #pocketknifeXXL :D

• Like
Jij bent zoiets groots ook niet gewend in je broek, hij wel.
Gelukig niet!

Zo groot zit het alleen maar in de weg en moet je nog oppassen of je niet iets of iemand raakt als je draait en niet te diep steken bij het inparkeren.

• Haha
Tja.... het is een mes.

Wat zal dat kindje hebben meegemaakt, ... Waarom loopt hij niet te vliegeren of te voetballen op een groot veld met z'n matties?

Wij deden dit vroeger niet, er is iets veranderd... maar niet door dit kind. Wie veranderd het terug?

Wat ga jij er aan doen?
Wordt jij buurtvader of coach of heb je misschien een beter idee?

Tja.... het is een mes.

Wat zal dat kindje hebben meegemaakt, ... Waarom loopt hij niet te vliegeren of te voetballen op een groot veld met z'n matties?

Wij deden dit vroeger niet, er is iets veranderd... maar niet door dit kind. Wie veranderd het terug?

Wat ga jij er aan doen?
Inderdaad. Het is nog maar een kind(je), zijn hoofd zit natuurlijk al vol met stoere dingen die hij waarschijnlijk niet eens wil doen diep van binnen maar alsnog wel doet want hij voelt blijkbaar een bepaalde druk....

"Wie verandert het terug?" ijzersterke vraag, jammer dat deze gesteld moet worden in dit geval.

Tja.... het is een mes.

Wat ga jij er aan doen?

Een van de redenen dat ik misschien wil omscholen naar child services of iets..

Back
Naar boven