MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ik dacht dat het in Volendam was. Huehuehue...

Probeer je nu grappig te zijn?

Wacht even hoor.......

....nee lukt niet man, niet grappig. Maar jij mag het nog een keer proberen!

Omdat jij Arminius bent!
200 (11).gif

Dat happy slapping gedoe hebben we hier ook even gehad in de regio. Ze hadden zich alleen mispakt aan mij. :roflol:

Meeste zullen dit al wel gezien of gelezen hebben, maar schoolsystemen die nog steeds falen bij pesten en mishandeling..
20 keer gemeld..
Ik had hem na 3 keer al van school gehaald. Maar niet iedereen kan dat en het zou überhaupt gewoon niet nodig moeten zijn. Pauper school, pauper pesters en hun pauper ouders.

• Sad
Waarderingen: GruX
  • Wow
Waarderingen: K82
Het moment waarop Martin besloten heeft voortaan met een wapen op zak te lopen.
Echt bizar toch, je ligt verdomme op de grond en ze schoppen je letterlijk voor je kop.
Een goede trap tegen je achterhoofd kan al zorgen dat je voor de rest van je leven als geestelijk gehandicapt verder moet, vaak ook nog in een rolstoel....die gasten snappen dat niet.

Maar ik begrijp het wel, ze zijn natuurlijk allemaal heel stoer samen....met zijn allen.....tegen één persoon.....bah.

Echt bizar toch, je ligt verdomme op de grond en ze schoppen je letterlijk voor je kop.
Een goede trap tegen je achterhoofd kan al zorgen dat je voor de rest van je leven als geestelijk gehandicapt verder moet, vaak ook nog in een rolstoel....die gasten snappen dat niet.

Maar ik begrijp het wel, ze zijn natuurlijk allemaal heel stoer samen....met zijn allen.....tegen één persoon.....bah.
Tot ze keer de verkeerde tegenkomen en dan is het allemaal huillie huillie doen…. Helaas gebeurd dit te weinig.

Tot ze keer de verkeerde tegenkomen en dan is het allemaal huillie huillie doen…. Helaas gebeurd dit te weinig.
Is hier in Hamburg al eens gebeurt. oude man van (dacht 67) wouden ze overvallen in het park, bleek een bokstrainer te zijn die vroeger zelf op hoog niveau heeft gebokst.

Is hier in Hamburg al eens gebeurt. oude man van (dacht 67) wouden ze overvallen in het park, bleek een bokstrainer te zijn die vroeger zelf op hoog niveau heeft gebokst.

Opgepakt voor mishandeling zeker en geen zelfverdediging kunnen pleiten?
Onee wacht het was niet in Nederland :o

• Haha
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven