MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Goober.

Cookies op AD.nl | AD.nl

Allah Dagblad: "Weiger ramadan-challenge niet"
"De uitdaging: een moslim vraagt een niet-moslim één dag mee te vasten, als tegenprestatie maakt hij een geldbedrag over naar een goed doel. Acteur Nasrdin Dchar vindt het een 'geweldig initiatief' en nomineerde presentator Eric Corton. ,,Ja hoor. Mag ik wel zelf mijn dag kiezen?'', antwoordde die."

:roflol:

Hee allemaal.
Humor ligt op straat. Weet niet wat ik enger vindt, deze sneeuwvlok of de ruigere versies bij DWARS.

Dit komt in Nederland langs tijdens het STER blok

Dus Oekraïne had zelfbeschikkingsrecht na WOII?

HfcBOK9.jpg

De naïviteit.

over naïviteit gesproken :roflol:

na de lancering van de campagne was het even wachten op het slopen ,gebeurde toch sneller dan verwacht ,

want een echte moslim kan het niet verdragen dat een vrouw een eigen wil heeft in haar partnerkeuze

ROTTERDAM - Een campagneposter van de gemeente Rotterdam met daarop een zoenende moslima is vernield. Dat is te zien in een video die is geplaatst op een afgesloten Instagram-account. Het filmpje toont hoe de poster, die in een abri hangt, in stukken wordt gescheurd. „Hier, zulke dingen krijg je”, roept de filmer.

Jesus die is ook flink in de virtue signaling fashion gedipt. Als bimbo was het nog wat.

Aan de andere kant gaan wat youtube sjw's nu doen alsof ze redpilled zijn om weer wat met die beweging mee te verdienen.

Watson is zo'n beetje het equivalent van een SJW, alleen aan de andere kant van het politieke spectrum.

Wat een zeurpiet.

Ik vind 'm, voor zo en af en toe een video, wel actueel en humoristisch. Sommige zijn gewoon goud. Zijn stem is wel zeikerig.

Suckerburg loopt ook altijd te zeveren over open borders en open societies maar zelf woont in een vesting. Gewoon laten lullen die slijmballen.

'Jean-Marie Dedecker radicaliseert'

BBBzXxL.jpg
© Belga
Politicus en voormalig succesvol judoka en judocoach Jean-Marie Dedecker is een man met een mening die zich, net zoals tijdens zijn judocarrière, maar moeilijk van zijn stuk laat brengen. Na de recente bloedige aanslag in Manchester waarbij zoveel jonge en onschuldige mensen gedood werden, is Dedecker woest.

"Ik voel me stilaan radicaliseren. Mijn woede tegenover terreur en de bijhorende hypocrisie wordt steeds groter", bekend Dedecker in een opiniestuk op de site van Knack. "We blijven teruggekeerde Syriëstrijders maar pamperen, terwijl het eigenlijk oorlogsmisdadigers zijn. We moeten ze opnieuw het land uitsturen, en niet steunen", zegt de voorzitter van de politieke partij LDD.

"Ik hoef geen stille tochten meer of kaarsjesprocessies. Er zijn afgelopen week 22 jongeren gestorven tijdens de aanslag in Manchester. Maar ik heb de indruk dat er stilaan gewenning ontstaat. (Skwadra by Tagtik/Source: Het Nieuwsblad/Illustration picture: Belga)

Op autobaan 9 in de Duitse deelstaat Beieren heeft het zaterdagavond bankbiljetten geregend nadat een zakenman op een motor zijn dagopbrengst verloor. Dat meldt de Duitse politie zondag.

De man verloor in de buurt van Ingolstadt een plastic tas met 9000 euro aan vooral kleinere biljetten, waarna het papiergeld over de snelweg dwarrelde. De 36-jarige man stopte en probeerde wanhopig het geld op te rapen.

De door ooggetuigen gewaarschuwde politie zette de weg 45 minuten af en hielp hem bij het zoeken naar het geld. Uiteindelijk wisten ze nog zo'n 7500 euro terug te vinden. De rest was door de wind weggewaaid.

Over een slechte dag gesproken. :roflol:

Of een goede dag als politieagent

WAT. IS. DIT.?

Dadels66?

"De uiterst witte hoogopgeleiden van D66 vinden het vooral prachtig, het afdalen naar de guitige moslimarbeiders met hun gekke pakkies en leuke moskeetjes. Geloof is immers uiterst stom en antiprogressief, behalve als het Mekkaans is, dan is het diversiteit en daartoe zijn wij hier op aarde. Het krampachtige exotisme rond de ramadan van de deugbakra is bijna nog meer traditie geworden dan de profetorexia."

Terug naar de realiteit:
Gemeenten alert op ramadan-overlast
Ja stel je voor dat je het probleem aanpakt, liever halen we de klinkers uit de straat :roflol: Wat een land.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven