- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij zat toch in de gevangenis voor stalking?Alsof dat zoveel verschil maakt, ik blow niet eens en zelfs ik kreeg hasj in de gevangenis aangebodendie deur is toch hele dag los
#thuglife
Sluit gewoon dat strand. Ik kan me niet voorstellen dat piloten hier vrolijk van worden.

7 weken voor hoeveel uur taakstraf?Nah zon h**r had gezegd dat ik haar mes op strot gezet had en die t**f van taakstraf wilde geen rekening houden met school dus had ik 7 weken vakantie op kosten van de staat![]()

Anti-Islamization activists in Denmark visited Roskilde Mayor Joy Mogensen’s house at 5am to blast out a Muslim call to prayer in protest against Mogensen’s support for the construction of a new mosque.
Stop the Islamization of Denmark (SIAD) paid a visit to both Mogensen and Bishop Peter Fischer Møller after both appeared in a photo-op to promote the building of the new mosque, which will be the first in Denmark to include minarets, a distinctive tower structure typically found adjacent to mosques.

Activists fear the new mosque could get approval to broadcast the early morning call to prayer on loudspeakers after Parliament rejected a proposal from the Danish People’s Party that would have prohibited the Islamic call to prayer throughout Denmark.
Bishop Møller later claimed that he hadn’t been awoken by the stunt, prompting members of SIAD to vow to get louder speakers and pay him another visit.
The incident is similar to when Swedish activists visited a wealthy neighborhood of pro-multicuturalism leftists to broadcast the same call to prayer early in the morning.
Flink wat voor iemand een mes op de keel zetten, niet verwacht van de Nederlandse rechtstaat.
Flink wat voor iemand een mes op de keel zetten, niet verwacht van de Nederlandse rechtstaat.

hahahah Maho beach word echt niet gesloten dit is een van de trekpleisters en alijd vol ook met happy hour om zes uur, het is altijd iemands persoonlijke keus om er direct achter te staan, piloten enz liggen er niet wakker van!
Militairen hebben vandaag in Antwerpen een man met een bijl onderschept en onder schot gehouden tot die gearresteerd kon worden door de politie. Dat bevestigt Defensie aan onze redactie. Het incident vond plaats in de Stadsfeestzaal, een winkelcentrum op de Antwerpse Meir. De militairen zouden gewaarschuwd zijn door een koppel dat de man had opgemerkt.
"Een patrouille militairen heeft rond 18u30 een man met een bijl onder schot gehouden tot de politie ter plaatse was om de man te arresteren", zo bevestigt Defensie aan onze redactie. Meteen daarna kwam de eerste bijstand van de politie, die de man heeft gearresteerd en weggevoerd.
De persdienst van Defensie kon niet specifieker ingaan op het incident. "Morgenvroeg wordt het rapport opgemaakt", aldus de woordvoerster. Ook de Antwerpse politie communiceert pas later vanavond.
De man werd onderschept door militairen die aan het patrouilleren waren in de buurt van de Stadsfeestzaal, een winkelcentrum in het midden van de Meir, de drukste winkelstraat van de stad. Zij hielden de man staande tot agenten er waren om hem te arresteren en mee te nemen. Het incident werd snel afgehandeld en er was geen grote commotie in de buurt.
Of de man slechte bedoelingen had, is voorlopig onbekend. De veiligheidsdiensten wilden geen enkel risico nemen.