Ojee, Brutus heeft weer zo'n dag...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een Deen ben ik niet.
Aldus de man die in de gevangenis werd gebruikt als pleepapier.
Als iemand onzin uitslaat en daar reageer je op met feiten ben je triggered? Internet is een vreemde wereld geworden.
Als iemand onzin uitslaat en daar reageer je op met feiten ben je triggered? Internet is een vreemde wereld geworden.
want hoe is dat op enige manier gerelateerd aan vrouwenvoetbal? Daarnaast zijn het aannames en geen feitelijke constateringen.Ik kijk liever naar Ronaldo dan naar Sari van Veenendaal![]()

Ben je wel. Anders snijd je geen homo onderwerpen aan.
Ik kijk liever naar Ronaldo dan naar Sari van Veenendaal![]()

Dat is een mening.
En wel als je op zo'n manier reageertwant hoe is dat op enige manier gerelateerd aan vrouwenvoetbal? Daarnaast zijn het aannames en geen feitelijke constateringen.

Ben je wel. Anders snijd je geen homo onderwerpen aan.
Wat ben je toch een l**ghoofd. Jij zei dat je homo bent als je liever naar echt voetbal kijkt. Vandaar dat ik de connectie met jouw carrière in de gevangenis maakte.
Overigens kijk ik verschillende sporten(voornamelijk vechtsport) en bij geen enkele zijn de vrouwen interessant om naar te kijken.

I
Hoe is vrouwenvoetbal/homo gelinkt aan gevangenis?![]()
meeste mensen kijken naar sport omdat ze de sport/competitie zelf interessant vinden. Niet omdat de deelnemers aantrekkelijk zijn. Er zijn veel betere plaatsen om naar lekkere wijven te kijken dan op een voetbalveld. Behalve dus als je een onzeker mannetje bent, dan moet je elke gelegenheid aangrijpen om je heteroseksualiteit te uiten.

meeste mensen kijken naar sport omdat ze de sport/competitie zelf interessant vinden. Niet omdat de deelnemers aantrekkelijk zijn. Er zijn veel betere plaatsen om naar lekkere wijven te kijken dan op een voetbalveld. Behalve dus als je een onzeker mannetje bent, dan moet je elke gelegenheid aangrijpen om je heteroseksualiteit te uiten.