AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Willekeurige wedstrijd, tussen teams, van het rechterrijtje is ook niet om aan te gluren. (ookal vinden de commentatoren het geweeeeeldig)

Aldus de man die in de gevangenis werd gebruikt als pleepapier.

7b2.jpg

Ik kijk liever naar Ronaldo dan naar Sari van Veenendaal :eyebrow:

Als iemand onzin uitslaat en daar reageer je op met feiten ben je triggered? Internet is een vreemde wereld geworden.

Dat is een mening.

En wel als je op zo'n manier reageert :o want hoe is dat op enige manier gerelateerd aan vrouwenvoetbal? Daarnaast zijn het aannames en geen feitelijke constateringen.

En nu komt er weer zo een een bloos smiley :emo:

Dat is een mening.

En wel als je op zo'n manier reageert :o want hoe is dat op enige manier gerelateerd aan vrouwenvoetbal? Daarnaast zijn het aannames en geen feitelijke constateringen.
:roflol:

Wat ben je toch een l**ghoofd. Jij zei dat je homo bent als je liever naar echt voetbal kijkt. Vandaar dat ik de connectie met jouw carrière in de gevangenis maakte.

Overigens kijk ik verschillende sporten(voornamelijk vechtsport) en bij geen enkele zijn de vrouwen interessant om naar te kijken.

Ben je wel. Anders snijd je geen homo onderwerpen aan.

Ik postte niks over waarom mannenvoetbal beter zou zijn dan vrouwen voetbal?

:roflol:

Wat ben je toch een l**ghoofd. Jij zei dat je homo bent als je liever naar echt voetbal kijkt. Vandaar dat ik de connectie met jouw carrière in de gevangenis maakte.

Overigens kijk ik verschillende sporten(voornamelijk vechtsport) en bij geen enkele zijn de vrouwen interessant om naar te kijken.

Hoe is vrouwenvoetbal/homo gelinkt aan gevangenis?:roflol:

meeste mensen kijken naar sport omdat ze de sport/competitie zelf interessant vinden. Niet omdat de deelnemers aantrekkelijk zijn. Er zijn veel betere plaatsen om naar lekkere wijven te kijken dan op een voetbalveld. Behalve dus als je een onzeker mannetje bent, dan moet je elke gelegenheid aangrijpen om je heteroseksualiteit te uiten.

meeste mensen kijken naar sport omdat ze de sport/competitie zelf interessant vinden. Niet omdat de deelnemers aantrekkelijk zijn. Er zijn veel betere plaatsen om naar lekkere wijven te kijken dan op een voetbalveld. Behalve dus als je een onzeker mannetje bent, dan moet je elke gelegenheid aangrijpen om je heteroseksualiteit te uiten.

Ik heb niet eens een tv aansluiting, kijk wel Netflix als ik me verveel. Kan me eigenlijk de laatste keer dat ik dat deed ook niet herinneren omdat ik al 3 maand mijn afstandsbediening kwijt ben :roflol:

ari-van-veenendaal-of-netherlands-during-the-fifa-womens-world-cup-picture-id475804980?s=612x612.jpg

CR7-MANDEM.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als hetero zie ik hier maar één mooi persoon.

Welkom in het grote paupers hebben een mening over paupers topic

Oprecht blij dat xyzelyx terug is :roflol:

Terug
Naar boven