AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Hij zou haar nog willen doen voor 2 miljoen views en een ...

5yUV4a4m.jpg

If you F*** your mother, your son will be your brother.

Ik denk dat Sjors liever zijn vader neukt, uiteraard wel met een pruik op.

Ik kende iemand, vrij goed, die het met een transsexueel heeft. Zelfs getrouwd ermee. Die noemt het idd 'best of both worlds'. Haar ook een paar keer gezien en ontmoet, die chirurg verdiende een lintje. Uit Colombia.

Ik kende iemand, vrij goed, die het al tijden met een transgender had. Zelfs getrouwd ermee. Die noemt het idd 'best of both worlds'.

Tja het ligt er ook helemaal aan hoe open minded je bent.. Ik snap de ophef niet zo, behalve dan het feit dat die gast geen platform verdiend in mijn ogen. Is het toch ergens wel weer knap dat hij Henk en Ingrid weet te shockeren en het land het dagen nergens anders over heeft.

behalve dan het feit dat die gast geen platform verdiend in mijn ogen. Is het toch ergens wel weer knap dat hij Henk en Ingrid weet te shockeren en het land het dagen nergens anders over heeft.
Ja ik vind dat deze sjors tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden ofzo. Lijkt me geeneens een onaardige jongen maar hij lijkt te zijn gaan geloven in zijn status als 'bn'er' en melkt dat nu letterlijk uit op gebieden die onhoudbaar zijn. Als hij een normaal iq heeft en kan nadenken over de gevolgen van zijn eigen gedragingen, prima jongen doe lekker waar je zelf zin in hebt. :o

Ja ik vind dat deze sjors tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden ofzo. Lijkt me geeneens een onaardige jongen maar hij lijkt te gaan geloven in zijn status als 'bn'er' en melkt dat nu letterlijk uit op gebieden die onhoudbaar zijn.

Ja in zekere zin heb je daar gelijk in. De vraag is waar ligt de grens? Kijk naar een Barbie, valt wat mij betreft in dezelfde categorie. Wie besluit vervolgens waar de grens ligt etc. Allemaal geen haalbare zaken helaas. Dus we hebben vast het laatste nog niet gezien van hem en zijn ladyboy avonturen..

Ja in zekere zin heb je daar gelijk in. De vraag is waar ligt de grens? Kijk naar een Barbie, valt wat mij betreft in dezelfde categorie. Wie besluit vervolgens waar de grens ligt etc. Allemaal geen haalbare zaken helaas. Dus we hebben vast het laatste nog niet gezien van hem en zijn ladyboy avonturen..
Sjors naar Thailand. Vreten 'm op daar. :roflol: Man man. Jiskefet zonder jiskefet.
Of dichter bij huis, Sjors op naar de bloedstraat in amsterdam. Uit mijn hoofd zitten daar de meiden van zijn gading.

• Like
Waarderingen: Vonk
Sjors naar Thailand. Vreten 'm op daar. :roflol: Man man. Jiskefet zonder jiskefet.
Of dichter bij huis, Sjors op naar de bloedstraat in amsterdam. Uit mijn hoofd zitten daar de meiden van zijn gading.

Maar is dit wel zijn gading? Of was dit het enige die (sero?)positief reageerde op zijn oproepje ergens? Want hij had het toch echt over vrouwen in de aankondigingsvideo.

Ik vind het vooral apart dat hij direct voor een shemale is gegaan. Als hij eerst 10 video's had gemaakt met wat oudere vrouwen ofzo was de ophef veel minder geweest na een shemale. Nu komt hij nooit meer van zijn shemale-stempel af.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind het vooral apart dat hij direct voor een shemale is gegaan. Als hij eerst 10 video's had gemaakt met wat oudere vrouwen ofzo was de ophef veel minder geweest na een shemale. Nu komt hij nooit meer van zijn shemale-stempel af.

Ik denk toch dat bijna iedereen bij een volgende video, zijn of haar "gezonde" nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en toch gaat kijken wie/wat zijn tegenspeler is.. Vind het marketingtechnisch juist een ijzersterk verhaal, of hij het nou zo bedoeld heeft of niet.

Ik denk toch dat bijna iedereen bij een volgende video, zijn of haar "gezonde" nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en toch gaat kijken wie/wat zijn tegenspeler is.. Vind het marketingtechnisch juist een ijzersterk verhaal, of hij het nou zo bedoeld heeft of niet.
Dat is waar. De kans dat iemand die het eerste filmpje heeft gezien zijn volgende avontuur niet gaat bekijken is klein. Dat effect was waarschijnlijk kleiner geweest met een ''normale'' video, maar het is de vraag of het dat waard is.

Dat is waar. De kans dat iemand die het eerste filmpje heeft gezien zijn volgende avontuur niet gaat bekijken is klein. Dat effect was waarschijnlijk kleiner geweest met een ''normale'' video, maar het is de vraag of het dat waard is.

Wat heeft hij te verliezen? Op 1 hoog bij moeders thuis... Ik gok vrij weinig, want voor de mening van anderen lijkt hij sowieso immuun, anders doe je zoiets überhaupt niet. Wellicht bereikt hij ooit nog cultstatus, dat lijkt wel een beetje een hoogst haalbare voor hem op dit moment.

Tsja, zijn ''fans'' ofwel mensen die doen alsof ze fan zijn, zijn toch wel kinderen denk ik zo. Wat dat betreft niet echt tactisch, die carrière switch.

Terug
Naar boven