AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Nee aub niet onder de indruk raken, hoeft niet. 2,2 miljard mensen and stil growing als de malle. Laatst he...

Werd er aangebeld bij mij. Ik doe open, zie ik een blanke Nederlander staa. Ik zeg 'Goedenavond' , Hij zegt a selemm ou alaikoum..( Vrede zij met u ).
Hij kwam geld collecteren voor de nog af te bouwen moskee. Hij vertelde dat hij een bekeerling was, dat zijn familie tegen was en uiteindelijk
allemaal ( zus, broertje , vader en moeder ) Moslim zijn geworden nadat ze de vertaling van de Koran hadden gelezen. Universitair opgeleide broeder btw.

Overal ter wereld steeds meer Moslims zonder zwaard of wat dan ook. Mensen gaan op zoek en komen bij Islam.

'Ijzer' , Herstel hier maar van. Ik weet dat je mij haat als Moslim zijnde, maar je bent mijn broeder. Weliswaar geen Moslim, maar wel mijn medemens .

Ik zal je altijd helpen als je mij nodig hebt. Dat geldt voor jullie allen.

Gr

Nee aub niet onder de indruk raken, hoeft niet. 2,2 miljard mensen and stil growing als de malle. Laatst he...

Werd er aangebeld bij mij. Ik doe open, zie ik een blanke Nederlander staa. Ik zeg 'Goedenavond' , Hij zegt a selemm ou alaikoum..( Vrede zij met u ).
Hij kwam geld collecteren voor de nog af te bouwen moskee. Hij vertelde dat hij een bekeerling was, dat zijn familie tegen was en uiteindelijk
allemaal ( zus, broertje , vader en moeder ) Moslim zijn geworden nadat ze de vertaling van de Koran hadden gelezen. Universitair opgeleide broeder btw.

Overal ter wereld steeds meer Moslims zonder zwaard of wat dan ook. Mensen gaan op zoek en komen bij Islam.

'Ijzer' , Herstel hier maar van. Ik weet dat je mij haat als Moslim zijnde, maar je bent mijn broeder. Weliswaar geen Moslim, maar wel mijn medemens .

Ik zal je altijd helpen als je mij nodig hebt. Dat geldt voor jullie allen.

Gr

Ik haat alleen vijandig gedrag mensen die doen alsof ze beter zijn dan anderen en mensen die anderen veroordelen op hoe zij leven. Ik haat mensen die mij dingen opdringen. Ik haat je niet daar is meer voor nodig. Maak je niet te druk.

explosief karaktertje wel

hihi

Jarenlang zakken gevuld door Piet te spelen. Nu door druk uit de lingsche hoek tegen zwarte piet zijn en als je het daar niet mee eens bent ben je een kankerlul.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/05/doorgeslagen_tokkie.html

Die figuren ook die die open brief heeft getekend. Je kunt ze van te voren al uit tekenen :roflol:

100min1.png

Zijn die namen niet uit de rolodex van DWDD?

2lkz0qs.jpg

Veel racistische dorpsbewoners hier op dit forum. Nooit kom ik jullie honden tegen of hoor ik jullie überhaupt.
Ik ben het zat!!

Morgen middag 14:00 uur Basic fit Sloterparkbad te Amsterdam West .

--- 5 tegen 5 --- 5 van jullie tegen 5 van ons en neem die big t ofzoiets ook mee.

Regels:

Boven de 25 jaar en minimaal 180cm lang.

Eerst benche daarna knokke in het park zonder getuigen.
Be there or be scared achter je scherm afgevend op alles met een kleurtje
Is tren ook haram of wat?

Dit zijn dan dezelfde mensen die het contant over 'democratische waarden', en de 'vrijheid van meningsuiting' hebben.

"Als je het niet met mij eens bent, dan ben jij een domme kankerlul! Wij bepalen dat er god***domme geen zwarte piet meer zal zijn, gore racist!"

Laatst bewerkt:
Je hoort diezelfde mensen nooit over discriminatie en racisme binnen de turkse of marokkaanse gemeenschap. Nooit over het slavernijverleden van marokko, over waarom gemengde huwelijken bij turken zo uiterst zeldzaam zijn of hoe tegen armenen en koerden wordt aangekeken, hoe veel van de marokkanen tegen n*gers aankijken en ga zo maar door. Het is enkel tegen de blanke autochtoon. Dat maakt deze mensen inconsequent en zeker niet 'verschillig'.

Je hoort diezelfde mensen nooit over discriminatie en racisme binnen de turkse of marokkaanse gemeenschap. Nooit over het slavernijverleden van marokko, over waarom gemengde huwelijken bij turken zo uiterst zeldzaam zijn of hoe tegen armenen en koerden wordt aangekeken, hoe veel van de marokkanen tegen n*gers aankijken en ga zo maar door. Het is enkel tegen de blanke autochtoon. Dat maakt deze mensen inconsequent en zeker niet 'verschillig'.

Zei Jan Dijkgraaf toch gisteren: figuren zien dat als een businessmodel en de media pakt dat op. Eigenlijk is het de schuld van de media. Gewoon geen platform geven.

Kritische vragen zijn niet de bedoeling want Meulenbelt heeft natuurlijk altijd gelijk

Kent u het radioprogramma Nieuwsshow van de AvroTros? Nee, logisch, wij ook niet, want radio. Doet er verder ook niet toe maar zaterdagmorgen was daar Anja Meulenbelt (die kent u dan weer wel) te gast om te komen praten over haar nieuwe feministische boek Het Verschil. Normaal wordt de Nieuwsshow gepresenteerd door Mieke van de Weij (137) en Peter de Bie (212) maar kennelijk was Peter de Bie verkouden want deze keer mocht Jan Mom (60) het samen met Mieke van de Weij presenteren.

Jan Mom presenteerde ooit het erg leuke en succesvolle radio 1-programma Vrijdagmiddag Live (toen nog van de Avro) dat live vanuit cafe De Kroon in Amsterdam werd uitgezonden maar toen Avro samen ging met de Tros moest alles wat leuk en succesvol was op radio 1 helemaal kapot van de NPO-zenderbaas en daarom luistert nu alleen je overgrootoma nog naar radio 1. Dit terzijde.

Jan Mom houdt van kritische journalistiek. Van de ‘als je zo’n grote bek hebt moet je er ook voor uitkomen’-benadering. Kom bij Jan Mom niet aan met ‘ik heb altijd gelijk maar ik ga niet nu uitleggen waarom’, want daar kom je niet mee weg. Zo deed Mom ooit, ergens begin jaren tachtig toen hij nog haar had en er nog krakers bestonden in Amsterdam, live in een radio-uitzending de befaamde uitspraak ‘wat sta je nou van nee te zwaaien man’ tegen een bevriende kraker die hem eerder zaken had verteld waarvan Mom, terecht, vond dat het publiek er ook op de hoogte van moest zijn. Of je zegt helemaal niks, of je komt er gewoon voor uit en dan vertel je het ook iedereen. Dat werk. Pure, eerlijke journalistiek, en die is niet voor mietjes.

Dit was even een korte samenvatting van het radiofenomeen Jan Mom. Dankzij deze samenvatting begrijpt u wellicht beter waarom Anja Meulenbelt in dit hilarische terugluisterfragment live in de ether uit haar plaat gaat, tot schreeuwen en zuchten aan toe, als zij door Jan Mom op de gril wordt gelegd over haar nieuwe boek. En dan vooral over hypocriete opvattingen inzake feminisme en de islam. Die zijn meestal hypocriet zoals u inmiddels wel zult weten.

Meulenbelt loopt overigens niet weg tijdens het gesprek, maar wel direct daarna, ook al was het de bedoeling dat ze in een volgende item ook nog zou meepraten.
Vanaf 7e minuut.

Dit was even een korte samenvatting van het radiofenomeen Jan Mom. Dankzij deze samenvatting begrijpt u wellicht beter waarom Anja Meulenbelt in dit hilarische terugluisterfragment live in de ether uit haar plaat gaat, tot schreeuwen en zuchten aan toe, als zij door Jan Mom op de gril wordt gelegd over haar nieuwe boek. En dan vooral over hypocriete opvattingen inzake feminisme en de islam. Die zijn meestal hypocriet zoals u inmiddels wel zult weten.

http://www.nporadio1.nl/nieuwsshow/onderwerpen/358217-boek-het-verschil-van-anja-meulenbelt

Laatst bewerkt:
Mijn god wat een misselijke vent, die zou ook bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan halen.

Het zijn vaak jonge drugsrunners die andere jongeren aan de soft en harddrugs helpen. Dat gaat van kwaad tot erger, De grens tussen lichte en zware criminaliteit vervaagt meer en meer. De Pvda wil overlast en criminaliteit uit de buurt en jongeren in de klas.

Hoe gaan we dat doen?

2. Effectief en tijdig ingrijpen: hele jonge jongens met BMW’s, dat kan niet:
a. Een jongere moet kunnen uitleggen hoe hij aan een dure auto komt. Als zijn bezit niet overeenkomt met zijn inkomen (belastinggegevens) , moet dat kunnen worden afgepakt. Daar is geen strafrecht voor nodig. Dat kan via de patseraanpak of gewoon een inbeslagname en belastingaanslag met fikse boete.
b. Meld de jonge patser anoniem: bling bling types met dure auto’s, horloges etc en geen baan moet je kunnen melden. Ook andere signalen moet je kunnen melden zodat politie en andere instanties vroeger en dus effectiever kunnen ingrijpen en jonge (potentiële) criminelen op de huid kan zitten. Dit is een enorme hulp voor leraren, jongerenwerkers en anderen in de omgeving van jongeren die vermoeden dat er iets niet klopt, maar niet weten waar te signaleren.

http://www.pvda.nl/berichten/2011/05/Maak-einde-aan-drugscarriere-jeugd

Prima, goed plan, PVDA! En wat lees ik vandaag?

De PvdA heeft Kamervragen gesteld naar aanleiding van het staande houdenvan rapper Typhoon. De politie in Zwolle haalde Glenn de Randamie, zoals de rapper heet, van de weg omdat een agent zijn nieuwe auto niet bij hem vond passen.
PvdA-fractieleider Samsom zegt dat er sprake is van een structureel probleem. "Etnisch profileren komt nu eenmaal voor, ook bij de politie. Dit is geen eenmalige misser van een individuele politieman. Racisme en discriminatie zitten hardnekkig diep in de samenleving."

Volgens GroenLinks-leider Klaver valt de destructieve kracht van racisme niet te onderschatten. Hij schrijft op Facebook: "Wat me misschien wel het meest raakt aan het bericht van Typhoon is dat hij zegt: de eerste stap naar verandering is benoemen. Hij heeft gelijk. Geen incident zou stilzwijgend voorbij moeten gaan. Racisme en discriminatie horen niet bij Nederland!"

Waarom zijn alle politici in dit land mong*len?

Ah het bekende patser project. Familielid is om die reden zo vaak aangehouden dat ze zijn opgehouden met tellen.

Prima, goed plan, PVDA! En wat lees ik vandaag?

Waarom zijn alle politici in dit land mong*len?

Een blanke vriend van me is ook een aantal keren staande gehouden in zijn audi A5 op +/- 23 jarige leeftijd, om dezelfde reden: hij was te jong voor een dergelijke auto. Vervolgens heeft hij netjes kunnen aantonen dat hij sinds zijn 11e al meerdere succesvolle internetbedrijven is gestart, waarna hij zijn weg heeft kunnen vervolgen.

Mijn punt: het is niet per sé discriminatie, zulk soort controles zijn niet meer dan logisch. Het is niet gek dat ik onderbuikgevoelens heb als ik een gast van een jaar of 20 zie zitten in een gloednieuwe Mercedes AMG of iets vergelijkbaars. Controleer ze maar, blank, zwart, paars of groen, dat maakt me niet uit.

Ah het bekende patser project. Familielid is om die reden zo vaak aangehouden dat ze zijn opgehouden met tellen.
Een blanke vriend van me is ook een aantal keren staande gehouden in zijn audi A5 op +/- 23 jarige leeftijd, om dezelfde reden: hij was te jong voor een dergelijke auto. Vervolgens heeft hij netjes kunnen aantonen dat hij sinds zijn 11e al meerdere succesvolle internetbedrijven is gestart, waarna hij zijn weg heeft kunnen vervolgen.

Mijn punt: het is niet per sé discriminatie, zulk soort controles zijn niet meer dan logisch. Het is niet gek dat ik onderbuikgevoelens heb als ik een gast van een jaar of 20 zie zitten in een gloednieuwe Mercedes AMG of iets vergelijkbaars. Controleer ze maar, blank, zwart, paars of groen, dat maakt me niet uit.
Maar Typhoon is een n*ger, dus racisme.

Maar Typhoon is een n*ger, dus racisme.
Die gozer moet niet zo janken en blij zijn dat hij vanwege zijn kleurtje in de dwdd rolodex zit anders had hij bv. drugs moet dealen. Dan ben je een rapper en ga je huilie huilie doen omdat je wordt aangehouden in een of andere zware subsidie slurper.

Terug
Naar boven