XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ik kan me nog periode herinneren dat ze krakers op een andere manier er uit trapten.

*denkt hardop*
Misschien nieuw verdienmodel

:thinking:

Zou Femke wat zijn in bed? :thinking:

Heb ik me ook vaak afgevraagd, moet toch wel een neukertje zijn maar gedraagt zich passief.
Als zij burgervrouw wordt wat ze er toch wel doordrukken denk ik dan gaan we zware jaren te gemoet hier, hoop echt dat het niet zo ver komt maar de linkse machine is te machtig helaas, te diep geworteld in onze maatschappij, we hebben geen goed/normaal alternatief op rechts.
Rechts is in NL een vies en fout woord geworden maar in elk normaal politiek stelsel is een balans van links en rechts

Joodse vrouwen zijn toch gek op neuken is toch het stereotype? :thinking:

Heb ik me ook vaak afgevraagd, moet toch wel een neukertje zijn maar gedraagt zich passief.
Als zij burgervrouw wordt wat ze er toch wel doordrukken denk ik dan gaan we zware jaren te gemoet hier, hoop echt dat het niet zo ver komt maar de linkse machine is te machtig helaas, te diep geworteld in onze maatschappij, we hebben geen goed/normaal alternatief op rechts.
Rechts is in NL een vies en fout woord geworden maar in elk normaal politiek stelsel is een balans van links en rechts
Gaat het overr Femke H. ?

Shomer shabbas?

Say "bupkis", Paulie!

Islam-partij wil islamitische staat in België
Cookies op AD.nl | AD.nl

Hameren op respect voor anderen, maar wel veroordeeld voor huiselijk geweld

Bovendien blijkt Ahrouch ook een veroordeling voor huiselijk geweld op zijn strafblad te hebben staan: in 2003 werd hij veroordeeld tot zes maanden effectieve celstraf voor schriftelijke bedreigingen en slagen en verwondingen bij zijn echtgenote, die door het misbruik werkonbekwaam was. Die straf werd in beroep weliswaar omgezet in drie jaar voorwaardelijk.

:popcorn2:

Ben hem wel eens ergens tegengekomen. Zat ie beetje dom te kijken.

Terug
Naar boven