Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik me ook vaak afgevraagd, moet toch wel een neukertje zijn maar gedraagt zich passief.
Hoor ik ook wel eens maar zelf geen ervaring, wel vaak afgevraagdJoodse vrouwen zijn toch gek op neuken is toch het stereotype?![]()
Gaat het overr Femke H. ?Heb ik me ook vaak afgevraagd, moet toch wel een neukertje zijn maar gedraagt zich passief.
Als zij burgervrouw wordt wat ze er toch wel doordrukken denk ik dan gaan we zware jaren te gemoet hier, hoop echt dat het niet zo ver komt maar de linkse machine is te machtig helaas, te diep geworteld in onze maatschappij, we hebben geen goed/normaal alternatief op rechts.
Rechts is in NL een vies en fout woord geworden maar in elk normaal politiek stelsel is een balans van links en rechts
Ook daar heeft Johan een antwoord op.
1 gehad. Nadeel was dat begin van het weekend (vrijdagavond) nooit kon (sabbat). En dat ze alleen eten van bepaalde slagerijen.Hoor ik ook wel eens maar zelf geen ervaring, wel vaak afgevraagd
This is the shocking moment a Peugeot driver smashes into parked cars before running off and pretending his car had been stolen.

Islam-partij wil islamitische staat in België
Cookies op AD.nl | AD.nl

Zanger Dean Saunders (37), die eerder werd veroordeeld tot een celstraf van acht maanden wegens mishandeling van zijn ex-vriendin en het in brand steken van de auto van zijn ex-schoonvader, heeft zijn straf nu verlengd zien worden tot achttien maanden.
Kan ie ook slim kijken dan?Ben hem wel eens ergens tegengekomen. Zat ie beetje dom te kijken.