- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die gast met bivakmuts in Nike broek eigenlijk wel een baas. Zo vanuit je tuin even een terrorist arresteren.
Kuiten zijn een lastig onderdeel, kijk maar naar donkere mensen. Vaak reiger kuiten, aanhechtingen hoger. Ik vind wel meevallen bij de nike agent. Waarschijnlijk ziet die irl ook buffer uit dan op foto. Al heb ik liever dat hij trefzeker schiet, conditioneel top is en zichzelf kan verdedigen.
Het operationele uniform is alleen bedoeld voor politiemensen die op straat dienst doen. Het oude uniform wordt hun ‘nette pak’.Waarom heeft de politie geen echt uniform? Je wou toch niet zeggen dat die broek uit de houtzagerij en polo van de Wibra moeten doorgaan als uniform?
Irriteert mij ook al jaren. Uniform uit de jaren 80 van de Rijkswacht/ Rijkspolitie straalt tenminste autoriteit uit.Waarom heeft de politie geen echt uniform? Je wou toch niet zeggen dat die broek uit de houtzagerij en polo van de Wibra moeten doorgaan als uniform?
Dacht juist dat ze zweten als een paard in dat kloffie.Het operationele uniform is alleen bedoeld voor politiemensen die op straat dienst doen. Het oude uniform wordt hun ‘nette pak’.
Uniform en uitrusting
Ik geloof dat dit operationele uniform geschikter is voor werk in de praktijk. Rennen, wapens vast op kleding, meer opbergmogelijkheden en bewegingsvrijheid enz.
Hij had er nog relaxter bij kunnen liggen als hij door zijn hoofd geschoten was, helaas is dit niet gebeurd.(Al heb ik liever dat hij trefzeker schiet, conditioneel top is en zichzelf kan verdedigen.)
daar heb je helemaal gelijk in ,is niets tegen in te brengen,
verder valt wel op dat meneer de verwarde man er wel erg relaxt bij ligt ,helemaal gezien het feit dat er net een kogel in zijn beentje is geschoten,
Ook weleens gelezen, toen is er een nieuwe gekomen. Een zogenaamd doorontwikkelde. Met geschikter voor de praktijk bedoelde ik ondermeer op praktische zaken, oude uniform kon agent niet eens volledige uitrusting dragen want het ontbrak aan voldoende zakken. Ook was er gedoe met zekeren van wapens. In de afgelopen decennia zijn agenten beter uitgerust, daarom werd er een nieuw uniform besteld. Het ziet er wat jufferig uit en het zal vast niet iedereen kunnen bekoren. Wat wil je bij de overheid. Was al eerder gedoe met uitrusting van ME.Dacht juist dat ze zweten als een paard in dat kloffie.
Eens wat over gehoord.
Comedy capers politie in Nl. Kijk ze dr eens bij staan. Lullig wagentje. Speciale eenheid in een nike korte broek. Rossige snotneus die nog niet droog achter zn oren is. De enige echte 'man' is die vrouw zo te zien![]()

Ik vind die gast met bivakmuts in Nike broek eigenlijk wel een baas. Zo vanuit je tuin even een terrorist arresteren.
Leer lezen, Hans. Staat er gewoon achter.Nice
Wat is er baas aan om in je korte broek met je verknipte skimuts op, bij een blijkbaar al gedeescaleerde situatie, met je wapentje te komen zwaaien?No offense maar ik zie het niet.

He Marcel3000, kijk eens dom, ja ho maar.
Als ik iemand door de kop mocht schieten dan zou ik zo gelukkig zijn.Hij had er nog relaxter bij kunnen liggen als hij door zijn hoofd geschoten was, helaas is dit niet gebeurd.

Als ik iemand door de kop mocht schieten dan zou ik zo gelukkig zijn.