apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik kijk zo je filmpje, ik ga eerst ff blazen in de anus van een koe zodat ik melk krijg voor m'n whey shake.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk zo je filmpje, ik ga eerst ff blazen in de anus van een koe zodat ik melk krijg voor m'n whey shake.
De politie in Roermond heeft vrijdagochtend een scholier aangehouden nadat hij met een vuurwapen en een bijl naar school was gegaan. Hij heeft volgens de politie binnen en buiten de school schoten gelost. Er zijn geen gewonden gevallen.
De tiener arriveerde rond 8.30 uur op het Kennis- en Expertisecentrum (KEC) op de Donderberg, waarna hij het vuurwapen en de bijl tevoorschijn haalde. Volgens de school heeft de jongen in het plafond geschoten.
Hij droeg verder een licht geweer, een gasalarm pistool en twee messen bij zich, meldt de politie.
@Vieze jijIn het KEC zijn onderwijs en zorg zo vervlochten, dat ieder kind/iedere jongere precies dat aanbod in (speciaal) onderwijs en zorg krijgt, dat nodig is om ieders talent tot bloei te laten komen.
Ik denk niet dat een volk dat willekeurige voorbijgangers in stukken hakt of in brand steekt omdat ze met zwarte magie iemand's penis verkleind zouden hebben zonder kolonialisme als eerste een space force had gevormd ofzo.Neem dan tenminste een land dat niet werd gekoloniseerd.![]()
Niet normaal racistisch dit. Ik tel tot tien en verwacht uitleg.Ik denk niet dat een volk dat willekeurige voorbijgangers in stukken hakt of in brand steekt omdat ze met zwarte magie iemand's penis verkleind zouden hebben zonder kolonialisme als eerste een space force had gevormd ofzo.
Gewoon doodschieten die hele tokkiefamilie M, enige juiste maatregel.
Ik bedoelde eigenlijk aborteren hihiDat soort mensen zou je na 21 jaar nog moeten kunnen euthanaseren
en toch nog twee likes 
ik stuur altijd mij hond als ik voor de rechter moet komen , als ze vragen of hij meneer azerate is gromt mijn hond

Sjors ik kom wel ff langs in treebeek pets ik je achterlijk jij vuile braadharing

Het Amerikaanse model Chrissy Teigen leed na de geboorte van haar eerste kindje aan een postnatale depressie. Om dat te voorkomen bij een tweede, at ze naar eigen zeggen meteen na de bevalling de placenta op.
“Is dat zo gek?”, vroeg de 32-jarige Teigen toen ze zag dat CBS-reporter Rita Braver raar opkeek toen ze tijdens een interview voor ‘CBS Sunday Morning’ vertelde dat ze kort na de bevalling van zoontje Miles Theodore de placenta (of moederkoek) had opgegeten. “In Los Angeles is dat heel normaal, hoor. Daar grillen ze het zelfs op de barbecue.” Om er dan nog grappend aan toe te voegen: “Je mag een stukje van mij proeven.”
Teigen - die altijd heel open is over haar persoonlijk leven, haar relatie met All of You’-zanger John Legend en het moederschap - heeft gelijk. In de hele Verenigde Staten is het eten van de placenta geen uitzondering meer. De reden? Het zou niet alleen de borstvoeding stimuleren, maar ook de hormonenbalans herstellen en zo beschermen tegen postnatale depressies. Toch raden niet alle dokters het aan omdat de voordelen nog niet wetenschappelijk bewezen zijn.
De vraag is nu natuurlijk, wat zijn de macro's van moederkoek?Chrissy Teigen at placenta op na bevalling: “Hier is dat heel normaal, we grillen het zelfs op de barbecue”
![]()