Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

De plannen en bijbehorende financiële gevolgen zijn dus van ondergeschikt belang vandaag?

giphy.gif

Staatsschuld daalt verder
De staatsschuld daalt tot iets minder dan 50 procent van het bruto binnenlands product. Dat op termijn de gaswinning in Groningen stopt, kost het kabinet volgend jaar 300 miljoen euro, en dat loopt op tot 1,5 miljard in 2023. Hoekstra wil de teruglopende gasinkomsten betalen door meevallers bij de sociale zekerheid en de rentelasten.

https://nos.nl/artikel/2250993-hoekstra-tevreden-over-begroting-maar-maant-tot-voorzichtigheid.html

Dit verdient wel credits. Daar kunnen nog een hoop pauperlanden (Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland, Portugal) een voorbeeld aan nemen.

We hebben hier nu een nieuw kut programma 'Sex Tape'. Koppels filmen hun seksleven en bespreken het met Goedele Liekens.

Eerste gedachte was dat kan niet waar zijn.
giphy.gif

Toch wel.

FPmTegpl.jpg

Ja oke en dan? Valt het mee?
giphy.gif

Verbaasd mij niks. Britta Böhler is voor palestijnen, marxisme, greenpeace, SP, Groenlinks en ja dan zit je in een bepaalde hoek. Als kantoorgenoot moet je daar wel tussen passen.

Laatst bewerkt:
als vader zijnde had ik meneertje toch het licht uit zijn ogen geschopt,is niets badass aan

Laatst bewerkt:
Dit verdient wel credits. Daar kunnen nog een hoop pauperlanden (Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland, Portugal) een voorbeeld aan nemen.

Vreemd genoeg merkt janlulindestraat daar weinig van.Na alle jaren van inleveren die tot dit resultaat hebben geleid krijgen we nog niks terug.

Conclusie: Jullie zijn verslaafde paupers

:trollfacex:

Hoogstaande journalistiek bij de NOS, maar de definitie van memes klopt niet helemaal. Volgende keer beter.
be5ff639_Screenshot_2018_09_19_NOS_Herstelrubriek.png.png

Memes gaan ook over witte mensen, dat we het even weten. Bedankt voor de rectificatie, NOS!

giphy.gif

Ik begin die Werken bij de NOS-filmpjes van LuckyTV steeds beter te begrijpen.

De NOS is zo langzamerhand een aaneenschakeling van memes aan het worden.

niet witte mensen, deze definitie is toch ook volslagen belachelijk.

Ik ben ook een niet-wit mens. Alleen gingers en albino's zijn wit.

Ik ben lul bruin.

Ik zoek al jaren een ginger. Alleen is er niet zo'n groot aanbod. :(

Terug
Naar boven