AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

“Assimilatie wordt tegenwoordig vaak gezien als verraad”, zegt Hans Moll, zelf van Indische afkomst. “Als je je aanpast aan de dominante cultuur, verloochen je je eigen cultuur. Dan buig je voor de blanke. Ik heb dat altijd zo merkwaardig gevonden. Bij etnische groepen die zich opsluiten in hun eigen cultuur, wordt het altijd bedompt.”

+1

Als assimilatie wordt gezien als verraad, dan is maatschappelijk parasitisme in hun kringen zeker een heldendaad...

Ik blijf dat scheef en erg vals vinden: Bijten in de hand die je altijd heeft gevoed en geaaid.

we gaan nu weer een groot aantal Syriërs ,Irakezen en Afghanen opvangen en pamperen, ik durf er alles om te verwedden dat deze in de toekomst de nieuwe "Marokkanen" worden,

op een of andere manier gaat niet bijten in de hand niet op voor mensen met een bepaald geloof,dankbaarheid en respect staat daar volgens mij niet in het woordenboek,

maar ja,een groot deel van Nederland heeft hiervoor gekozen dus zal het wel goed zijn

actueel is nu het gezever over die boerka's ,maar waarom is er weinig tot geen aandacht voor

het feit dat Joden praktisch niet meer met hun keppeltje op straat kunnen lopen of dat Joodse

scholen nog strenger dan de Nederlands bank bewaakt moeten worden ,zou er door de media

misschien verschil worden gemaakt tussen verschillende geloven :thinking:

Laatst bewerkt:
op een of andere manier gaat niet bijten in de hand niet op voor mensen met een bepaald geloof,dankbaarheid en respect staat daar volgens mij niet in het woordenboek,

Oh jawel hoor, maar voor HEN staan die begrippen alleen in HUN woordenboek en geldt alleen voor HEN die thuishoren in HUN boek.

Oh jawel hoor, maar voor HEN staan die begrippen alleen in HUN woordenboek en geldt alleen voor HEN die thuishoren in HUN boek.

+1,

de ongemakkelijke waarheid ,

pas maar op dat er geen Mohammed B. op een fietsje je achterna komt ,Theo v G heeft er nu ook spijt van ,hihi

Wat heeft die peter een zure kop zeg

Goesenaar Carel Bruring wil met de auto naar Griekenland om vluchtelingen te halen
PollGOES - Duizend vluchtelingen uit Griekse opvangkampen halen en naar Nederland brengen. Met dat doel reizen tientallen Nederlanders over een maand met hun eigen auto naar het Zuid-Europese land. Carel Bruring uit Goes wil meegaan. ,,De leefomstandigheden in de vluchtelingenkampen zijn erbarmelijk’’, vindt hij.

De actie 'We gaan ze halen’ is bedacht door theoloog en publicist Rikko Voorberg. Hij vindt de omstandigheden in de opvangkampen zo uitzichtloos en mensonterend dat vluchtelingen er ‘bevrijd’ dienen te worden. Een jaar geleden werd een actie om naar Griekenland af te reizen nog afgeblazen, omdat de organisatoren vreesden het alleen maar erger te maken. Nu vinden ze dat het niet erger meer kan. Zo zouden kinderen in de kampen zelfmoord willen plegen en er zou er sprake zijn van toenemend seksueel en fysiek geweld. ,,En dan komt ook de winter er nog aan’’, zegt Bruring.

Hoewel hij er nog een paar afspraken voor moet verzetten, is de Goesenaar vastbesloten om kort voor Kerstmis in zijn auto te stappen om de lange reis naar Griekenland te maken. Een kleine honderd andere mensen uit heel het land doen waarschijnlijk ook mee. Het is volgens Bruring, bekend als fractievoorzitter van GroenLinks in Goes, nog allerminst zeker dat ze ook daadwerkelijk vluchtelingen kunnen meenemen naar Nederland. ,,Bij de Griekse regering is het verzoek neergelegd om vluchtelingen te selecteren’', legt hij uit. ,,Maar daar wordt misschien niet positief op gereageerd.

DEUGEN 2.0 :roflol:

Waar moeten die dan verblijven of nemen zij ze in huis?

nog een mooie :roflol:

Stoffel Sebreghts
Als Lukaku blank was geweest was er sowieso veel minder kritiek op hem gekomen

2 uur geleden

Nizar vind ik overigens wel heel goed ,aanstekelijke lach en goede humor ,dus het is gelukkig niet allemaal kommer en kwel

(2:35 is bekend van GeenStijl)

Lukaku is subtop. Hij zal nooit tot de categorie Agüero behoren.

Z'n broer is wel de beste linksachter van Europa

11ranpz.gif

Terug
Naar boven