MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Zihni Özdil & Paul Cliteur leggen extreem-linkse Joop-auteur normaal debatteren uit

Episch hoe hij 'enkele honderden mensen die naar Syrië gaan' probeert te minimaliseren. Er is pofferdomme sprake van genocide op de Jezidi's aldaar. (om zo maar iets te noemen)

Wat een gek

Laatst bewerkt:
Alles om maar te minimaliseren zolang de man met het gekke programma maar wordt weggezet en gedemoniseerd, daar hebben de (linkse) NL politici immers goede ervaringen mee.

ZAANDAM Vier hangjongeren uit de Zaanse wijk Poelenburg hebben vanmiddag een interview van deze omroep met raadslid Juliëtte Rot verstoord. Hierbij intimideerden ze het raadslid.

[Link niet meer beschikbaar]

Addergebroed :roflol:

Wat een lelijke mensen zijn het toch ook.

Hoe komen ze aan die nieuwe Q7? Broer heeft een auto/schadebedrijf?

EU verspreekt zich, verklapt Europese WW-regeling

Iedereen kent wel zo'n lul. Zo eentje die - wanneer je uitdrukkelijk zegt dat hij niet meteen moet kijken als je iets aan gaat wijzen - zich steevast op de meest theatrale wijze in het gezichtsveld van het aangewezen object werpt.

Nou, zo'n figuur is de Slowaakse minister Peter Kazimir waarschijnlijk ook een beetje. Want na een nogal geheime EU-vergadering over snode plannen tot een Europese werkloosheidsverzekering, klapte hij gewoon even volledig uit de school: "'Een zeer gevoelig onderwerp', concludeerde de Slowaakse minister Peter Kazimir vrijdagavond na afloop van de vergadering met zijn EU-collega's die hij voorzat. (...) Volgens Kazimir zit de architectuur van de eurozone echter 'vol met gaten' en is verdere integratie van de eurolanden 'onvermijdelijk.'" Ja, dat werd dus niet zo in dank afgenomen door zijn broodheren.

Want net als met die EU-pensioenregeling (die Nederland met zo'n 1300 miljard euro voor zo'n 60% ophoest), kun je dit soort onzaligheid maar beter zover mogelijk bij de HET VOLK vandaan houden. "Zijn Duitse collega Wolfgang Schäuble had hem zelfs geadviseerd het onderwerp überhaupt niet ter sprake te brengen; minister Jeroen Dijsselbloem was evenmin erg enthousiast." Ja, ome Dijs had zijn "Ik was verbaasd, ik ben verbaasd en ik blijf verbaasd" natuurlijk alvast afgestoft voor als de regeling in z'n gezicht explodeert nadat het parlement de regeling (net als de EU-pensioenregeling) zonder te lezen aan heeft genomen.

Enfin, het komt er dus op neer dat fiscaal zindelijke EU-staten straks de WW-uitkeringen van landen met werkloosheidscijfers van 27,4% (Griekenland) 21% (Spanje), 12,2%(Italië), en 10,8% (Portugal), gaan lappen. Prima plan!

brb even afstuderen in internationaal recht zodat ik abroad kan met mijn rechten opleiding.

ZAANDAM Vier hangjongeren uit de Zaanse wijk Poelenburg hebben vanmiddag een interview van deze omroep met raadslid Juliëtte Rot verstoord. Hierbij intimideerden ze het raadslid.

[Link niet meer beschikbaar]

Addergebroed :roflol:
Zelf filmend aan komen lopen, een interview verstoren, in het beeld van de cameraman gaan staan, en dan terwijl je de cameraman filmt zeggen "niet filmen alsjeblieft".
Het enige wat dan nog helpt is een postnatale abortus.

-

Laatst bewerkt:
Noorse kapster weigert moslima met hoofddoek als klant: 1.500 euro boete

Een kapster in het Noorse plaatsje Sandnes is maandag veroordeeld omdat ze een vrouw met een hoofddoek als klant weigerde. Ze kreeg boetes voor in totaal 10.000 kronen (1.568 euro) wegens discriminatie.

Malika Bayan, een moslima die een hidjab draagt, stapte in oktober het kapsalon van Merete Hodne binnen en vroeg er hoeveel het zou kosten om haar haar te laten kleuren. Hodne maande Bayan daarop aan om haar salon te verlaten en zei dat ze niemand zoals haar zou aanraken, zo blijkt uit Bayans getuigenis.

Omdat Hodne weigerde een boete te betalen, kwam de zaak uiteindelijk voor de rechtbank. Tijdens het proces liet Hodne optekenen dat het om een "politieke en geen religieuze zaak" ging en dat ze schrik had gekregen toen de vrouw met hoofddoek haar salon binnenwandelde. "Voor mij is de hidjab een totalitair en extremistisch symbool", luidde het.

Zaandam. En dan nu een Ander Turks Geluid

"Zongedroogde Rambo. Met je haakneus. Laat je snor staan als je vader! Met je lange haar van je zusje. Met je drie haartjes op je kk kin. Zwerver. Met je gouden tandjes. Die niet eens goud zijn. Zonde. Wollah, zonde. Zonde en schandelijk. Ik hoop dat jullie deze zien en mij gaan dreigen. Schandelijke mensen. Wat heb je bereikt toen je op die politieauto ging staan dan? Jullie zijn clowns. Straatclowns. Bassie en Adriaan Vomar klikhoer. Mensen zien je al van een kilometer aankomen. Eerst komt je neus om de hoek. HOODVLOG CLOWN FIGURANTEN!" - Dalton Sefa

:roflol:

Stiekeme VARA Homer

Terug
Naar boven