MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

@Poepiemonster

51356347_2109498319099484_2632641178071203840_n.jpg

Ja, daarom vraag ik of ze met doping, anabolen bedoelen want dan worden ze nu pas wakker?

Is Rico natural?

1.96m en 116kg +/- 12% vet, zonder specifieke hypertrofie training en alle partijen winnen tegen gebruikers...als ik dan een gokje moet wagen dan weet ik het wel.

klopt ,en het gaat/ging om veel centjes ,dus snoepen is wat mij betreft dan zeer logisch en acceptabel

En de kijkers willen gewoon de best mogelijke vechters tegen elkaar zien. Welke K-1 liefhebber boeide het in de jaren '90 '00 wat iemand gebruikte. Toen kwam Bob Sapp en hoorde je opeens "ja maar die gebruikt wel heeeeel veel :D"

En de kijkers willen gewoon de best mogelijke vechters tegen elkaar zien. Welke K-1 liefhebber boeide het in de jaren '90 '00 wat iemand gebruikte. Toen kwam Bob Sapp en hoorde je opeens "ja maar die gebruikt wel heeeeel veel :D"

Jerome Le Banner was ook zo'n mooi figuur :roflol:

Good point, maar hoezo komt hij dan wel door de tests?

Tja, hoe kwam Lance Armstrong door alle tests zonder ooit gepakt te zijn...zo zijn er tal van sporters te noemen die pas na vele jaren gepakt zijn en velen gewoon nooit, pakkans is gewoon erg klein en het risico meer dan waard.

Interessant, toch hoorde ik mensen in de gym zeggen dat die vechters die gebruiken maar watjes zijn :roflol:.

jij weet er wel erg veel van ,ben jij toevallig ook zo'n anabolen junkie :eyebrow:

Azerate heeft tot zijn 25e aan karate gedaan , kreeg op mijn 16e een strip turinabol met de boodschap : ''de test die de bond gebruikt geeft dit niet aan '' en ja heb wel wat kuurtjes achter de rug nadat de overstap naar de gym was gemaakt

Terug
Naar boven