- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
allesomvattende term in dit gevalJa, daarom vraag ik of ze met doping, anabolen bedoelen want dan worden ze nu pas wakker?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
allesomvattende term in dit gevalJa, daarom vraag ik of ze met doping, anabolen bedoelen want dan worden ze nu pas wakker?
Ja, daarom vraag ik of ze met doping, anabolen bedoelen want dan worden ze nu pas wakker?
Klopt, was vrij duidelijk maar gezien die korte periode die hij had om op het gevecht voor te bereiden lijkt me dit geen verrassing..deze 2 zijn zo stom geweest om gepakt te worden ,Badr was een wandelend reclamebord voor anabolen
Klopt, was vrij duidelijk maar gezien die korte periode die hij had om op het gevecht voor te bereiden lijkt me dit geen verrassing..
Waar is @nannan ?Mama Anuna De Wever stapt naar politie na doodsbedreigingen
verdwaald op weg naar spijkenisse
Ja, daarom vraag ik of ze met doping, anabolen bedoelen want dan worden ze nu pas wakker?
Is Rico natural?
Good point, maar hoezo komt hij dan wel door de tests?1.96m en 116kg +/- 12% vet, zonder specifieke hypertrofie training en alle partijen winnen tegen gebruikers...als ik dan een gokje moet wagen dan weet ik het wel.
klopt ,en het gaat/ging om veel centjes ,dus snoepen is wat mij betreft dan zeer logisch en acceptabel
"En de kijkers willen gewoon de best mogelijke vechters tegen elkaar zien. Welke K-1 liefhebber boeide het in de jaren '90 '00 wat iemand gebruikte. Toen kwam Bob Sapp en hoorde je opeens "ja maar die gebruikt wel heeeeel veel"

Good point, maar hoezo komt hij dan wel door de tests?
waarschijnlijk geen spul met lange detectie tijden , test gebruik kun je alleen aantonen door een ester aan te treffen ( wat ik heb begrepen althans )Good point, maar hoezo komt hij dan wel door de tests?
waarschijnlijk geen spul met lange detectie tijden , test gebruik kun je alleen aantonen door een ester aan te treffen ( wat ik heb begrepen althans )

jij weet er wel erg veel van ,ben jij toevallig ook zo'n anabolen junkie![]()
om klappen van Badr te krijgen hoef je alleen aanwezig te zijn in de horeca van Amsterdam ..zeg de volgende keer maar dat ze dat recht in Badr zijn gezicht moeten zeggen
Bezig met z'n boeken...
om klappen van Badr te krijgen hoef je alleen aanwezig te zijn in de horeca van Amsterdam ..