Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Hij zei ook dat hij beter is dan Tiësto. (of hetzelfde kan) Heb alleen de indruk dat die claim qua inkomsten niet opgaat.

Hij vind zich heel wat ja, maar hij (en heel veel van de "top DJ's") moet heel ver wegblijven van scratchen en mixen, zo moet het.

Hij zei ook dat hij beter is dan Tiësto.
Dat was hij ook decennia. Iedereen die hem weleens heeft meegemaakt in een club weet dat, hij kon dat echt goed. Is alleen afgegleden en/of blijven hangen. Zijn persoonlijkheid was nooit zo heel plezierig.

Ondertussen schijnen ze het in de VS over post birth abortion te hebben.

:scratch:

Cipier wordt vrouw

Ondertussen schijnen ze het in de VS over post birth abortion te hebben.

:scratch:
Speelt al een tijdje volgens mij.

O.a. discussie of de katholieke politicus die dat geen probleem vond geëxcommuniceerd zou moeten worden.

Ik vraag me dan af in hoeverre je dat nog kan oprekken, autisme blijkt vaak pas later, dagen, maanden, jaren, voor ze leerplichtig worden, want dan zijn ze niet meer van jou maar van de staat?

Tot op zekere hoogte vind ik een abortus in laatste drie maanden al bizar, maar wat moet je doen als je er dan achter komt dat het helemaal fout zit, ik weet het niet.

Blijkbaar is abortus tegenwoordig een voorbehoedsmiddel. Was aids maar een middel tegen dat soort mensen.
Bedoel je trouwens niet partial birth abortion? Wat eigenlijk een eufemisme is voor wat jij zei, net als abortion tot op zekere hoogte een soort van moord is.

Over niet de vraag willen beantwoorden en je eigen punt maar herhalen gesproken:

Ik zat een recente lezing te bekijken van Rubin en Peterson in Australië. Daarin liet Rubin iets vallen over het doorgeslagen abortus debat in de VS, omdat ze het nu over post birth abortion hebben. 'k Heb het geeneens willen opzoeken omdat de term alleen al degoutant is.

Ze hebben het nu echt over abortus van geboren babies. Desnoods reanimeren als het nodig is. Dan rustig kijken en discussiëren of het kindje ge-euthaniseert zal worden.

is om organen te oogsten

Bedoel je trouwens niet partial birth abortion? Wat eigenlijk een eufemisme is voor wat jij zei, net als abortion tot op zekere hoogte een soort van moord is.

Over niet de vraag willen beantwoorden en je eigen punt maar herhalen gesproken:

Vrouwen die zo kijken en praten moet je ook niet mee in discussie gaan. Je moet ze hoogstens zwaffelen.

Waarom zijn jullie zo pervers in het bijzijn van een dame?

Ze hebben het nu echt over abortus van geboren babies. Desnoods reanimeren als het nodig is. Dan rustig kijken en discussiëren of het kindje ge-euthaniseert zal worden.

is om organen te oogsten
Gaat trouwens wel om gefaalde aborties die nu medical support moeten krijgen als ze er toch levend uit komen. Vinden planned parenthood en sommige artsen nogal vervelend. Alles moet wijken om de keuze mogelijk te maken. Heel wierd.

Als je kijkt naar de rationele afweging die door de US Supreme Court is gemaakt in Roe v. Wade (en andere landen ook hanteren) en hoe het rond week 20-24 begint te gaan om het kapot knijpen en uit elkaar trekken van een als babietje gevormde fetus moet je toch ergens de grens trekken waar het niet meer 'her choice' is.

Laatst bewerkt:
Alles onder de 26-28 weken moet je niet aan willen beginnen. Eigenlijk vind ik <34 weken maar je moet uitkijken met wat je roept (en tegen wie).

Terug
Naar boven