AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Video: Laffe jager besluipt slapende leeuw en schiet beest dood
Onmenselijk, niet te begrijpen en een laffe daad. Het zijn maar een paar van de reacties die een verschrikkelijke video op Twitter uitlokt. Op de beelden is te zien hoe een jager een slapende leeuw besluipt om het dier niet veel later koelbloedig te doden. Daarna krijgt de man felicitaties van een persoon die zijn mentor lijkt te zijn. Het aantal leeuwen op het Afrikaanse continent is de afgelopen jaren fel achteruitgegaan. Waar er 100 jaar geleden nog 200.000 waren, zijn het er nu nog 23.000. Volgens National Geographic zal de leeuw tegen 2050 uitgestorven zijn in Afrika.
Mocht ik maar op die twee mannen jagen. :(

:treuren:

Wat haat ik mensen die op dieren jagen met geweren :( Wees een vent en ga dat beest dan met je bare knuckles te lijf :mad:

ik ben eens op de vuist gegaan met een strontvlieg , geeft best rotzooi :P
5eSZ4nx.jpg

Gezin razend nadat ze ontdekken dat nieuw huis naast homo-seksplek ligt
Kim en Alex Duim dachten dat ze in september vorig jaar hun droomhuis hadden gekocht. Maar dat lijkt nu toch anders te liggen. Hun nieuwe huis ligt lang een homo-ontmoetingsplek.

“Ik was in shock, maar dacht dat het misschien iets eenmaligs was”, zegt Kim tegen de Nederlandse zender RTL Nieuws. Maar een dag later zag ze zes mannen in de bosjes langs haar huis seksuele handelingen uitvoeren. “Ik kwam erachter dat het elke dag gebeurt. ’s Ochtends, ’s middags, ’s avonds, het gaat maar door.” Het huis van Kim en Alex staat langs de A7 in Benningbroek. Haar kinderen zien vaak korte ontmoetingen van mannen op het stukje land vlak naast een parkeerplaats.”Vaak zijn ze boven aan het spelen en dan zien ze het. Die van negen let er ook heel erg op. Dan zegt ze: ’Mama, ze zijn er weer!’ Ze raakt er heel erg door van slag.”

De politie bellen heeft volgens Kim niet veel zin. De mannen zijn vaak al weg tegen dat de agenten ter plaatse zijn. Al begrijpt ze wel dat er geen haast achter zit voor de politie. “Maar ik kan mijn kinderen niet eens in de tuin laten spelen omdat ik een lage heg heb. Ik word er zo verdrietig van”, vertelt ze. „Mijn kinderen stellen vragen over dingen die ze helemaal niet horen te weten.”

Kim probeert de mannen zelf ook te confronteren. “We lopen erheen en geven aan dat er kinderen wonen, maar het lijkt ze niks uit te maken. Ze gaan gewoon door, ook als je roept.”
:roflol:

• Like
Waarderingen: mat
Mooi mogelijkheid om deze mannen te chanteren, ik zie geen probleem eigenlijk.

De omstreden Britse shariageleerde Haitham al-Haddad heeft „heimelijk” lessen verzorgd op het Cornelius Haga Lyceum in Amsterdam, meldt NRC. Ook zouden andere radicale islamitische voormannen betrokken zijn bij de school en zou de schoolleiding een Tsjetsjeense terreurbeweging hebben gefinancierd.
Dat staat in een vertrouwelijk ambtsbericht dat inlichtingendienst AIVD in januari 2019 aan de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema heeft gestuurd. Het ambtsbericht, ingezien door de krant, vormt de informatie op basis waarvan Halsema twee weken geleden haar „ernstige zorgen” over de islamitische middelbare school uitte en het bestuur verzocht op te stappen.
Femke uit ernstige zorgen. Femke heeft verzocht. Femke vraagt. Allemachtig Femke.

Hoofddoeken uit solidariteit. :emo: Wie verzint zoiets.

Er is niks mis met een hoofddoek, wel de reden waarom deze daar op de foto gedragen wordt. Dat hebben ze toch maar mooi voor elkaar, dat een hoofddoek met hun geloof geassocieerd wordt...

girl-headscarf-26071986.jpg

#neverforget

Terug
Naar boven