XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Draadje(s). Wie schrijft dergelijke scripts.

Die chauffeur is ook lekker bezig moet ik zeggen.

Buitenwipper houdt CD&V-jongerenvoorzitter Sammy Mahdi tegen aan deur discotheek: “Het went nooit”
Het moest voor Sammy Mahdi (30) zondagavond een feestje worden. De jongerenvoorzitter van CD&V trok met enkele vrienden naar een discotheek in de provincie Antwerpen, om te vieren dat ze met hun zaalvoetbalploeg kampioen waren geworden. “We waren met acht teamgenoten, van wie ik de enige met een exotisch kleurtje was”, zegt Mahdi. “De buitenwipper liet mijn vrienden gewoon binnengaan. Enkel aan mij vroeg hij een identiteitskaart.”

Mahdi is de zoon van een Belgische moeder en Irakese vader. “Toen ik jonger was, heb ik het vaak meegemaakt dat ik een discotheek niet binnen mocht”, zegt hij. “Ik heb het op een bepaald moment zelfs opgegeven. Nadat ik eens een nieuwjaarsnacht buiten had gevierd, ben ik gestopt met naar discotheken gaan. De jongste jaren ga ik sowieso minder op stap. Maar het went nooit.”

Uit de reacties die Mahdi nu op sociale media krijgt, blijkt dat hij niet de enige is. “Ik had het bericht op Twitter gezet, en sommigen lieten me weten dat ze dat elke week meemaken. Ik kreeg ook de omgekeerde reactie, van mensen die dat normaal vinden omdat er meer kans is dat allochtonen voor overlast zorgen.”

Maar zelfs dat kreeg hij niet als reden. “Toen ik vroeg waarom hij mijn identiteitskaart nodig had, antwoordde hij bot: “Omdat ik het zeg”. Ik wilde de sfeer niet verpesten en heb mijn identiteitskaart gegeven. Hij bekeek die nauwelijks en liet me doorgaan. Als de buitenwipper bijvoorbeeld had gezegd dat er recent problemen waren geweest, dan had ik tenminste een antwoord gehad. Maar dit kan alleen maar als intimidatie bedoeld zijn.”
tenor.gif

Video: dit is wat buschauffeurs op lijn 73 in Ter Apel meemaken (Let op: schokkende beelden, kan zorgen voor enorme zetelstijging FvD.)
'Racist!' 'Call the police!' Gestomp op de ruiten van de bus. Een passagier op de busverbinding op Lijn 73 tussen Ter Apel en Emmen heeft een aanvaring gefilmd tussen vier jongemannen en twee toezichthouders.
Op de buslijn zijn regelmatig problemen met lastige asielzoekers die afkomstig zijn uit veilige landen. Op de beelden is te zien dat de jongemannen, van wie één een vervoerbewijs lijkt te hebben, alle vier met de bus mee willen. De stewards laten dat niet toe, waarna een worsteling ontstaat.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/207676/Video-dit-is-wat-buschauffeurs-op-lijn-73-in-Ter-Apel-meemaken
Dit is niet veel extremer dan wat er dagelijks gebeurt
Michel van der Mark - Qbuzz

Oe ze hebben wel geluk gehad man.........hij traint wel bij de BF!!! :eek:

Video: dit is wat buschauffeurs op lijn 73 in Ter Apel meemaken (Let op: schokkende beelden, kan zorgen voor enorme zetelstijging FvD.)

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/207676/Video-dit-is-wat-buschauffeurs-op-lijn-73-in-Ter-Apel-meemaken

Ik wordt echt gek van die fucking buitenlanders met hun racist bullshit. Mijn maat is ook buschauffeur op die route af en toe en hij wordt ook helemaal gek van die lui.
Ze kregen toch een privé bus dacht ik door dit soort taferelen? Eigenlijk zou je ze helemaal geen service meer moeten verlenen dat verdienen ze niet. Het enige wat die mensen kunnen is zielig doen anderen belagen beledigen en wanneer iemand er wat van zegt dan zijn hun racisten. Dit gaat nog wel een keer helemaal uit de hand lopen en dan zijn wij die blanke racisten weer.

Ze doodslaan wanneer ze zich zo gedragen is de enige oplossing.
Dat wij ons als volk zo laten behandelen door mentaal geretardeerde buitenlanders, kennen wij dan echt helemaal geen trots meer? Vroegah werden ze gelijk opgeknoopt aan de hoogste boom.

Geweld is de enige taal die ze snappen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven