- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Lol ja ik zag het
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol ja ik zag het
Lol ja ik zie het.
nee ik zag het al eerder
your fakenews !!Ik ben anti Trump, omdat hij een idioot is die feiten verdraaid op een kinderlijke manier. Dus dan krijg je het label links, maar ik ben rechts.![]()

Ze hadden om die gasten echt tegen de schenen te schoppen op die luidspreker de tarrant playlist moeten afspelen
Snap die gasten ook echt totaal niet, ze laten nu toch gewoon zien aan heel Nederland dat deze cultuur hier niet past? Als ze het nou gewoon negeren en niet altijd die sensatie opzoeken![]()
Ze laten zien dat ze kunnen doen wat ze willen. Of die cultuur hier past of dat Nederlanders dat hier willen doet er niet toe. Gaan er toch niks tegen doen.Snap die gasten ook echt totaal niet, ze laten nu toch gewoon zien aan heel Nederland dat deze cultuur hier niet past? Als ze het nou gewoon negeren en niet altijd die sensatie opzoeken![]()
En het feit dat er vrijwel niks tegen gedaan wordt versterkt alleen maar die gevoelens bij hen.Ze laten zien dat ze kunnen doen wat ze willen. Of die cultuur hier past of dat Nederlanders dat hier willen doet er niet toe. Gaan er toch niks tegen doen.

Jij!
Als ik naast zn moeder moet slapen begin ik ook al om 11 uur sochtends met drinken

Valt mee hoor. Ben nog geen één keer dronken geweest. En je moet goed blijven drinken zeggen ze met dit weer.