Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Ik ben niet rechts. Ik ben niet links. Maar ik ben rechtdoorzee.

Ekte ekte lol..

IMG-20190527-WA0077.jpeg

Ze hadden om die gasten echt tegen de schenen te schoppen op die luidspreker de tarrant playlist moeten afspelen

Snap die gasten ook echt totaal niet, ze laten nu toch gewoon zien aan heel Nederland dat deze cultuur hier niet past? Als ze het nou gewoon negeren en niet altijd die sensatie opzoeken :(

Ze hadden om die gasten echt tegen de schenen te schoppen op die luidspreker de tarrant playlist moeten afspelen

Snap die gasten ook echt totaal niet, ze laten nu toch gewoon zien aan heel Nederland dat deze cultuur hier niet past? Als ze het nou gewoon negeren en niet altijd die sensatie opzoeken :(

Als ze nou gewoon massaal harakiri zouden plegen... dat zou pas een oplossing zijn.

Ze laten zien dat ze kunnen doen wat ze willen. Of die cultuur hier past of dat Nederlanders dat hier willen doet er niet toe. Gaan er toch niks tegen doen.

Ik alleen als ik er op moet. :D

• Like
Waarderingen: mat
Over bier gesproken ik zit zonder ff naar de winkels.

Terug
Naar boven