XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Groot geworden door de muscle meat!

Ik had gehoord dat hij bij Jinek was gisteren, iemand gezien?

Dus hij drinkt extra veel water voor het slapen gaan zodat hij rond 03.00 wakker wordt om te pissen en hij gelijk nog een maaltijd naar binnen kan werken? :roflol: Lijkt mij een aardige kerel en gun hem het allerbeste en dat hij zijn dromen mag vervullen. Maar 6400kcal propte ik gewoon naar binnen overdag. Is toch niet heel bijzonder? Al ben ik blij dat ik nu rond de helft zit.

Dus hij drinkt extra veel water voor het slapen gaan zodat hij rond 03.00 wakker wordt om te pissen en hij gelijk nog een maaltijd naar binnen kan werken? :roflol: Lijkt mij een aardige kerel en gun hem het allerbeste en dat hij zijn dromen mag vervullen. Maar 6400kcal propte ik gewoon naar binnen overdag. Is toch niet heel bijzonder?
Ik ga hem vanavond kijken als ik klaar ben met werken, wordt er wel gezegd wat de maaltijd 's nachts is

Ik ga hem vanavond kijken als ik klaar ben met werken, wordt er wel gezegd wat de maaltijd 's nachts is
Niet in het twitter fragment. Wel dat hij 7 maaltijden per dag tot zich neemt waarvan de laatste dus rond 03.00 is. Zal wel heel "clean" voedsel zijn waarbij het 'm niet lukt om het in 5 maaltijden weg te krijgen. Of hij denkt dat er anders te lang tijd tussen de laatste en de eerste maaltijd zit. Hoe dan ook, het werkt kennelijk voor hem. Wat niet betekent dat andere manieren niet en/of minder kunnen werken.

Terug
Naar boven