- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Druk jij de pisbuis wel helemaal leeg na het urinere??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Druk jij de pisbuis wel helemaal leeg na het urinere??
Nee, heb graag wat druppels in m'n slipje.Druk jij de pisbuis wel helemaal leeg na het urinere??
Ik mag graag genieten van dat vissig luchtje
Dat het tijd is voor je medicatie?
Nou nee
Ik mag graag genieten van dat vissig luchtje
Die kleine geneugten nietwaar??
Weet jij waar ik nu net aan moest denken?
Neen neen augurken zijn net krokodillen
Lijkt mij een aardige kerel en gun hem het allerbeste en dat hij zijn dromen mag vervullen. Maar 6400kcal propte ik gewoon naar binnen overdag. Is toch niet heel bijzonder? Al ben ik blij dat ik nu rond de helft zit.Ik ga hem vanavond kijken als ik klaar ben met werken, wordt er wel gezegd wat de maaltijd 's nachts isDus hij drinkt extra veel water voor het slapen gaan zodat hij rond 03.00 wakker wordt om te pissen en hij gelijk nog een maaltijd naar binnen kan werken?Lijkt mij een aardige kerel en gun hem het allerbeste en dat hij zijn dromen mag vervullen. Maar 6400kcal propte ik gewoon naar binnen overdag. Is toch niet heel bijzonder?
Niet in het twitter fragment. Wel dat hij 7 maaltijden per dag tot zich neemt waarvan de laatste dus rond 03.00 is. Zal wel heel "clean" voedsel zijn waarbij het 'm niet lukt om het in 5 maaltijden weg te krijgen. Of hij denkt dat er anders te lang tijd tussen de laatste en de eerste maaltijd zit. Hoe dan ook, het werkt kennelijk voor hem. Wat niet betekent dat andere manieren niet en/of minder kunnen werken.Ik ga hem vanavond kijken als ik klaar ben met werken, wordt er wel gezegd wat de maaltijd 's nachts is
Ik ben benieuwd wat die laatste is dan want als het aan mij lag nam ik die voor het slapenNiet in het twitter fragment. Wel dat hij 7 maaltijden per dag tot zich neemt waarvan de laatste dus rond 03.00 is.

https://www.vkmag.com/magazine/wow_deze_snuiters_hebben_waarschijnlijk_mix_van_flakka_ghb_en_keta_op
Hahahaha die gast in het groen, te hijgen als een hond![]()
gemiddelde avond als @ThuggishRuggish los gaathttps://www.vkmag.com/magazine/wow_deze_snuiters_hebben_waarschijnlijk_mix_van_flakka_ghb_en_keta_op
Hahahaha die gast in het groen, te hijgen als een hond![]()
ad hominem?