XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Hallo Jumbo! (deuntje Ghostbusters)

En dan krijgt die doos juist corona.

Mensen zonder verantwoordelijkheidsgevoel, mede het gevolg van de individualisering van de samenleving.

1584658477557.jpg

1584658413783.jpg

1584658757454.jpg

Van Adil zijn veel foto’s gevonden waarop hij poseert met wapens. Dat hoort erbij, legt hij uit aan de voorzitter. “Mevrouw, ik ben crimineel. Dan ga je niet met een baby op de foto.”

Op de vraag wat hij moest met een bivakmuts verzucht hij dat dat vragen naar de bekende weg is, want “ik ben crimineel, een boef. Dan heb je een bivakmuts.”

Het is maar goed dat er een scheidingswand zit tussen de zaal en de publieke tribune. Tijdens het verhaal van de agenten wordt gegrinnikt en ‘kakkerlakken’ gesist.

mocro IQ 85 logica :roflol:

Van Adil zijn veel foto’s gevonden waarop hij poseert met wapens. Dat hoort erbij, legt hij uit aan de voorzitter. “Mevrouw, ik ben crimineel. Dan ga je niet met een baby op de foto.”

Op de vraag wat hij moest met een bivakmuts verzucht hij dat dat vragen naar de bekende weg is, want “ik ben crimineel, een boef. Dan heb je een bivakmuts.”

Het is maar goed dat er een scheidingswand zit tussen de zaal en de publieke tribune. Tijdens het verhaal van de agenten wordt gegrinnikt en ‘kakkerlakken’ gesist.

mocro IQ 85 logica :roflol:
Is een eerlijk beroep, wat moeten die apen anders? Ik heb nog nooit een crimineel een volzin zien maken, laat staan iets toegevoegd aan de maatschappij.

Terug
Naar boven