- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zonder verantwoordelijkheidsgevoel, mede het gevolg van de individualisering van de samenleving.
Kan, deze tweet ging specifiek over NL.

![]()
Dankbaar Syrisch stel noemt baby Willem-Alexander
Willem-Alexander Kaymoz werd dinsdag om 09.03 uur geboren in Harderwijk. "Op deze manier wil ik zeggen: dank je wel Nederland", zegt de vader.nos.nl
Zou hem zelf Bashar noemen![]()
sharp,very sharpDit was mijn topic idioot. Met je benzo's.
Ik ben gestopt.

Ja door dit soort acties.
Doe is normaal tegen Armi.

Is een eerlijk beroep, wat moeten die apen anders? Ik heb nog nooit een crimineel een volzin zien maken, laat staan iets toegevoegd aan de maatschappij.Van Adil zijn veel foto’s gevonden waarop hij poseert met wapens. Dat hoort erbij, legt hij uit aan de voorzitter. “Mevrouw, ik ben crimineel. Dan ga je niet met een baby op de foto.”
Op de vraag wat hij moest met een bivakmuts verzucht hij dat dat vragen naar de bekende weg is, want “ik ben crimineel, een boef. Dan heb je een bivakmuts.”
Het is maar goed dat er een scheidingswand zit tussen de zaal en de publieke tribune. Tijdens het verhaal van de agenten wordt gegrinnikt en ‘kakkerlakken’ gesist.
mocro IQ 85 logica![]()