fikky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ben hier wel lichtelijk in doorgeslagen ja. Verzamel nu +- 3 jaar en wordt steeds meer tevreden over m’n collectie (limited releases e.d.)
Haha ben hier wel lichtelijk in doorgeslagen ja. Verzamel nu +- 3 jaar en wordt steeds meer tevreden over m’n collectie (limited releases e.d.)

Haha, de voorste paartjes zijn gewoon wat versleten en verder ook niet zo bijzonder. De wat specialere schoenen worden allemaal prima verzorgt met Crep Protect en SneakersErVerzorg je schoenen eens wat beter
Ik vind dat ik de mijne al aftrap maar jij spant de kroon haha
Haha, de voorste paartjes zijn gewoon wat versleten en verder ook niet zo bijzonder. De wat specialere schoenen worden allemaal prima verzorgt met Crep Protect en SneakersEr

Weet ik, doe ik de volgende x ook. Jaar terug op een uk site waren ze 3 halen 1 betalen dus maar gelijk 6 gekocht dus kan nog evenCrep Protect is erg overpriced. Je kan bij de action van die €1 flesjes halen die exact dezelfde werking hebben en het materiaal niet aantasten
Waterproof Spray Textiel coating | Action.com