MuscleMeat

Het zou verboden moeten worden

porterhouse

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Wat zou voor jouw verboden moeten worden:D

welke oefening heb je echt een hekel aan?

Vertel hier waarom.

• Topic Starter Topic Starter
Heb momenteel een grote hekel aan Cardio.

Ik word een dagje ouder en merk dat ik meer cardio moet doen om onder de 15% te blijven.

Bah.

Ook Cardio hoort er bij ouwe :D

Ik moet eerlijk zeggen, nu het wat warmer gaat worden ik ook minder trek heb om te staan zweten op de crosstrainer.

De SniperX press.

Er is eigenlijk geen oefening waar ik tegenopkijk

oke soms de squat (A)

Neck press, optrekken, lunges, wrist curls, donkey calf raises.

Sinds een paar dagen doen preacher curls flink pijn in mijn linker arm, bij de dokter geweest en volgens hem zou het zo over zijn maar het blijft maar buiten proporties branden.. ook bij oefeningen waarbij ik normaal niet erg veel last heb van spierpijn als ik flink wat preachers heb gedaan, zoals bijvoorbeeld lat pully's.

stop dan gewoon met preacher curls, ik kan ze ook niet.

cardio
bestaan er wel mensen die cardio leuk vinden ?

powerplates

nuff said

Buikoefeningen... daarom doe ik ze ook nooit.

buik oefeningen idd en indoor cardio... beide zijn zooooooooooooo suf!

buik, te saai

buik idd , ik train ze af en toe een minuutje of 10 :P.

Cardio , met momenten de laatste tijd heb ik er minder zin in , maar soms loop ik me wel graag kapot; Gaat ook beter zijn als die stomme hooikoortsperiode voorbij is.

bicepcurls tbh, ik moet ze toch altijd een paar keer doen na mijn rug compound maar ja ...
Heb er gewoon een hekel aan gekregen omdat zoveel mensen er op cheaten en altijd willen vergelijken met je terwijl ze toch cheaten (of voor hun compound doen etc..)
Zodoende vind ik het een k*toef geworden :p

bankdrukken, powerplates, buik, kuit, cardio, alles van lessmills

bicepcurls tbh, ik moet ze toch altijd een paar keer doen na mijn rug compound maar ja ...
Heb er gewoon een hekel aan gekregen omdat zoveel mensen er op cheaten en altijd willen vergelijken met je terwijl ze toch cheaten (of voor hun compound doen etc..)
Zodoende vind ik het een k*toef geworden :p

opmerkelijk hoe het gedrag van derden jouw mening tav deze oefeningen verandert...

Terug
Naar boven