MuscleMeat

Hetgeen waarop we een beetje vooruit gingen pakken ze glashard van je af.

  • Topic starter Yzord
  • Startdatum
  • Reacties 81
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Wat een mooi nieuws was dat, maanden geleden. De energierekening ging omlaag..eindelijk. Dit zou ons een paar tientjes in het jaar schelen. En dat bracht die teringlijers in den haag op een idee:

Door een hogere ecotax gaat de energierekening van een gemiddeld huishouden volgend jaar tussen de tien en twintig euro omhoog. Dit zou blijken uit nog vertrouwelijke stukken van het Ministerie van VROM, zo meldt de NOS.

Nederland moet beter met energie omgaan: het kabinet wil dat we elk jaar twee procent op energie besparen. Bovendien moet over dertien jaar, in 2020, twintig procent van alle energie duurzaam zijn opgewekt.

Een van de doelen om dat te bereiken is een subsidie op zonnepanelen, die eerder was afgeschaft maar nu voor particulieren weer terugkeert. VROM overweegt nog op een extra belasting voor lawaaiige brommers.

Eerder lekte al uit dat de belastingen op vliegtickets en diesel omhoog gaan. Op Prinsjesdag worden alle maatregelen bekend.

Het is gewoon letterlijk niet meer te geloven in wat voor een achterlijk k*tland we momenteel leven. Moslims, neem het aub over!!!
 
hou je hart maar vast op prinsjesdag yzord



maar goed 10-20 euro is dat over een heel jaar bezien? dat valt mee toch?
 
Rare is altijd dat ze zeggen gemiddeld huishouden, maar daar behoor ik en mijn kennissen kring dan blijkbaar nooit bij :)
 
Gaat mij niet om die 20 euro...gaat mij om het bedrag die je jaarlijks extra mag betalen door al die maatregelen, want het blijft niet bij 20 euro.

Ik hoor die stink bakellende het nog zo mooi zeggen: na het zuur komt het zoet...maar dat was wel voor de verkiezingen. Meneer de christelijke mongool heeft de buit weer binnen en ole...we gaan vrolijk verder met het jatten van iedereen.

Maar wel zogenaamd door een onafhankelijk bureau (:rolleyes:) laten bepalen dat ministers er 30% er bovenop moeten verdienen. Die opdracht is zeker net zo vergeven als alle andere opdrachten. Aan het eerste de beste vriendje.
 
Wat een mooi nieuws was dat, maanden geleden. De energierekening ging omlaag..eindelijk. Dit zou ons een paar tientjes in het jaar schelen. En dat bracht die teringlijers in den haag op een idee:



Het is gewoon letterlijk niet meer te geloven in wat voor een achterlijk k*tland we momenteel leven. Moslims, neem het aub over!!!

Met plezier :D:D:D:D:D
 
Ja moslims ja...degene die vredelievend over deze wereld denken. Gene omhooggeschoten mennekes met bomvolle rugzakken die een kindertehuis opblazen..
 
Je zoekt het echt zelf he
Maar ik ga er niet op in, praat maar lekker tegen een muur aan
 
Maar goed, volgend jaar ga ik sjoemelen met mijn gas meter stand. Pleurt maar een eind op.
 
Dat wordt volgend jaar 10 biertjes minder drinken! :eek:
 
Je zoekt het echt zelf he
Maar ik ga er niet op in, praat maar lekker tegen een muur aan

Reageer dan ook niet en ga dan weg uit dit topic. Altijd als het woord moslims valt voel je je aangesproken, maar wel elk weekedn aan de zuip zitten, roken en achter de vrouwen aan.

tss
 
Haha natuurlijk yzord, dat weet jij allemaal van mij en heb je op camera staan omdat je me 24/7 volgt:roflol:
 
Nederland he! Het land van de oneindigende mogelijkheden!:D
 
Haha natuurlijk yzord, dat weet jij allemaal van mij en heb je op camera staan omdat je me 24/7 volgt:roflol:

Nee omdat je zo achterlijk voorspelbaar bent. En nu ontopic
 
Ontopic:
Ik vind het goed die ecotax, laat iig merken dat de regering echt bezig is met het milieu
Aangezien de natuur 1/10 van de koran beslaat vind ik dit een goeie ontwikkeling
Waar moet het anders heen, amerikaans of chineze milieu vervuilingspraktijken
 
Kijk eens aan, een serieus antwoord....daar krijg je een keer karma voor.
 
Ontopic:
Ik vind het goed die ecotax, laat iig merken dat de regering echt bezig is met het milieu
Aangezien de natuur 1/10 van de koran beslaat vind ik dit een goeie ontwikkeling
Waar moet het anders heen, amerikaans of chineze milieu vervuilingspraktijken

ja inderdaad mee eens, ik betwijfel alleen of het de regering echt te doen is om het milieu though.:D
 
Volgens mij zien ze in Den Haag weer een uitgelezen kans om de schatkist bij te vullen en wel voor de goede zaak eh:rolleyes: Neemt niet weg dat ik het goed vind dat milieubeleid eindelijk eens op de agenda staat, maar ik geloof er geen ruk van dat deze maatregelen ook maar iets uit gaan halen.

Beetje zelfde verhaal als met alcohol, roken etc.
 
En zo word alles stiekem aan opgehoogd..
 
Back
Naar boven