Geoffke
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben,
De groeten aan iedereen,
Geoff
De groeten aan iedereen,
Geoff
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geoffke zei:Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben,
De groeten aan iedereen,
Geoff

Geoffke zei:En ik moet zeggen, ik voel me veel beter nu ik 15kilo minder weeg.

Esperantisto zei:Geweldig Geoffke, dat is goed om te horen.
Maar ja, ik ken dan ook een ex-BB/PL-er die druk bezig is massa te verliezen omdat hij volgend jaar aan een triathlon wil gaan meedoen.
Hij zei me dat al die massa aan zijn benen (ik hoop nog een foto op te kunnen duikelen van hem, helaas alleen bovenlijf) hem belette normaal te lopen en dat hij van de AS psychisch gestoord raakte.
Hij geniet nu met volle teugen van het leven...
Ik bedoel maar... sorry als ik nu wat mensen op tenen getrapt heb, dat was niet de bedoeling.
Wil alleen maar zeggen dat het in mijn ogen beter is te proberen naturel met goede voeding en uitgekiende training een voor jouw lijf optimale kracht en grootte te bereiken, waar je gezond bij kunt blijven.
Groetjes
Espi

dandyman zei:mooie doelstelling kerel, gezond zijn is toch t belangrijkste he. en nu wel weer volhouden he,
misshcien dat je je lichaam wat je vroeger voor ogen hebt wel weer op je netvlies komt en dus toch weer ervoor wilt gaan
@admin
zat ook te denken om min een maand te stoppen om te kijken hoe ik daar p ga reageren maar kan t gewoon niet![]()
Geoffke zei:Een hele maand stoppen lijkt me te veel van het goede.
Maar een maand "rustig" trainen, dus met lichter gewicht, ...
Dat kan wonderen doen.
dandyman zei:ja, maar ook vanwege school is t misshcien verstandig en zodoende ook ff kijken hoedat ik erop reageer. maar weet toch van mezelf dat ik dat niet vol ga houden