XXL Nutrition

Hey mannen

bbijzer

Novice
Waardering
0
Hey mannen,

wat vinden jullie van deze 2e kuur:

6 weken:

35 mg. dianabol elke dag
50 mg. winstrol om de dag
200 mg. Deca per week

alvast bedankt!

Kan ik die dianabol ook vervangen voor sustanon?

Laatst bewerkt:
Zwaar ruk.

• Topic Starter Topic Starter
zeg er dan ook bij waarom?

wat is eigenlijk je doel

- droge massa met zo weinig mogelijk extra vocht en vet
- anti catabole stack tijdens voorbereiding of cut
- massa zonder beperking

persoonlijk vind ik alledrie de middelen vrij slecht, laat staan de combinatie.

Dianabol is een middel dat tijdelijk veel kracht en gewicht geeft, en daar blijft het dan ook bij
Winstrol, aardig op het einde van een kuur, of icm een ander middel dat meer potentie heeft, maar op zich vrij duur voor wat het biedt. Je kan het gebruiken, maar dan zou ik beperken tot 4 weken en niet in combinatie met dianabol vanwege de giftigheid en tegengestelde werking.
Deca, een middel dat anabool kan zijn icm testosteron, maar IMO best kan vervagen worden met boldenone voor minder winst van vocht en vet.
Als je deca wil gebruiken dan zou ik daarmee wachten tot een derde kuur en als je goed weet hoe je ermee moet omgaan. Want er zijn toch heel wat nadelen aan.

Komt erop neer dat ik heel deze kuur niet zo zie zitten, dosis, duur, middelen zou ik anders doen. Er is ook geen enkele verwijzing naar nakuur of preventie voor nevenwerkingen.

Omdat dit een zeer ondoordacht schema is...
MrJ komt straks wel met wat linkjes waarschijnlijk!

die Big T begint zo ondertussen als onze oude vertrouwde TylW te klinken.... :D

hij heb wel gelijk bro, deze kuur is waardeloos, wees eens wat specifieker en duidelijker in je post, wa zijn je doelen, wat is kuurervaring en waarom heb je voor deze middellen gekozen, waarom 6 weken ?

groetjes

Heren, heren, heren toch!

Zo slecht is die kuur nu ook weer niet!

DBol en Deca vullen elkaar goed aan. En Winstrol kan in deze ook geen kwaad maar zal in deze niet zoveel toegevoegde waarde hebben.

Als je de uitloop van Deca na de 6 weken opvangt dan kan deze kuur geen kwaad.

Roy zei:
Omdat dit een zeer ondoordacht schema is...
MrJ komt straks wel met wat linkjes waarschijnlijk!

Welke linkjes? :cool:

Ik denk dat Big_Big T al eea heeft duidelijk gemaakt. Ik bewaar ze voor volgende keer. ;)

Elmo zei:

DBol en Deca vullen elkaar goed aan. En Winstrol kan in deze ook geen kwaad maar zal in deze niet zoveel toegevoegde waarde hebben.

je moet alleen uitkijken dat je geen gezondheidsproblemen gaat krijgen door de grote hoeveelheid vocht die je vast gaat houden.

Yep, hoog bloedvolume --> hoge bloedruk ed.

bbijzer zei:
Hey mannen,

wat vinden jullie van deze 2e kuur:

6 weken:

35 mg. dianabol elke dag
50 mg. winstrol om de dag
200 mg. Deca per week

alvast bedankt!

Kan ik die dianabol ook vervangen voor sustanon?
6 wkn deca heeft geen nut IMO.
35mg D-Boll is veel te hoog.
50mg winny kan maar nog niet nodig!

zou dit aan houden:

week 1 t/m 4 25mg D-Boll
week 1 t/m 10 200mg deca
week 1 t/m 10 250mg testo

Das meer dan genoeg denk ik (ik weet je stat's ook niet!!)

En een nakuurtje met nolva en clomid

Elmo zei:

Dat is jouw mening, ik zeg dat het veel beter kan. Om maar een voorbeeld te geven: deca gebruik je toch 8 weken, het werkt pas laat met de lange ester.
dbol en winstrol geen kwaad kunnen bah... winstrol is heel nadelig voor cholesterol in de lever en beide middelen geven je lever daarbij nog eens klappen, dus zo zeker zou ik daar nog niet van zijn.

Soulreaver zei:
je moet alleen uitkijken dat je geen gezondheidsproblemen gaat krijgen door de grote hoeveelheid vocht die je vast gaat houden.
Precies. Ik kende 1 gast in onze gym die tijdens een dbol/deca cycle gewoon een halve cm vocht onder de huid had. Als je op de huid drukte zat er een put in van het vocht. Mocht van de dokter direct stoppen met kuren omdat zijn bloeddruk ook gevaarlijk hoog was.

MrJ zei:
Yep, hoog bloedvolume --> hoge bloedruk ed.

Hoge bloeddruk is onnodig en net als jouw linkjes moet ik hetvolgende toch ff
kwijt :

LiquiDex - Arimidex

Price: $60.00

30ml @ 1mg/ml

of

LiquiFem - Femera (Letrozole)

Price: $55.00

30ml @ 2.5mg/ml

Dit zijn producten bestemt voor research en daarom niet illegaal in de USA :D .

Femara is de meeste effectieve oestrogeenblokker en zorgt voor een 27% hogere IGF-1 afgifte. En passant voorkom je vochtretentie, hoge bloeddruk, vetafzetting door oestrogeen, bitchtits door aromatisering van AAS (ex Deca. Anadrol) en je vergemakkelijkt je nakuur.

Dat moest ik ff kwijt, pfff dat lucht op :)

Arimidex + winstrol = desastreuze cholesterol

en nogmaals, dbol haalt meeste van de winst uit vocht dus dan laat je het beter staan imo.

waarom niet gewoon eenvoudig maken

1-10 boldenone
1-10 test enth

geen pakken vocht, goede kracht en massa winst en, relatief gezond

Elmo zei:
Hoge bloeddruk is onnodig en net als jouw linkjes moet ik hetvolgende toch ff
kwijt :

LiquiDex - Arimidex

Price: $60.00

30ml @ 1mg/ml

of

LiquiFem - Femera (Letrozole)

Price: $55.00

30ml @ 2.5mg/ml

Dit zijn producten bestemt voor research en daarom niet illegaal in de USA :D .

Femara is de meeste effectieve oestrogeenblokker en zorgt voor een 27% hogere IGF-1 afgifte. En passant voorkom je vochtretentie, hoge bloeddruk, vetafzetting door oestrogeen, bitchtits door aromatisering van AAS (ex Deca. Anadrol) en je vergemakkelijkt je nakuur.

Dat moest ik ff kwijt, pfff dat lucht op :)

denk je dat de gemiddelde gebruiker voor een dboll-deca kuur zoveel moeite en geld gaat steken in het importeren van middelen die in amerika welliswaar legaal zijn maar in nederland niet. als ik prohormonen over laat komen en de douane pakt ze ben ik ze kwijt. stel dat dit door de douane komt, weinig kans, dan nog komt er 40 euro bij door die fl**kers daar.. dan betaal je 90-100 euro extra voor een flesje. mijn ervaring is dat de gemiddelde gebruiker het geld voor een nakuur er eigenlijk als niet aan uit wil geven.

Big_T zei:
Arimidex + winstrol = desastreuze cholesterol

en nogmaals, dbol haalt meeste van de winst uit vocht dus dan laat je het beter staan imo.

waarom niet gewoon eenvoudig maken

1-10 boldenone
1-10 test enth

geen pakken vocht, goede kracht en massa winst en, relatief gezond

Vochtretentie is ONZIN want daar kun je wat tegen doen. Femara wordt steeds beter verkrijgbaar en Arimidex is ook een goede keus.

Het cholesterolprobleem valt in het niet bij de oestrogenen en aanverwante problemen.

En je voorgestelde kuur van 10 weken is inderdaad veel beter. Maar dat is wat anders en ook 4 weken langer dan hij voor ogen had. :)

Ik val misschien in herhaling maar het is anno 2004 mogelijk om zonder vochtretentie en hoge bloeddruk te trainen te kuren. PUNT Onverwachte en ongewilde vochtretentie is het resultaat van onwetendheid en een slechte voorbereiding IMO.

Een bloedruk handhaven van 120 om 80 met DBol is geen probleem!

Big_T zei:
Precies. Ik kende 1 gast in onze gym die tijdens een dbol/deca cycle gewoon een halve cm vocht onder de huid had. Als je op de huid drukte zat er een put in van het vocht. Mocht van de dokter direct stoppen met kuren omdat zijn bloeddruk ook gevaarlijk hoog was.

Dat is inderdaad een probleem Soul. Als je serieus met je lichaam bezig bent en als een tempel beschouwt wil je er goed voor zorgen. Ik heb het geld er graag voor over. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet ke inderdaad geen Femara, Arimidex of nakuur in je schema opnemen. Cliche, maar dan is goedkoop ook meestal duurkoop!
Als je gaat voor kwaliteit en relatief verantwoord kuren, zul je sides op een effectieve manier aanpakken.

Greetz

Soulreaver zei:
denk je dat de gemiddelde gebruiker voor een dboll-deca kuur zoveel moeite en geld gaat steken in het importeren van middelen die in amerika welliswaar legaal zijn maar in nederland niet. als ik prohormonen over laat komen en de douane pakt ze ben ik ze kwijt. stel dat dit door de douane komt, weinig kans, dan nog komt er 40 euro bij door die fl**kers daar.. dan betaal je 90-100 euro extra voor een flesje. mijn ervaring is dat de gemiddelde gebruiker het geld voor een nakuur er eigenlijk als niet aan uit wil geven.

Elmo zei:
Het cholesterolprobleem valt in het niet bij de oestrogenen en aanverwante problemen.
Niet mee eens. Gezondheid is belangrijker dan wat extra vocht vermijden (wat trouwens in bepaalde mate niet slecht is in een bulk cycle imo)
Wekenlang met ontregelde cholesterol (en het gaat hier om een serieuze ontregeleing) is absoluut af te raden.
Trouwens nolvadex is een veel beter middel om vocht retentie, b*ch tits, hoge bloeddruk aan te pakkenen en goedkoper ook.
Als je weinig last hebt is zelfs proviron beter als zwakke aromatase remmer naar mijn mening.

Waarom houd je zo vast aan de aromatase remmers? Kan je een goede onderbouwing met studies geven?
Het is namelijk zo dat een beetje oestrogeen en dht nodig is voor je gezondheid. Anders zou testosterone per defenitie niet aromatiseren bij de man.

Terug
Naar boven