Fitness Seller

Hgh + AAS kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterswagg

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

ik ben een man van 24 ik train al 2 jaar ik ben 1.70 en weeg nu 77 kg met een vet% van 16%

ik ben deze week net klaar met mijn kuur van 12 weken:

week 1/12 test e 500 mg pw
week 1/10 tren e 400 mg pw
week 1/3 winy 50mg pd
week 1/32 HGH 5iu pd, 5 dagen in de week

HGH loopt nog 5 maanden door.

ik ben van 72 kg naar 77 kg gegaan en mijn vet% is met 3% gedaald. Nu is mijn vraag wanneer kan ik met de volgende kuur beginnen? en wat zou een goede bijpassende kuur zijn ik dacht zelf aan:

stanozolol
sust
en nog iets?

alvast bedankt.

Was dit je eerste kuur ??
Maar 5 kilo in 12 weken ??
Wat at je allemaal ???
Wat heb je als nakuur gebruikt ?

Ik zou zeker een half jaar wachten !

• Topic Starter Topic Starter
Was dit je eerste kuur ??
Maar 5 kilo in 12 weken ??
Wat at je allemaal ???
Wat heb je als nakuur gebruikt ?

Ik zou zeker een half jaar wachten !

nou wel meer als 5 kg want ben ook paar kg aan vet kwijt geraakt ik denk totaal zo n 7 kg bijgekomen nakuur nolva.

2 jaar trainen en dan gelijk 500 test en 400 tren en ook nog eens hgh....

Zou nog even niet gaan kuren anders zit je straks na paar kuren al op 1,5 gr test en kilo tren.

77kg en dan hgh,wat denk je te boeken?. Wordt 0,000000000

Hallo allemaal,

ik ben een man van 24 ik train al 2 jaar ik ben 1.70 en weeg nu 77 kg met een vet% van 16%

ik ben deze week net klaar met mijn kuur van 12 weken:

week 1/12 test e 500 mg pw
week 1/10 tren e 400 mg pw
week 1/3 winy 50mg pd
week 1/32 HGH 5iu pd, 5 dagen in de week

HGH loopt nog 5 maanden door.

ik ben van 72 kg naar 77 kg gegaan en mijn vet% is met 3% gedaald. Nu is mijn vraag wanneer kan ik met de volgende kuur beginnen? en wat zou een goede bijpassende kuur zijn ik dacht zelf aan:

stanozolol
sust
en nog iets?

alvast bedankt.